wtorek, 17 marca 2015

Pingwin z Madagaskaru (no, powiedzmy ;)), czyli napatrzyłam się na polskie icon nails ;)


Hej :)

Tyle obejrzałam niedawno manicure'ów z motywem icon nails, że nie wytrzymałam i postanowiłam namalować coś w tym stylu. Na jednym paznokciu, bo przypuszczałam, że efekt i tak mnie nie zadowoli - w szkole byłam raczej kiepska z plastyki! Swoją drogą, patrząc z perspektywy, nauczycielki plastyki nie robiły na lekcjach nic poza rzuceniem tematu: "Namalujcie to i to tym i tym!" - koniec tematu. Dobra, namalujcie, ale jak? Malowało się byle jak, a potem piątka albo czwórka. No, dajcie spokój...

Oboje z synem uwielbiamy oglądać Pingwiny z Madagaskaru :D Narysowałam zatem Skippera najpierw na kartce, a potem na paznokciu. Szczerze przyznaję, pierwszy raz namalowałam na paznokciu jakąś postać! Być może uciekniecie z krzykiem :D Okazało się, że moje pędzelki są za grube... a mnie nadal średnio ciągnie do rysunków... ale w sumie stwierdziłam, że jak na pierwszy raz i mój brak wiedzy z doświadczeniem w malowaniu, to chyba może być ;) A tak w ogóle, najbardziej lubimy króla Juliana i Szeregowego :D Mort też jest zabawny (stoooopaaaaa!!!) :D


Pingwin szykuje się, by zadać cios ;) i jeszcze jest bez top coatu - tak trudno namalować pingwina z wyrazem dzioba! ;)





---

Hello :) 

I've been watching so many icon nails on Polish blogs lately, that I decided to try it out myself. I painted something only on one nail because I was sure the effect won't satisfy me; I wasn't good at art classes at school. On the other hand, looking at art lessons after so many years, I see that my teachers didn't work much during lesson times; they were simply ordering "Draw this or that with this or that!" and that's all. So I drew what I could and then got a good grade. Come on! How about some more teaching???

We both, my son and me, love watching The Penguins of Madagascar, so I wanted to draw one of them. I drew Skipper first on a piece of paper and then on my nail. I admit it was the first time when I drew a creature on my nail! so you may escape with a scream :D It appeared that my brushes are too thick and I'm still not as much drawn into painting as I'd wish... the effect isn't the best, I know, still it reminds me of a penguin, so I can accept it, especially because I know I lack knowledge in painting. By the way, we like King Julien and Private the best, Mort is funny too (foooooooot! :D)

The penguin is going to hit and it's still without a top coat; so hard to draw a penguin with a face expression!







Użyłam/I used:



36 komentarzy:

  1. aale fajny! jak na pierwszy raz to super wyszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pingwin :) a reszta pazurków jaka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do kompletu :D Holo we wzorki; bo i naszło mnie na pingwina, i na holo z racji słońca, zatem mani rozmyślnie niespójne ;)

      Usuń
  3. świetny pingwin, ja namalowałabym tylko czarną plamę :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) też myślałam, że powstanie coś w tym stylu ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Widzę kilka rzeczy do poprawki, ale dzięki :)

      Usuń
  5. Fajny :) Też lubię Madagaskar :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana to kwestia wprawy, ale cieniutki pędzelek musi być ; zwłaszcza jak się maluje lakierami, a ja zazwyczaj nimi właśnie maluję ;) pingwin wyszedł całkiem fajny ;nic mu nie możesz zarzucić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, ja tam widzę jakiś wyraz dzioba :D
    Reszta pingwina też całkiem zacna, pierwszy raz? To chyba ja się nie nadaję do pędzelków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadajesz! dostawałam zeza od patrzenia na rysunek, usiłując go przenieść na kciuk :D

      Usuń
  8. Ale fajowy,taki groźny:))ja i tak Cie podziwiam, że spróbowałaś, ja narazie nie odważyłam się żadnej postaci narysować na pazurach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rysunku, który chciałam choć troszkę odwzorować, był groźny, ale wyszedł mi wręcz świr ;) One używają w tej bajce sztuk walki wymieszanych z jakimiś szalonymi ślizgami, odbijaniem się od ścian. Spróbuj, jeśli cię najdzie - możesz się pozytywnie zaskoczyć- fajnie malujesz!

      Usuń
  9. What a cute penguin, I like it :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh, this is so cute! :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki, że nie uciekłyście z krzykiem! / Thank you, you haven't run away with a scream!

    OdpowiedzUsuń
  12. I love this little grumpy looking penguin :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest cudowny! Co się czepiasz? ;) ja niby byłam dobra z plastyki ale tak jak mówisz- nikt za bardzo nie wymagał jakiś specjalnych uzdolnień czy nawet przyłożenia się ;) królowałam w temacie szydełkowania. Za to malowanie: armagedon. A jeszcze na czymś tak malutkim jak paznokieć? W tym momencie składam Ci pokłony za świetnego pingwina ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dziękuję :D Chyba za bardzo napatrzyłam się na manicure'owe majstersztyki :D

      Usuń
  14. też uwielbiam oglądać Pingwiny ;) Twój Skipper jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Genialnie tłumaczą teksty na polski!

      Usuń
  15. I think you've done great for your first time!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pingwiny z Madagaskaru <3 Jak na pierwszy raz to wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję : D Drugi raz będzie albo lepiej, albo... gorzej :D

      Usuń
  17. Coś wymyślasz...fajny pingwin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Litościwe kobiety ;) Jeśli choć trochę przypomina Skippera, to podskakuję z radości ;)

      Usuń