sobota, 18 kwietnia 2015

Colour Alike, Nail Colour nr 561 :)

Witajcie :)

Colour Alike wypuściło ostatnio nową kolekcję, warszawską. Jest w niej 12 odcieni.







marka: Colour Alike
nazwa: nr 561
ilość użytych warstw: na większości paznokci 2, na kilku 3 (delikatne smugi)
wykończenie: błyszczące + shimmer
cena: 11, 99zł plus wysyłka/8 ml
moja ocena: 7, 75/10 pkt

Lakier ten często jest nazywany na Facebooku lawendowym. Jest to fiolet  z różowawym shimmerem, który jest subtelny na paznokciach. Czas schnięcia- ok. 25 minut. Sam lakier konsystencją przypomina mi żelowy o dobrym kryciu. Jeśli lubicie takie odcienie, będziecie zadowolone, bo robi wrażenie! Kolor jest bardzo żywy (robiłam zdjęcia w pochmurny i deszczowy dzień).

Stemple - płytka MoYou Pro XL 04 i lakier holograficzny a-england, Crown of Thistles :)

Podoba wam się nr 561?

---

Hello :)

Colour Alike has released a new Warsaw collection lately. There are 12 nail polishes in it.





brand: Colour Alike
name: nr 561
number of coats used: on most of my nails 2, 3 on some (delicate smudges)
finish: glossy + shimmer
price: 11,99 zloty/8 ml (plus shipping)
my rating: 7, 75/10 pnts 


This nail polish is often called lavender on Facebook. It's a purple with a subtle pink shimmer. The time of drying: about 25 minutes. This nail polish itself reminds me of a gelly with a good opacity. Anyway I think that if you like such shades, you can be satisfied. This nail polish has a very vivid shade (photos were made during a cloudy and rainy day)

Stamping: MoYou stamping plate Pro XL nr 04 and a-england's holo, Crown of Thistles :)

Do you like nr 561?










53 komentarze:

  1. It is a lovely shade and a great stamping

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten kolor i mam go na liście zakupów:)

    Anetko pytanie:) Co z Twoją wyprzedażą? Bo napisałam dwa maile parę dni temu i czekam na odpowiedź:) czyżby ktoś mnie wyprzedził??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzę, chyba przeoczyłam maila ;) Ostatnio jestem trochę chora, a na tego maila przychodzi też masa spamu, może mi umknął ;)

      Usuń
    2. No jestem :) Sprawdziłam i nie mam tego maila, nawet w koszu... Na wszelki wypadek podaję jeszcze raz adres: barcabarcabarca@interia.eu

      Usuń
    3. I mam jeszcze jedno pytanie:) Masz bardzo długie paznokcie, wydaje mi się że nawet dłuższe niż moje:) Płytki XL ci wystarczają? Bo na tej co mam wzorki są jednak za male:) I zastanawiam się czy one wszystkie takie są:) Jak tak to muszę się przerzucić na jakieś większe :D

      Usuń
    4. Wystarczają, spoko. XL i te od B. Loves Plates są najlepsze, ale te z Born Pretty z większymi wymiarami wzorków też dają radę, tylko trzeba się bardziej namachać, by wcelować (piszę o serii L).

      Usuń
  3. They look so different in different lighting! Very pretty :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh yeah this one is amazing. I picked up most of the new set :-D All the holos and the 4 with shimmers. :-D I love the stamping too, goes well with it :-D

    Sunny today in Scotland so it's holo time ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We have cold days here but it was warm a few days ago. I'm glad you like the Polish nail polish :D

      Usuń
    2. You know I'm a big fan of Colour Alikes :-D

      It's been really warm here the last few days but I've missed it due to work :-( hopefully be sunny on my days off and then holo time :-D

      Usuń
    3. Yeah, there's a chance, summer is my favourite season.

      Usuń
  5. Beautiful color! Looks cool with stamping! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś tak kosmicznie mi się kojarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemny kolorek ;) mam chęć na holosie z tej serii CA ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. What a pretty polish! I love anything purple :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, I like purple too, purple clothes as well :)

      Usuń
  9. I love the result - it's very cool :)

    OdpowiedzUsuń
  10. boski ten fiolecik, chcę go ;) fajowe połączenie z AEngland

    OdpowiedzUsuń
  11. Those two colours look really great together. Nice mani!

    OdpowiedzUsuń
  12. Great stamping and really lovely color!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! that shade it is really vivid, it sounds like a great nail polish :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolorek, taki żywy, wesoly, fajny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I totally love this combo, cream blue and holo purple <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ca ma piękny kolor, Anglik zresztą też - i dobrze im razem!
    Jak CA zrobi jakieś promo, to się trochę obkupię, bo dużo mi się spodobało!

    OdpowiedzUsuń
  17. piekny kolor, a ten a-England jest wspanialy!!! pomaluj kiedys tylko nim!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już był recenzowany ;) Są swatche tylko niego :)

      Usuń
  18. chyba będę tu wyjątkiem, bo ostatnia kolekcja CA mnie nie powaliła... nie ma w niej ani jednego koloru, którego bym już nie miała z jakiś innych firm :(
    natomiast a-E zazdroszczę - jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś wyjątkiem, mnie też nie powaliła - kupiłam tylko jeden lakier. Miałam wrażenie, że sporo z tych holosiów jest podobnych do poprzednich... Nie to, żeby wyglądały źle, nie, tylko nie chcę prawie identycznych.

      Usuń
    2. dokładnie to samo sobie pomyślałam - napatrzyłam się ostatnio na półkę pełną CA i wzięłam 2 lakiery - ze starych kolekcji ;)

      Usuń
  19. i must admit that the color alike in this case looks much more appealing than a england, awesome color :D

    OdpowiedzUsuń