czwartek, 12 marca 2015

P2, Sand Style, 080 Lovely i OPI, My Current Crush w piaskowym gradiencie :)

Hej :) Mam dziś dla was piaskowy gradient wykonany lakierami P2 i OPI (obydwa już recenzowane). Jakoś tak zachciało mi się piaseczku na nowo, dla odmiany ;)  Zapraszam do oglądania! A na Facebooku fotka w trakcie robienia ;) Bałaganiarska robota!

---

Hey :) I have a sandy gradient for you, done with P2 and OPI nail polishes (both had been already reviewed). I wanted a texture finish for a change ;) Welcome, take a look! I'm going to post a photo of this mani in progress on my Facebook fan page ;) Messy work!







34 komentarze:

  1. Świetne połączenie, takie niewidoczne przejście. Ale czyszczenia nie zazdroszczę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D Czyszczenie to sama przyjemność ;) Mam bazę peel off Miss Sporty, ale zdziera się przy robieniu gradientu, a to, co się zdarło, potrafi przykleić się do lakieru ;)

      Usuń
  2. Fajnie wyszło :) kolorystyka bombowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie fajne w manicure - można bawić się kolorem ;)

      Usuń
  3. Wow!! Chyba zrobię coś dziś z piasków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, nie spodziewałam się, że piaskowe lakiery dadzą taki świetny efekt przy gradiencie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś też robiłam piaskowy gradient i podoba mi się efekt jaki można uzyskać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. great gradient!I didn't know it could look so good with textured polishes!

    OdpowiedzUsuń
  7. we all love sandy gradient *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to razem wygląda, te kolory bardzo mi sie podobają/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice gradient. I like it a lot. Both polishes are really nice :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. That's a lovely gradient! The colours are perfect together :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh, this is so pretty! I love the colours you used :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Textured gradients are really gorgeous and this one is no exception!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny piaskowy gradient <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie razem wyglądają, świetne połączenie :) nie próbowałam jeszcze piaskowego gradientu, muszę to nadrobić, choć już sobie wyobrażam jaki z tym będzie bałagan :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bałagan! A moja baza peel-off odkleja się w trakcie robienia gradientu ;)

      Usuń