sobota, 11 kwietnia 2015

Color Club, Take Me To Your Chateau i takie jedno zdobienie ;)

Czeeeść!

Dziś będzie nowy lakier jako tło i nowe zdobienie malowane sondą do kropek :)

Nowy lakier to Color Club, który mnie rozczarował aplikacją, zapachem i składem, natomiast zachwycił kolorkiem :) 




marka: Color Club
nazwa: Take Me To Your Chateau
ilość warstw: 2
wykończenie: błyszczące
cena: 10 zł plus wysyłka/7 ml
moja ocena: 6/10 pkt



Im więcej mam tego towaru - choć ostatnio robię spory odsiew i pozbywam się wielu z nich - tym wymagania rosną ;) Ten Color Club ma w składzie i toluen, i formaldehyd. Do tego nie wiem, czy trafiłam na felerną buteleczkę, czy on tak ma normalnie zapachowo, ale wania mocno pieprzem i zwyczajnie mi to przeszkadza. Aplikacja: lakier ciągnął się i słabo samopoziomował - pewnie będziecie mogły dojrzeć to na fotkach. Czas schnięcia to ok. 20 minut. To, co mi się w nim spodobało, to odcień, świetny odcień niebieskiego. 

Na smrodzącej Francji-elegancji ;) powstało zdobienie, które podpatrzyłam na blogu u Iny z My Nail Polish Online i bardzo mi się spodobało. Dostało mi się trochę pęcherzyków powietrza, ale powiedzmy, że wygląda to jak zmiksowana śmietanka ;D Pokażę wam wersję z top coatem i bez niego. Ciekawa jestem, która przypadnie wam bardziej do gustu? 

---

Hello :)

Today there's going to be a new kind of nail art made with a dotting tool and a new nail polish as a background. As much as I loved the shade, I disliked the smell, its ingredients and the way of application. 




brand: Color Club
name: Take Me To Your Chateau
number of coats used: 2
finish: glossy
price: 10 zloty/7ml plus shipping
my rating: 6/10 pnts


The more nail polishes I have - and I'm destashing many at the moment - the more my demands grow ;) This  one is smelly, chemicals with something pepper-like and I didn't like it. I don't know, is it just my bottle or not and it was its normal smell? Anyway, when I was painting, this nail polish was dragging and didn't have good self leveling abilities - maybe you'll notice it in photos? The thing I liked a lot about Take Me... was its shade, great blue. 

I saw a lovely nail art on Ina's blog (My Nail Polish Online) and I did something similar on the stinky France-elegance ;) I got some air bubbles but let's say it looks like a blended cream ;D You may see it with a top coat and without it. I'm wondering which one do you prefer?


bez top coatu/no top coat:





z top coatem/with a top coat:



Color Club, Take Me To Your Chateau; Essence, Colour&Go, Happy End; Golden Rose, Rich Color nr 76

34 komentarze:

  1. Thought they were flowers at first! It's adorable :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I thought the same when I saw Ina's work :)

      Usuń
  2. Ah well at least it looks gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne zdobienie :)
    Zgadzam sie z Toba, ze im wiecej 'probuje' roznych lakierow, tym bardziej jestem wymagajaca co do jakosci, ale to chyba dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda tego lakieru,bo naprawdę odcień ma cudowny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcień reweĺka, fakt, już go nie mam ale ja mam powonienie z tych wrażliwszych.

      Usuń
  5. Nice pastel blue! I like with the top coat more :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I think I prefer it with the top coat too and didn't want it to smudge, fortunately it didn't.

      Usuń
  6. What a pretty mani! I love the combination of the colours you used ♥
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice nail art. It looks pretty and I like the blue too :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek bardzo ładny i mnie bardziej przypadł do gustu z top coatem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już kilka razy się spotkałam z opinią o niezbyt fajnej aplikacji lakierów Color Club, ale kolorki mają świetne ;) to trzeba przyznać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie lubię CC! Ten lakier akurat dziwny mi się trafił ;) ale ostatnio też czytałam o kiepskiej formule niektórych ich pasteli.

      Usuń
  10. Śliczne połączyłaś te kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten lakier z Essence - bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten różowy jest świetny, zużyłam już zdecydowaną większość buteleczki: często go używam.

      Usuń
  12. Nice job, it looks really lovely! Thanks for the shoutout :D

    OdpowiedzUsuń
  13. It is very pretty! such a pitty the nail polish smells bad, I hate it when that happens! I do prefer the version with topcoat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I can't wear nail polishes that have strong smell that can't evaporate, it's annoying for me.

      Usuń
  14. I don't know if I like scented polishes, I'm more on the "no" side. Fortunately Color Club polishes are not always scented!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ladny ten blekit ale jak tak smierdzi i do tego ma formaldehyde to wywal.. jest tyle innych lepszych na rynku!

    OdpowiedzUsuń