czwartek, 5 marca 2015

Essie, Avenue Maintain w morskim mani :)

Hej :)

Pokażę wam dzisiaj manicure w trochę morskim, trochę skamielinowym stylu ;) - ponieważ płytka MoYou, której użyłam do stempli, zawiera motywy kojarzące mi się trochę ze skamielinami właśnie. Oto ono:






Jako lakier bazowy posłużyło mi niebieskie Essie, a na palcu serdecznym mam białe Sally Hansen, Xtreme Wear, White On.

marka: Essie
nazwa: Avenue Maintain
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: błyszczące
cena: ok. 18 zł plus wysyłka/13, 5 ml
moja ocena: 8/10 pkt


To dobry lakier. Po dniu noszenia nie miałam praktycznie wcale śladów zużycia na końcówkach. Szybkie schnięcie (ok. 10-15 min.) i bezproblemowa aplikacja to jego spore zalety. Sam odcień... ładny niebieski.

Stemplowałam białym White On, a na palcu serdecznym właśnie Avenue Maintain: dobrze się odbija! Na serdecznym mam też mgiełkę holo Golden Rose, Paris, nr 98, ale nie jest specjalnie widoczna na zdjęciach robionych w pochmurny dzień.

Nie szalałam zbytnio ze zdobieniem, gdyż płytka jest elegancka i prosta; taki klimat chciałam zachować w tym manicure. Co o nim sądzicie?

---

Hey :)

Today I'm going to show you manicure in a bit marine, a bit fossil-like style ;) because MoYou stamping plate I used for this mani includes patterns that bring fossils to my mind. Here's how it was looking like:





I used a blue Essie as a base nail polish and on my ring finger I have Sally Hansen, X-treme Wear, White On.

brand: Essie
name: Avenue Maintain
number of coats used: 2
finish: glossy
price: about 18 zloty plus shipping/13, 5 ml
my rating: 8 pnts/10



It's a good nail polish. I basically didn't have tipwear after one day of wearing it. It dries fast (about 10-15 minutes) and I had no trouble while painting: these are its advantages. The shade itself... a nice blue.

I stamped on it with the white White On and on my ring finger you can see how Avenue Maintain stamps (it stamps well!). I also have a holographic mist by Golden Rose, Paris nr 98 on my ring finger, but it's almost invisible in the daylight without sun.

I didn't want to exagerrate with the nail art because this Pro stamping plate is simple yet fashionable and I wanted to keep the feel. What do you think about this manicure?










34 komentarze:

  1. I like it and such a lovely blue shade!

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tego Essiaka (mój jedyny jak na razie) :) i bardzo mi się kolorek podoba, poza tym świetnie kryje, no i nadaje się do stempli :) ideał

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam tego Essie, bardzo go lubię :)
    świetne stemple :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę dobry jakościowo. Nie do końca 'mój' niebieski, stąd punktacja. Ale i tak wysoko zapunktował ;)

      Usuń
  4. doskonałe są te muszle <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płytkowe, czy już zrobione? *tryb domagam-się-komplementów* ;D

      Usuń
  5. This shade of blue looks so nice on you! Beautiful stamping! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. The Essie is perfect for your "fossils" - I like it!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny odcien niebieskiego i super muszelka:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie ślicznie, aż mi się przypomniały wakacje nad polskim morzem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jeden z moich niebieściaków ;) mam tego Essiaka i się lubimy, hihi
    ostemplowany na biało świetnie się u Ciebie prezentuje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! My też się lubimy :) No, może mam kilka bardziej ulubionych odcieni niebieskiego, ale ten też fajny.

      Usuń
  10. It's a really nice blue and I like the stamping. The white looks good on this base :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. The stamping is so cute on blue! I really like the plate, the peacock feathers look fabulous!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The plate is gorgeous! I like it a lot too, great pattern designs.

      Usuń
  12. Niebieski świetny! Muszle idealnie odbite, pamiętam, jak ktoś tu kiedyś marudził, że nie umie stemplować, zaraz, zaraz, to byłaś TY! ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie umiałam :D Nowa gumka zdziałała cuda. Jednak grunt, to dobrać sobie gumkę właściwej grubości!

      Usuń
  13. Love the blue shade and the stamping!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny niebieski! i te muszle fajowo odbite :) hehe, dla mnie te wzory są za duże ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. This is so pretty, I love the colours and stamping :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń