niedziela, 15 marca 2015

El Corazon, Active Bio-gel, Gemstones, Amethyst: śliczny!

Hej :)

Ciekawa jestem, jakie są wasze ulubione wykończenia na czas obecny. Moje: kremowe, holograficzne i półmaty, choć i ładnym shimmerem nie pogardzę. Dziś mam dla was swatche lakieru z dużymi cząsteczkami holo, marki El Corazon. Uwielbiam lakier Aurora (Zoya), więc i ten bardzo mi się spodobał!




marka: El Corazon
kolekcja: Gemstones
nazwa: Amethyst
ilość użytych warstw: 3; lakier dość dobrze kryje przy dwóch, ale z trzema kryje jeszcze lepiej ;)
wykończenie: holograficzne
cena: ok. 6 euro plus koszt wysyłki/16 ml
moja ocena: 8,5/10 pkt



Ten lakier schnie ok. 20 minut i nakłada się bezproblemowo. Trzymał się na mnie dobrze. Holograficzne drobinki zawieszone w żelu potrafią iskrzyć nawet, gdy nie pada na nie bezpośrednio promień słońca, a gdzieś obok, niedaleko. Efekt holo jest rozproszony, a przy poruszaniu ręką jest niewyraźna tęcza. Ponadto żel z tymi drobinkami serio daje wrażenie powierzchni minerału! Choć wolę Aurorę, to ten wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie, a nawet zachwycił. W cieniu też jest fajny, ma nasycony kolor. Podoba się wam?

---

Hey :)

I wonder what finishes are your favourites for the time being. Mine are: glossy, holographic and half mattes, but I also like a nice shimmer. Today I have swatches of a nail polish with big holo particles. I love Zoya, Aurora, so I like this one a lot too :)



brand: El Corazon
collection: Gemstones
name: Amethyst
number of coats used: 3; it's quite opaque with 2, but even better opaque with 3
finish: holographic
price: about 6 euros plus shipping cost/16 ml
my rating: 8, 5/10 pnts




This nail polish is dry in about 20 minutes and lasted well on me. It paints without problems. Holographic particles in it can shine even if they aren't directly in the sunlight; they may be near the rays and they do. The holo effect is scattered with an unclear rainbow. Besides this nail polish gives a real effect of a gemstone surface! Aurora is still my nr 1 but this one delighted me too. It has an intense shade in the shadow. Do you like it?











32 komentarze:

  1. A lovely shade and a nice holo effect!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The holo effect is far better live than in photos :)

      Usuń
  2. ja lubie shimmery- kocham holo choc mam ich niewiele
    a ten amethyst jest cudowny (spac przez Ciebie nie bede)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dzielimy shimmerowo-holowe sympatie ;) Aaaa - nie chcę, byś cierpiała na bezsenność przeze mnie! :D

      Usuń
  3. Wow what a pretty amethyst ciolet *__*

    OdpowiedzUsuń
  4. It's such a gorgeous one - you know I love it :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tylko kilka holograficznych lakierów, ale strasznie mi się wszystkie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest coś w tych iskierkach i tęczach ;)

      Usuń
  6. jest super :D chciałabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenowo, bez kosztów wysyłki, jest jeszcze znośnie, ale z wysyłką 2 szt. wyszły mi tak, jak Zoya... Zacisnęłam zęby i wybuliłam :(

      Usuń
  7. Wow what a stunning polish! I love it :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh, what a pretty purple! :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  9. That purple is kind of magic *___*

    OdpowiedzUsuń
  10. this one is even more gorgeous than Zoya aurora! because of the purple shade, it suits you really wonderfully!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm still more Aurora lover because of its shade but what this El Corazon does in the sun is magic, I'm telling you :) and together with the amethyst-like surface it's amazing!

      Usuń
  11. Ahhw I love El Corazon. This is gorgeous! Lovely colour!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, I've noticed you like it a lot :)

      Usuń
  12. moje ulubione to holograficzne i glassfleck :D ten El Corazon ma piękny kolor i tal się cudnie mieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Holo - tak!!! Na glass fleck muszę mieć fazę. Na żywo mieni się jeszcze cudniej :)

      Usuń
  13. Śliczny jest, nie mogę się napatrzeć na te drobinki :D

    OdpowiedzUsuń