czwartek, 30 kwietnia 2015

Golden Rose, Nail Art, nr 101 i 120 w negative space mani :)

Witajcie :)

Dziś roznegliżuję dwie sztuki ze swoich paznokci - a prędko nie zrobię tego ponownie ;) Z pewną nieśmiałością, albowiem przebarwienia... ;) W tym manicure jako nowość wystąpią dwa linery od Golden Rose, biały, nr 101 i złoty brokat, nr 120 - przyzwoitej jakości, godne polecenia :) Biały ma naprawdę dobre krycie! Do tego wzorek z płytki Qgirl-010, który jak nic przywodzi mi na myśl siatkę z łańcuchów a'la zbroja, odjechany wzorek doprawdy. Stemplowałam Sally Hansen, Xtreme Wear, White On i czarnym Konadem, Special Nail Polish. Przymknijcie oko na przebarwienia proszę i zapraszam do oglądania chyba trochę ekscentrycznego, jak na moje produkcje, mani :)




---

Hi there :)

Today I'm going to dishabille two of my nails ;) and I'm not going to do this again soon ;) I'm doing it a bit shyly because the stains, you know ;) There are two new nail polishes in this mani, that means nail liners by Golden Rose: nr 101, white one and 120, the glittery gold one. They're of a good quality and the white is pleasantly opaque. The stamping is with Sally Hansen's Xtreme Wear, White On and black Konad, Special Nail Polish. I used Qgirl-010 stamping plate. The pattern on it reminds me of ancient chains and armours, what a crazy pattern really ;D Could you pretend you don't notice my stains? ;D and be surprised with this eccentric - when it comes to my nail work - mani? ;)








42 komentarze:

  1. Zbroja jak nic :D a co przebarwiło płytkę?
    Mimo wszystko zdobienie mega! fajnie się to komponuję ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bardzo fajnie! Ja na szczęście nie mam przebarwień ;-) używasz bazy jakiejś pod lakiery? jestem pod wrażeniem "równości" białych ramek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, głównie OPI albo P2. Nie dają rady ;) Dzięki :)

      Usuń
  3. I AM JEALOUS. Honestly! This is so very gorgeous!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie! No coz, przebarwienia zdarzaja sie chyba kazdej lakieromaniaczce, ktora ciagle "meczy" swoje paznokcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda! Większość nas pewnie ma podobne ;)

      Usuń
  5. Super! I jaka równiusia ramka!
    Moje też przebarwione, pod "negativa" daję jakąś siną odżywkę, żeby się nie rzucały w oczy aż tak bardzo. Nieco retuszuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Quite an elegant design. I do prefer the black and white look!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fortunately these stained nails in reality didn't look as bad as in macro shots ;)

      Usuń
  7. What a stunning mani. It looks amazing :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna ta zbroja, bardzo efektowna i elegancka! Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. OOh!! I love negative spaces! Looks absolutely gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I love your negative spaces :) Thanks :)

      Usuń
  10. A mnie ten biały przypomina delikatną koronkę albo cieniutkie rajtuzki:) wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  11. No moja droga, takie zdobienie to może startować w konkursie:))bardzo mi sie podoba i zaskoczyłaś mnie tym mani, oczywiście pozytywnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też się zaskoczyłam rezultatem ;)

      Usuń
  12. Oh, your nails look lovely! I really like negative space manis :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I didn't know you like negative spaces. Thank you!

      Usuń
  13. Very nice! I really need to try some negative space looks soon.

    OdpowiedzUsuń
  14. białe paznokcie do mnie nie przemawiają, w przeciwieństwie do reszty, która wygląda genialnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Stamping is very well done, bravo! I like the negative space nails :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdobienie, tak elegancko to wygląda <3

    OdpowiedzUsuń