czwartek, 26 marca 2015

Morskie skarby ;)

Witajcie :)

Jakiś czas temu na blogu Robin z Roaring Nails pokazało się świetne manicure, kojarzące mi się z migoczącym morzem. Postanowiłam zrobić coś podobnego, wybrałam jednak inne odcienie, bo akurat takie miałam pod ręką i całość wyszła mi inaczej. 

Jak zrobiłam to zdobienie? Najpierw pomalowałam paznokcie lakierem Essence, Colour & Go, Over the Rainbow (2 warstwy), a następnie za pomocą Damsona od Barry M zrobiłam saran wrap. Potem zgarnęłam znów folię śniadaniową i nałożyłam holograficzny brokat Barry M, VIP. Wszystkie paznokcie pokryłam warstwą OPI, Sheer Tints, I Can Teal You Like Me. Następnie - znów folia! I lakier Nicole by OPI, Heavenly Angel + Essie, Avenue Maintain, 1 warstwa OPI, I Can Teal You Like Me i bezbarwna Sally Hansen. Brzmi skomplikowanie, prawda? Ale tak naprawdę nietrudno to zrobić :) Jak wam się podoba to mani?

---

Hello :)

Some time ago on Robin's blog (Roaring Nails) an amazing sparkling sea mani showed up. Having her manicure in my mind, I decided to do something similar, but I used different colours, they were close at hand and it all came out differently than hers :)

How did I make this mani? At first I painted my nails with 2 coats of Essence, Colour & Go, Over the Rainbow. Then I did saran wrap on it with Barry M's Damson. After that I gained the foil again and put Barry M' s holographic glitter, VIP on it. Then I painted all my nails with one coat of OPI, Sheer Tints, I Can Teal You Like Me and with one coat of Nicole by OPI, Heavenly Angel shredded glitter. Saran wrap again, with Essie's Avenue Maintain ;), 1 coat of I Can Teal and one coat of a clear Insta-Dri. Sounds complicated, doesn't it? But doing this mani isn't difficult. What do you think about it?









Nicole by OPI, Heavenly Angel; Sally Hansen, Insta-Dri; Barry M, Gelly Hi-Shine, Damson; OPI, I Can Teal You Like Me; Barry M, Gliterrati, VIP, Essie, Avenue Maintain; Essence, Colour&Go, Over the Rainbow



41 komentarzy:

  1. wow, ale to pięknie wygląda!!! nie przepadam za niebieskim kolorem ale mi sie bardzo to podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. It does sound rather time consuming but the result sure is worth it!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, opis brzmi masakralnie, zgubiłam się przy 3 warstwie ;))
    ale efekt jest niesamowity - faktycznie wygląda jak migoczące morze - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :D Trochę trzeba pociaprać saranem a potem poprzykrywać top coatami ;)

      Usuń
  4. I love your take on it!! It's so cool that I have inspired you! :) The shredded glitter you used is gorgeous and I think the whole design came out perfectly!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You took more polishes than me and your take is more colourful - yeah, your mani made me want to do a sea layering mani, it was gorgeous!

      Usuń
  5. Faktycznie wydaje się to skomplikowane, ale efekt mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę jest łatwe; nakłada się lakiery warstwowo, niektóre po całym paznokciu, niektóre folią spożywczą, ewentualnie gąbeczką. Chodzi o to, by wyszła głębia.

      Usuń
  6. It looks like ice on your nails, awesome!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, I think you may see ice here, great idea :)

      Usuń
  7. Wow, the close-up pic! Amazing! ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like it! And it's blue! ;)

      Usuń
  8. brzmi jak dużo roboty :P ale efekt cudny! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądają :) Strasznie podoba mi się ten kolor :) Trochę warstw jest i dużo niebieskich lakierów użyłaś ale efekt genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi skomplikowanie ;) ale efekt bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robin nałożyła chyba z 15 różnych lakierów :D W sumie to sarany i top coat na przemian na kolorowej bazie :) Dzięki :)

      Usuń
  11. Co ci powiem to Ci powiem ale efekt tego zdobienia tak mnie zatkał, że nie wiem co napisać:))))chyba tylko WOW:)

    OdpowiedzUsuń
  12. efekt naprawde extra, niebiesko, blyszczaco -cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh wow it looks amazing. I really like it :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wygląda,ale niebieski to nie mój kolor ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, też mam takie 'nie moje' odcienie :)

      Usuń
  15. Wow, this is such a pretty mani! The colours and finish are simply stunning :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie, hipnotyzujący efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  17. no faktycznie brzmi skomplikowanie, ale wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń