sobota, 14 marca 2015

Dance Legend, Phobos, w galaxy manicure :)

Witajcie :) Dziś będzie krótko - obiecałam wam, że pokażę manicure w stylu galaxy na lakierze Dance Legend, Phobos, więc dotrzymuję słowa. Manicure robione oczywiście gąbeczką :) Co o nim sądzicie?

---

Hello :) Today there'll be a short post. I've promised I'll show you galaxy manicure on Dance Legend, Phobos nail polish, so there it goes. It was done with a sponge, of course :) What do you think about it?








Tutaj zielonkawa poświata, o której pisałam we wcześniejszej recenzji tutaj: klik.
Here a green glow I mentioned in my review here: click.


Użyłam/I used: Golden Rose, Rich Color nr 76; Dance Legend, Phobos; Sally Hansen, Insta-Dri; Colour Alike, nr 551; a england, Crown of Thistles; Essence, Effect Nail Polish, 11, Party Crasher; Flormar, Quick Dry, Black Minimalism

36 komentarzy:

  1. Ale fajne! Ja jeszcze nigdy nie próbowałam tego rodzaju mani, a bardzo ,bardzo mi się podoba :) świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I rather like this! The effect is gorgeous.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wygląda :) Bardzo mi się podobają paznokcie Galaxy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś próbowałam galaxy ale on nie może się równać z twoim efektem. genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaż :) W moim mani jest użyty świetny lakier bazowy, jakby stworzony do galaxy :)

      Usuń
  5. Moje ukochane galaxy,świetnie Ci.to wyszło,piekny efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Fajnie, że się podoba. Czyli lubisz galaxy oglądać? Ja też.

      Usuń
  6. uwielbiam galaxy a Twoje prezentuje sie super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne galaxy! Choć brakuje mi przy nim błyszczących gwiazdek i białych kropek ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę bez ;) Czasem wyglądają mi po prostu na zwykłe kropki i ręcznie namalowane gwiazdki ;)

      Usuń
  8. Really beautiful, I love the effect you created! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ooo - dziękuję :) Super lakier bazowy!

      Usuń
  10. Beautiful manicure! I'm a huge fan of galaxies! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  11. What a stunning mani Aneta, I love it <3 :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt niesamowity, prawdziwa galaktyka!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh, what a pretty mani! I love the colours you used :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  14. I-de-al-ne! no po prostu idealne galaxy, miałaś rację, że Phobos się do tego super nada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze blade, dzięki :D Phobos w tym galaxy to podstawa, robi wiele - w ogóle dużo się tu dzieje ;)

      Usuń
  15. Prześlicznie, uwielbiam motyw galaxy :)

    OdpowiedzUsuń