poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Golden Rose, Rich Color nr 74, liner Lemax i stained glass manicure :)

Hej :)

Mam dziś dla was coś ręcznie malowanego i starsze manicure :)

Po tym, jak zobaczyłam świetny "witrażyk" u Fife Fantasi Nails, sama zapragnęłam zrobić coś takiego. Powiem wam, że nie liczyłam na cuda, bo do tej pory wypełnienie kolorem na paznokciach robiłam tylko kilka razy raz i wyszło tak sobie; lakiery, których użyłam, kryły, powiedzmy, średnio. Tym razem wyglądało to lepiej i fajnie mi się nosiło to zdobienie. Cyrkonie, które dokleiłam, pochodzą z Born Pretty Store, z zestawu, który recenzowałam tutaj: klik.

Na kciuku, wskazującym i środkowym palcu mam lakier, którego jeszcze nie opisywałam.

.


marka: Golden Rose
kolekcja: Rich Color
nazwa: nr 74
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: błyszczące
cena: ok. 6 zł/10, 5 ml
moja ocena: 8/10 pkt



Lakier dobrze kryje, schnie 15-20 min. Konsystencja przeciętna z minimalną tendencją do gęstszej. Trzymał się dobrze, zatem za regularną cenę myślę, że warto!

Z nowości użyłam też czarnego linera Lemax. Krycie ma bardzo dobre, natomiast sam pędzelek-liner od czasu do czasu rozłazi się przy malowaniu. Nie wymieniłam go na inny pędzelek i malowałam tym, co fabryka dała ;) Buteleczka ma poj. 5 ml, a cena to ok. 4, 50 zł.

Co sądzicie o takich witrażowych manicure - no i o moim?

---

Hello :)

Today I have something hand-painted for you and an older manicure :)

I've seen a stained glass manicure at Fife Fantasi Nails lately and wanted to do something in this style. I didn't count on miracles though because I had done refills with nail polish only a few times so far and it didn't look the best as I used lacquers that weren't opaque enough. The second time it was looking much better and it was a pleasure to wear this mani. The rhinestones I used come from Born Pretty Store, I reviewed them here: click.

I'm wearing a nail polish that haven't been described yet - on my thumb, pointer and middle finger.


brand: Golden Rose
collection: Rich Color
name: nr 74
number of coats: 2
finish: glossy
price: about 6 zloty/10, 5 ml
my rating: 8/10 pnts


This nail polish was dry in about 15-20 minutes. It's well opaque and lasted OK on me. Its consistency  is medium with a slight tendency to be thicker. All in all I'm really satisfied with both quality and the price!

When it comes to new stuff, I also used a black nail art liner from Lemax. It's very well opaque, but the liner itself has some hair sticking aside from time to time. I managed to do the mani with what Lemax gave, not with a regular brush. The bottle contains 5 ml and the price is about 4, 50 zloty.

What do you think about stained glass manicures and about this one of mine?









Użyłam wielu lakierów:/I used many nail polishes:
Sally Hansen, Insta-Dri, Butter-fly Stroke; Barry M, Gelly Hi-Shine, Blackberry; Lemax, Liner; Golden Rose, Rich Color, nr + 74; Sally Hansen, Insta-Dri, Blue-Away; Essence, Colour&Go, Happy End, Beijos de Brazil; Joko, Find Your Color, Fresh Grape, Sally Hansen, Insta-Dri, Top Coat




50 komentarzy:

  1. I love stained glass manicure, I always wanted to do one, but I think it is very difficult to free hand. You've done a great job here! The turquoise golden rose is gorgeous :)

    OdpowiedzUsuń
  2. The colours you choose are just perfect for this nail art. I really like it!!

    OdpowiedzUsuń
  3. A beautiful blue and a wonderful design!

    OdpowiedzUsuń
  4. I really like the turquoise and golden combo with the studs! And you were so patient with the Harlequin nails!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Actually the studs shine in various colours- the whole mani took me about an hour and a half.

      Usuń
  5. Hi dear Aneta, love this nail art, how many pretty colours you used! =)
    Kisses
    Marghe

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podobają takie witrażyki, mega! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. What a great idea and so well made! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja kochana, zdolnosci artystyczne to Ty masz i to jakie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczyłam u ciebie, tylko ty z tego co pamiętam zrobiłaś negative space w kilku miejscach, świetne to było mani :)

      Usuń
  9. It's a beautiful stained glass mani, well done!

    OdpowiedzUsuń
  10. Żmudna robota ;) ale efekt bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę dziabania jest, nie da się ukryć ;)

      Usuń
  11. bardzo fajny witraż i jaki boski turkus <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Witraż zrobił na mnie piorunujące wrażenie :-)całość piekna

    OdpowiedzUsuń
  13. What a pretty mani, I love the stained glass effect ♥
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Witraż super! Muszę sobie takie mani kiedyś zrobić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :) Zrób :)

      Usuń
  15. I love the nail art, so nice and bright!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witraż wygląda rewelacyjne 😊 podziwiam cię za wytrwałość😊

    OdpowiedzUsuń
  17. It's such a pretty blue and I love that stained glass mani. Really well done :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. ale się zaniedbałam blogowo... mam tyle do nadrobienia, że aż strach ;)
    witrażyki są świetne, u Fife jeszcze nie widziałam, ale też bardzo lubię ten motyw na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, jest bardzo efektowny. A widzę Kasia, że o drugiej w nocy pisałaś ;)

      Usuń
    2. siedziałam wczoraj prawie do 3ciej ;) stęskniłam się za blogami, a ostatnie 2 tygodnie nawet nie zaglądałam do moich ulubieńców... wstyd, ale co zrobić

      Usuń
    3. Jak czasu nie ma, to co zrobić...

      Usuń
  19. stained glass indeed, well done :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie :) Bardzo mi się podobają witrażowe mani, muszę sama spróbować :D

    OdpowiedzUsuń