poniedziałek, 23 marca 2015

Miss Sporty, Clubbing Colors, 600 Berry Berry i negative space mani :)

Hej :)

Mam dziś dla was lakier tani i naprawdę dobry!




marka: Miss Sporty
kolekcja: Clubbing Colors
nazwa: 600 Berry Berry
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: błyszczące
cena: ok. 7-8 zł/7 ml
moja punktacja: 8, 5/10 pkt


Berry Berry ma świetny połysk, schnie w ok. 10 minut i dobrze się rozprowadza, choć wolałabym cieńszy pędzelek. Po dniu noszenia wyglądał praktycznie jak nówka ;) - choć jak jakiś lakier u kogoś wygląda, to sprawa indywidualna... Niemniej jednak uwielbiam, gdy lakier schnie szybko!

Na palcu wskazującym mam golasa ;), a konkretnie: najpierw pomalowałam paznokieć bezbarwną bazą, zrobiłam ramkę czarnym linerem i przystemplowałam koronkowy wzorek z płytki Born Pretty - 02. Na szczęście zakrywał sporą część paznokcia, bo wiadomo - przebarwienia ;) Na serdecznym też mam ramkę i stempel, ale nie widać zbytnio kontrastu - w sumie mogłam go zostawić z samym lakierem, ale nie miałam już czasu na poprawki ;) Lubicie goliznę na paznokciu? Ta dzisiejsza bardzo mi się podobała, taka bieliźniana...

---

Hey :)

Today I have a cheap and good nail polish to show you :)




brand: Miss Sporty
collection: Clubbing Colors
name: 600 Berry Berry
number of coats used: 2
finish: glossy
price: 7-8 zloty/7 ml
my rating: 8, 5/10 pnts



Berry Berry is very glossy and dries fast - up to 10 minutes. Painting is easy; I'd prefer a thinner brush but it's a matter of individual likes. It was looking almost like new after one day of wearing it. I know the same nail polishes last differently on different people, but I was satisfied :) I like fast drying polishes a lot!

I look nude on my pointer finger ;) I did a negative space mani, that means first I painted frames with a black liner and then stamped on the finger using Born Pretty stamping plate 02. I stamped with the same pattern on my ring finger and drew frames as well but there isn't much contrast in there and I think I should have left it not stamped. There wasn't time for corrections though.

Do you like such 'nude' manis? This one was very lace underwear-like ;)








Konad, Special Nail Polish, Black; Miss Sporty, Clubbing Colors, 600 Berry Berry; Lemax, Versati

34 komentarze:

  1. That stamping *__* really cool!!

    OdpowiedzUsuń
  2. lovely berry colour! and I like very much the stamping over nude nail :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koronka fajna ten miss sporty ma ciekawy kolor, nie mam żadnego lakieru tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczące lakiery tej marki b. pozytywnie mnie zaskoczyły, mam 3 i każdy kryje dobrze, szybko schnie. Mówię o Clubbing Colours.

      Usuń
  4. MS całkiem przyjemny. A koroneczka sexy :) lubię taki motyw na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie nosiłam jeszcze paznokci ozdobionych techniką "negative space" jakoś nie mogę się przekonać, choć muszę przyznać, że coraz bardziej mi się takie zdobienia podobają ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się przekonasz ;) Z początku lubiłam oglądać je na czyichś, nie przebarwionych paznokciach. Teraz - i na swoich, byleby dość mocno przykrytych ;)

      Usuń
  6. Bardzo ciekawe zdobienie, a ta koronką super

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the lace design on your pointer finger *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I liked it too, it was looking like an underwear ;)

      Usuń
  8. efekt na wskazującym jest MEGA!!! szkoda, że też mam jeszcze przebarwienia po ostatniej przygodzie z żółtym lakierem, bo chętnie bym odtworzyła - koronka wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Pamiętam, że kiedyś dawałaś pod spód lakier do frencza? Też fajnie wyglądało :)

      Usuń
  9. I really like Miss Sporty's polishes, I think they're good and cheap! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pieknie Ci wyszlo- bardzo lubie ten efekt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi dear! The deep violet is very nice! =) The other colours are too much dark for me =)
    Kisses
    Marghe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. There were times I disliked black a lot. Nowadays I can add it to a nail art, but still not a fan of wearing it solo :)

      Usuń
  12. ja lubiętakie koronki, na szczęście nieczęsto mi się płytka odbarwia to mogę tak kombinować :D ew mozna dac bazę wybielająca pod spód :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh, what a pretty mani! I love the colours you used :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  14. this negative space looks awesome *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. The point finger loks super cool! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki, dziewczyny!/ Thank you, girls!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice mani and I like the Miss Sporty :-)

    OdpowiedzUsuń