wtorek, 3 marca 2015

Motylem jestem ;)

Witajcie :)

Lubicie manicure a'la motyl?

Odkąd w moje ręce wpadła płytka MoYou Pro, wiedziałam, że zrobię mani z motylim wzorkiem. Do tego zdobienie to powędruje na wiosenny konkurs do Pretty Nails by Kasia: klik :)

Najpierw zrobiłam kolorowy saran wrap, który pokryłam bezbarwnym lakierem, a potem wystemplowałam motylowy motyw z płytki MoYou; efekt końcowy wyglądał tak:




---

Hello :)

Do you like butterfly manis?

Since I got MoYou stamping plate Pro, I knew it was time to do a manicure with the butterfly pattern. In addition this mani will go for a spring competition to Pretty Nails by Kasia: click.

At first I did a colourful saran wrap, then I covered it with a clear nail polish. All my nails were stamped with the butterfly motive from MoYou stamping plate and the final effect was looking like this:




Płytka/the stamping plate:



Etap pośredni i końcowy/stages of work:









Do manicure użyłam/For this mani I used:
Sally Hansen, Insta-Dri; Sally Hansen, Insta-Dri, Fuchsia Flare; OPI, Alpine Snow; Sally Hansen, Insta-Dri, Blue-Away; Golden Rose, Color Expert, 44; Color Club, Twiggie; Konad, Special Nail Polish.


46 komentarzy:

  1. Piękny motyl, ale też i etap pośredni bardzo wpadł mi w oko. Chyba dzięki takiej świetnej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne to zdobienie! ;-) Podobają mi się kolory, które wybrałaś do saran warp! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten motylkowy stempel nie w moim guście ale podkład cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest pięknie i tak kolorowo!! uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękne motyle! bardzo mi się podoba ten motyw :) i fajna baza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ...polecę gdzie nie byłam jeszcze ... ;) hihi piękne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz pieśń owa wciąż mi się śpiewa :D

      Usuń
  7. przepięknie :) ale bez stempli też prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny motyl, ja tworząc swoje mani na konkurs do Kasi też chciałam zrobić motyla, ale nie do końca wiedziałam jak się za niego zabrać. Jakbym miała taka płytke to właśnie tak bym wykorzystała ten wzorek, ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W necie są tutoriale jak namalować coś podobnego ręcznie, ale kto wie, co by mi z tego wyszło ;) Wolę stempel.

      Usuń
  9. wow, boskie motyle <3 samo tło pod nie zresztą też <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh, this is so pretty! I love butterfly inspired manis ♥
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, this is gorgeous! I love the contrast between the black and the light background :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, it's very nice to read this :)

      Usuń
  12. The butterfly design makes the manicure perfect and adorable ♥ you did really well!

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam ten motyw na paznokciach, ale z bazą saran wrap to jeszcze nie widziałam :) świetny pomysł i super wykonanie :))
    *dzięki wielkie za dołączenie do zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) Dzięki za komplementa :D

      Usuń
  14. Ohhw how cute! Sweet colors and love the pattern!

    OdpowiedzUsuń
  15. o kurczę! świetny wzór tego stempla :) no i w ogóle całość fajowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki praktyczny ;) dobry, gdy nie chce się malować ręcznie, lub gdy nie ma czasu ;) Dzięki!

      Usuń
  16. Amazing mani Aneta, I really love it :-D It's wonderful :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie śliczne, uwielbiam motylki na pazurkach, a z tym saran wrap wyglądają cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW ale śliczne!! bardzo mi się podoba to saranowe tło, mi jeszcze nigdy saran nie wyszedł tak jakbym chciała :( ale będę próbować dalej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Skrzydełka motyla wyszły tak bajecznie kolorowe! *.*

    OdpowiedzUsuń