sobota, 28 marca 2015

Orly, Key Lime Twist: świetny odcień, a aplikacja...

Witajcie :)

Key Lime Twist z kolekcji Sugar High wpadł mi w oko, oj, wpadł... Niemniej jednak przeczytałam na kilku blogach o problemach z aplikacją i mi się go odechciało. Pamiętam, co się działo z Tropical Pop i obawiałam się podobnych przebojów. W końcu jednak się skusiłam -  jeden jedyny kolor z tej kolekcji. Powiem wam tak: jeśli bardzo wam zależy na tym neonie - a przyznaję, nie miałam podobnego odcienia - bierzcie, pewnie wybaczycie mu smugi :) Jest łatwiejszy w obsłudze niż Tropical Pop!





marka: Orly
kolekcja: Sugar High
nazwa: Key Lime Twist
ilość użytych warstw: 3 (na buteleczce pisze, by użyć 2; z dwoma średniej grubości warstwami były smugi)
wykończenie: błyszczące
cena: ok. 38-39 złotych plus wysyłka/18 ml
moja ocena: 8/10 pkt


Kolor jest cudowny! Aplikacja - malowało mi się bez problemów, jednakże krycie w moim przypadku standardowo jak przy większości moich neonów - 3 warstwy). Czas schnięcia to ok. 25 minut, przy czym ku mojemu zdziwieniu po dobrych kilku godzinach na dwóch paznokciach miałam niewielkie wgniecenia (bez top coatu, na drugiej ręce).  Wybaczyłam ze względu na niebanalny odcień neonu.

Stemplowałam czarnym lakierem Konad, płytka MoYou Pro XL 04 (boskie wzory, świetna jakość!) a po jakimś czasie pokolorowałam te stemple. Cyrkonie pochodzą z Born Pretty Store. 

Macie Key Lime Twist? Myślicie o zakupie?

----

Hello :)

Key Lime Twist caught my eye, eh, it really did... I read about some problems with application on a few blogs and at first I didn't want to buy it because I remember hard painting times ;) with Tropical Pop. Finally I bought it and I can tell you the shade is great and there are some smudges here and there when you paint, but if you like the colour, I think you'll forgive it. I hadn't had a similar shade. What more, it's easier in application than the Tropical Pop!



brand: Orly
collection: Sugar High
name: Key Lime Twist
number of coats used: 3 (there's an inscription on the bottle saying to apply 2 coats, but I had smudges with two medium coats)
finish: glossy
price: about 38-39 zloty plus shipping cost/18 ml
my rating: 8/10 pnts


The colour is wonderful! I didn't have problems when I was painting; actually almost every neon I have needs three coats. The drying time in my case - about 25 minutes, but after a few hours I got two small indentations (without a top coat on my right hand). I forgive - gorgeous neon hue!

I was stamping with a black Konad and MoYou stamping plate, Pro XL Collection nr 04. After some time I coloured the stamping. Rhinestones come from Born Pretty Store.

Have you got Key Lime Twist? Do you want to have it?










Orly, Key Lime Twist; Orly, Tropical Pop; Sally Hansen, Complete Salon Manicure, Back To the Fuchsia; Konad, Special Nail Polish, Black; Barry M, Gelly Hi-Shine, Damson; One Stroke x 2

41 komentarzy:

  1. Ależ boski ten lakier, a na twoich dlugich paznokciach, sprawia nieziemskie wrażenie. Świetnie dobrałaś ten wzorek. Dla mnie bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. That's a super cool mani, the last photo with the extra added colors is so beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Na razie nałożyłam sobie sankcje na kupno nowych lakierów, ale będę miała na oku :) A mani bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się ograniczam: od kilku tygodni nie kupiłam nic nowego. Tyle tego mam, że czas porządniej korzystać z tego, co jest. Dzięki!

      Usuń
  4. cudowne zdobienie, a lakier faktycznie super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I don't have this polish, but I like the look of it. I'm not patient with yellows though :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I really like the look of this polish, that colour is so pretty and bright!

    OdpowiedzUsuń
  7. This is such a bright and fun mani! Perfect for spring :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  8. What a gorgeous bright colour and a lovely stamping!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne kolorki, wszyscy na około trąbią o tej kolekcji... sama chciałam je zamowić... hm... w sumie dobrze, że nie zakupiłam jeszcze... chociaż kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej kolekcji wybija się moim zdaniem głównie on, no i może jeszcze jeden fiolet, ale nie na tyle, by mnie powalił na kolana.

      Usuń
  10. oj bardzo mi się podoba ten Orlik i jesteś kolejną osobą, której muszę go zazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny ma odcień, taki orzeźwiający ;)

      Usuń
  11. Cool manicure! I love the pattern and the color combination :)

    OdpowiedzUsuń
  12. This is a very nice shade of green!! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. rany, ale niesamowity ten wzór! świetnie wygląda na tym czadowym neonie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci, że też bardzo mi się podobało :)

      Usuń
  14. Gorgeous colour and great mani :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny neonek, dla takiego kolorku byłabym w stanie wybaczyć smugi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Robi furorę na blogach - miałam nie kupować, ale nie mam takiego odcienia, od razu do mnie "przemówił" ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. cool polish, love the final look :D

    OdpowiedzUsuń