niedziela, 1 marca 2015

Sinful Colors, 989 Ciao Bella!: niebo nocą :)

Witajcie :)

Dziś pokażę wam ostatni lakier marki Sinful Colors, jaki został mi do zrecenzowania. Jeśli lubicie lakiery typu "niebo nocą", powinien wam się spodobać :)




marka: Sinful Colors
nazwa: 989 Ciao Bella!
ilość użytych warstw: 3 do zdjęć; powinny wam starczyć 2 grubsze
wykończenie: micro flakies
cena: mam go z wymiany z Marią/poj. 15 ml
moja ocena: 7, 5/10 pkt



Lakier jest żelowy, flakies srebrnoniebieskie. Czas schnięcia jest trochę za długi: po 35 minutach paznokcie miałam jeszcze nieco lepkie, więc pociągnęłam je wysuszaczem (na zdjęciach zobaczycie lakier bez niego). Ponadto jest to lakier tego typu, co to nie chce domalować końcówek do końca, zdarzają wam się takie? W buteleczce widać fioletowy odcień, który zanika na paznokciach. Poza tym jest bardzo ładny, lubię takie 'rozgwieżdżone' :) A wy?

---

Hello :)

Today I'm going to show you the last nail lacquer by Sinful Colors I own that haven't been reviewed yet. If you like nail polishes that bring a starry sky to your mind, this one can be liked by you :)



brand: Sinful Colors
name: 989 Ciao Bella!
number of coats used: 3 for photos, 2 thicker ones may be enough for you
finish: micro flakies
price: I have it from a swap with Maria; the bottle contains 15 ml
my rating: 7, 5/10 pnts



This nail polish is gelly and the flakies are silver-blue. The drying time was quite long, about 35 minutes - I still had slightly sticky nails after that time so I used a drying fastener (photos are without the fastener though). It's a kind of nail polish that's hard to paint tips properly, do such ones happen to you too? There's a purple shimmer visible in the bottle and it disappears on nails. Besides the finish is something I like, I like such 'I'm a starry sky" ones :)








34 komentarze:

  1. This is just such a lovely colour!

    OdpowiedzUsuń
  2. The color is stunning, it looks nice, but the drying time would bother me :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, I know, fortunately I use nail fasteners. I sometimes count the drying time, sometimes I don't have the time to count and use the drying fastener.

      Usuń
  3. miałam kiedyś taki niebieski,na szczęście schnął strasznie szybko a 30 minut to sporo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można dać wysuszacz ;) Czasem liczę minuty schnięcia (gdy akurat aż tak mi się nie spieszy i mogę sobie na to pozwolić) ;)

      Usuń
  4. Oh, I love this polish! Such a pretty blue, and I love the little shimmer :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Thank you, Maria :) It's a lovely polish!

      Usuń
  6. oj ten kolorek całkowicie trafia w mój gust :) szkoda, że schnie tak długo, ale w końcu od czego mamy wysuszacze? ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne paznokcie:) Lakier śliczny - odcień głęboki, nasycony i to wykończenie bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  8. Śliczny, totalnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I think it's beautiful, I love blues like this one :)

    OdpowiedzUsuń
  10. This is such a gorgeous blue. I'm sure I picked this one up! :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. oh tez mam ten lakier i strasznie mi sie on podoba!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. my kind of blue, love it *.*

    OdpowiedzUsuń