środa, 22 kwietnia 2015

Gradient z różyczkami :)

Mam zaległości i to manicure jest z zimy!
Lubicie gradienty? Jeśli tak, to dziś będzie coś dla was :) 

Zrobiłam jeden taki ;) W ruch poszły Catrice i Miss Sporty, ale to nie wszystko, gdyż dodałam jeszcze wzorek B. Loves Plates wystemplowany neonowym lakierem Color Club, Peace, Love & Polish, który jest różowy z dodatkiem złotego shimmeru, a na stemplach wyszedł pomarańczowo ;) Na małym palcu mam złoty Flormar, Nail Art NA09 - bo chciałam sprawdzić, jak złotko będzie wyglądać na tym gradiencie, ale jednak wolę z Color Clubem ;)

Całość pokryłam bezbarwnym top coatem Golden Rose, którego nie polecam, bo szybko zrobił się z niego glut ;) Co sądzicie o tym mani?

P.S. Na moich rękach możecie dojrzeć płatki śniegu - padało ;)

---

Do you like gradients? If so, today there'll be something for you :) This mani was done during winter, I'm delayed ;)

I did a gradient. I grabbed Catrice and Miss Sporty, but this is not all - I added a pattern from B. Loves Plates stamping plate made with a neon Color Club, Peace, Love and Polish - it's pink with a golden shimmer but it looks like orange on my nails ;) I also have golden Flormar, Nail Art NA09, because I wanted to check out how the gold would look like on this gradient, I have to admit I prefer it with Color Club though ;)

I topped all this with a clear gelly Golden Rose, but I don't recommend it; it became gluey fast ;) What do you think about this mani?

P.S. You may see snowflakes on my hands; it was snowing ;)




z fleszem/with a flash:



45 komentarzy:

  1. Oj jak dobrze, że zima już sobie poszła... bardzo fajne te pazurki. Ja ostatnio zagustowałam w gradientach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie jestem fanką zimy... Gradienty lubię, tylko nie lubię czyszczenia lakieru z szczelin przeróżnych.

      Usuń
  2. Fantastyczne! Znów trafiłaś w mój gust tym zdobieniem:) kolorystyka,wzorek wszystko świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie boomba! UWIELBIAM GRADIENT I TE STEMPLE AHHH

    OdpowiedzUsuń
  4. wonderful nail art dear Aneta =)
    Kisses
    Marghe

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię gradient, lubię stemple i lubię czerwień, więc wszystko gra :D

    OdpowiedzUsuń
  6. It's a very pretty gradient, and the stamping completes it :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny gradient! te subtelne stemple dodają mu dużo uroku <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrz, a ja się zastanawiałam, czy to publikować... cieszę się tym bardziej

      Usuń
  8. Super zdobienie, bardzo podobaja mi sie te delikatne rozyczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Alez Śliczne te kolorki no i zaskoczyli mnie, ze gradient w czerwieniach będzie tak pięknie wygladal:-)a ja uwielbiam gradienty wiec musze się skusić na taką kolorystykę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób, zrób :) Chciałam, by całość wyglądała trochę jak przy lakierach termicznych.

      Usuń
  10. świetny gradient - jak nie przepadam za czerwienią, to u Ciebie mega mi się podoba :)) pewnie to też duża zasługa pięknych róż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrz, nie wiedziałam, że nie przepadasz za czerwienią :O

      Usuń
  11. It's a very pretty mani and gradient. Hehe yeah I spied the snow :-D

    OMG it was so hot today I was nearly passing out - the temp got up to 22C. Seriously too hot for me. And I was so busy didn't get a chance to wear a holo!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, Ananka :)
      What are the highest temperatures in Scotland? and the lowest ones?

      Usuń
    2. :-D

      Hmm highest in summer probably 26-27C and lowest probably -8C. I cannot handle Scottish Summers. Way too hot. That's one of the main reasons I never travel or go abroad. I don't mind the winters or the rain or snow or wind. The only good thing I can say about the sun is the photos of holos ;-) I do loving seeing my holos in the sunshine! :-)

      I remember back in winter 2010 it was really bad snow and most of Scotland came in a standstill. It was nice but crazy at the same time ;-) And the older people talk about a summer in the 1970s that was really, really warm in Scotland, but I cannot remember the year they mentioned! :-)

      Usuń
    3. Oh, so summers can be hotter here, up to 35C, let's say, but we also can have colder winters, -20C or more (fortunately rarely).
      So you don't like summer because of all this hot temperature?

      Usuń
  12. lubię gradient, ale na Twoich paznokciach prezentuje się lepiej:)
    buziaki, www.meyonn.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło mi :)
      Proszę, nie wklejaj adresu swojego bloga, następnym razem będę musiała usunąć taki wpis.

      Usuń
  13. oooh, so prett! the gradient alone would have been a gorgeous manicure already, but with the roses stamping it is sublime!! I need to pin this so I can recreate it once :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne mani. Ja gustuję w takim subtelnym stemplowaniu, CC lepsze niż to złotko na małym, ale pewnie znajdą się zwolenniczki Flormara. Tzn - nic zupełnie nie mam przeciwko złotym stemplom, ale tu w porónaniu wolę CC. Gradient piękny, spokojnie może udawać termiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. looks great, very feminine and classy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. This is such a pretty mani! I love the effect that it gives :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  17. I like this look! The roses stamping fits perfectly this manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super :) Moje pierwsze skojarzenie, jak zobaczyłam to mani, to był orient, z tym wzorkiem i kolorami przypomina mi to trochę indyjskie sari, a ja uwielbiam takie klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  19. I love how you stamped with all same colours but different tones. I can never make it look right, yours is fantastic!

    OdpowiedzUsuń