niedziela, 8 marca 2015

El Corazon, Matte Effect, nr 160 i waterfall nail art :)

Witam drogie czytelniczki i czytelników :)

 Mam dziś do zrecenzowania lakier, który uwielbiam, bo bardzo utrafił w moje gusta odcieniem i wykończeniem. Ciekawe, czy wam też się spodoba (wiem, niektóre z was nie lubią różu, ale ten odcień to fuksja ). Na tym lakierze zrobiłam swoje pierwsze waterfall nails:





marka: El Corazon
kolekcja: Matte Effect
nazwa: nr 160
wykończenie: satynowe (półmat)
ilość warstw: 2
cena: mam go ze sklepu Hypnotic Polish; kosztuje ok. 5, 5 euro plus wysyłka (koszt wysyłki jest niestety wysoki: 10 euro list nierejestrowany, 14 - rejestrowany). Pojemność 16 ml.
moja ocena: 9,5/10 pkt


Marka El Corazon debiutuje na moim blogu. Co mogę powiedzieć o nr 160? Jestem bardzo zadowolona, kocham fuksję i na szczęście nie jest to dubel żadnego z moich lakierów. Do tej pory moim ulubionym fuksjowym matem było OPI, La Pazitively Hot Matte, ale El Corazon zdetronizował mistrza... Zawiera srebrny shimmer. Jest bardzo elegancki, a zarazem seksowny.  Pędzelek standardowej szerokości, maluje się przyjemnie, a lakier szybko schnie (7-8 min.) i dobrze kryje. Trzymał się na mnie dobrze, więc widzę, że Dance Legend ma piękną i tańszą konkurencję ;)

Ciekawa jestem też, co powiecie na moje waterfalle :) Mnie się to mani bardzo podobało, nosiłam je z przyjemnością - było bardzo w moim stylu.

---

Hello, my dear readers :)

Today I have a nail polish I love to review; it matches my tastes in the type of shade and finish. I'm wondering if you'll like it too (I know some of you don't like pink but it's fuchsia). I did my first waterfall nails on this nail polish:





brand: El Corazon
collection: Matte Effect
name: nr 160
number of coats used: 2
finish: satin (half matte)
price: I have it from Hypnotic Polish; it costs 5, 50 euros there plus shipping cost (10 euros no tracking, 14 euros for a letter with tracking possibility - expensive!). The bottle contains 16 ml.
my rating: 9,5/10 pnts


El Corazon brand has a debut on my blog. What can I say about this nail polish? I'm very satisfied, I love fuchsia and fortunately it isn't a dupe of any nail lacquer I have. OPI, La Pazitively Hot Matte had been my favourite matte nail polish so far but this El Corazon dethroned the queen... It's both elegant and sexy. It contains silver shimmer and dries fast, about 7-8 minutes. The brush is of standard length and width, painting is pleasant and opacity is good. It lasted well on me so I see that Dance Legend has a cheaper and pretty competitor ;)

I'm wondering what you'll say about my waterfalls. I liked them a lot and was wearing this manicure with pleasure; it matched my tastes a lot.










z fleszem/with a flash:
El Corazon, Matte Effect, 160; Color Club, Art Club, Lilac Hologram, Wibo, Art Liner (silver)





48 komentarzy:

  1. rzeczywiscie sliczny, Nie mam lakierow tej marki ale zdecydowanie sa na mojej 'chciej liscie'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wahałam się między Dance Legend a El Corazon, bo są najtańsze. O ile o taniości można tu w ogóle mówić, wrrr, koszt wysyłki rozwala wszystko :(

      Usuń
  2. it is gorgeous and yes I do like pink myself!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cute nails design thanks for follow me back
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięęęęęękny wodospadzik! ;) Kolor lakieru rownież! :)
    Wszystkiego naaaj z okazji dnia kobiet ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowny kolor... zakochałam się w nim <3 a Twój waterfall cudny... bardzo podoba mi się to mani.

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne:) kolor przepiekny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor ;) przypomina mi brokatowy piasek z Wibo ;) Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie :) Coś w tym jest, mają dosyć podobny odcień.

      Usuń
  9. I absolutely love the colour! Your nails look wonderful :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  10. ja normalnie różowych ciuchów nie nosze,ale różowe paznokcie to co innego :D świetny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie; jeśli już noszę róż, to latem i nie za często.

      Usuń
  11. Ooh, waterfall mani! Looks gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  12. It's beautiful both with and without the waterfall! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. It's so beautiful - really beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  14. What a gorgeous polish and lovely waterfall effect :-D

    Oh wow so you bought from abroad! Well done :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah :( Fortunately high shipping prices stop me from often buying from abroad. Especially indie nail polishes are expensive. But stamping plates - MoYou has great ones!

      Usuń
    2. Sometimes you need to I guess! Oh I know all about that! Crazy prices sometimes isn't it. :-(

      Do you think you'll buy some Dance Legends from them?

      Usuń
  15. cudowny ten lakier El Corazon <333

    OdpowiedzUsuń
  16. I love both versions, the base colour is super pretty!

    OdpowiedzUsuń
  17. I am loving this colour, it looks beautiful! I also love your waterfall, I think it looks gorgeous with the hit of shimmer! <3 xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor fuksjowy lubię pasjami, ten jest śliczny. Połączenie ze srebrnym wodospadem to dobry krok, wygląda bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  19. great, both polish and nail art, simple yet stunning :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks! the simple ones can be lovely. Everyone will manage to do waterfalls, I think.

      Usuń
  20. Ślicznie, bardzo mi się podoba to waterfall nails :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, chyba pierwszy raz u polskiej blogerki widzę El Corazon :) piękny jest! i ten wodospad - cudne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MatMaja ma, widziałam u niej kiedyś. Cudny! Strzał w dziesiątkę. Dzięki :)

      Usuń