piątek, 24 kwietnia 2015

Essie, DJ Play That Song i 'kredkowy' water marble :)


Powitać, powitać :) Dziś zrecenzuję wam pewien fioletowy lakier Essie.




marka: Essie
nazwa: DJ Play That Song
ilość użytych warstw: 3
wykończenie: półmat
cena: ok. 15 zł plus wysyłka/13, 5 ml
moja ocena: 7, 5 /10 pkt



Ten lakier potrzebował trzech warstw do dobrego krycia, gdyż przy dwóch widać mi jeszcze było czubki paznokci. Wysechł w 10 min. Formułę ma nieco lejącą, ale na szczęście da się ją opanować. To ponoć neon. Nie kładłam go na biel, bo chciałam wam go pokazać 'bez wspomagaczy".

Dołożyłam mu water marble robione lakierami Sally Hansen, Insta-Dri, Blue-Away i Fuchsia Flare oraz Essence, Colour&Go, nr 191, Love Is In the Air. Wyszło jakby malowane kredką :) Przyjemnie mi się nosiło cały ten zestaw. A co wy o nim sądzicie?

---

Hello, hello :) Today I'm going to review one purple Essie for you :)




brand: Essie
name: DJ Play That Song
number of coats used: 3
finish: half matte
price: about 15 zloty plus shipping cost/13, 5 ml
my rating: 7, 5/10 points



This nail polish needed 3 coats for a good opacity because my tips were still visible with 2. It was dry in about 10 minutes. Its formula is a bit runny but nothing you can't manage. This is called neon. I'm showing you without any white base helpers so you can see it saute ;)

I added water marble done with Sally Hansen, Insta-Dri, Blue-Away and Fuchsia Flare plus Essence, Colour&Go, nr 191, Love Is In the Air.  The result was as if painted by crayons. I liked the result - and you?









52 komentarze:

  1. It's a nice purple. Funny enough I'm painting today with a similar colour ;-)

    The marble is really nice goes with the purple :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like purples in nail polishes and clothes :)

      Usuń
  2. lubię takie odcienie fioletu, więc lakierek jest OK. a water marble wygląda faktycznie jakby było malowane kredkami - pastelami :) super!

    OdpowiedzUsuń
  3. baaaardzo, ale to baaaardzo podoba mi się akcentowany paznokieć! a fiolecik mam, lubię, ale faktycznie krycie ma na 3+ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się, że się zgadzamy co do krycia :)

      Usuń
  4. Mam ten kolorek, dawno temu nim malowałam i już dokładnie nie pamiętam, ale chyba 5 warstw mi wyszło;dobrze, że schnie w marę szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny fiolet, moj ulubiony odcien :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny odcień fioletu, ale ja zdecydowanie wolę dwuwarstwowce :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny fiolet i bardzo ładnie wygląda na Twoich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. What a love mani! I love that purple :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  9. love the deep purple shade :D and the watermarble is amazing <3

    OdpowiedzUsuń
  10. That is a really nice colour. I like it a lot :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I like both the WM and the gorgeous purple!

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne te WM,zazdroszczę umiejętności i cierpliwości do tego zdobienia :D. A ten fioletowy.. trochę daleko mu do neonu,ale i tak bym go nosiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden paznokieć z marble robi się w miarę szybko. Ja tego Essie nie odbieram jako neon, raczej jako fiolet w nasyconym odcieniu.

      Usuń
  13. Beautiful purple! I love the water marbling :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny fiolet i dobrze mu z tym akcentem marblowym. Ale krycie nie powala, taki ciemny i 3 warstwy?
    Ja chcę większe fotki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większych nie będzie, i tak blogowe paznokcie to giganty, a nie chcę, by spowalniały ładowanie strony.

      Usuń
  15. Bardzo ładny kolorek, trochę mi przypomina satynowy fiolet z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I eally like the water marble you did! super pretty colours.

    OdpowiedzUsuń
  17. No fiolecik piękny, a ten kwiatuszek dopełnia subtelnie całość. Podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. I am really liking that purple colour :) I love the watermarble! I thought it was a water decal at first, really cool :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Great thing in water marble is they can be mistaken with water decals :)

      Usuń
  19. Całkiem ładny kolorek, super efekt tego marble :)

    OdpowiedzUsuń