środa, 11 marca 2015

China Glaze, Bottoms Up! + Golden Rose, Nail Art, 143 w witrażowo-mozaikowym mani :)

Cześć :)

Co słychać? Jakie zdobienia rządzą u was ostatnio? Jakie kolory i wykończenia? U mnie na topie jak nie stemple, to linery, albowiem dorwałam się ostatnio do kilku i ćwiczę sobie to i owo dla relaksu, wesolutko i cichutko klnąc pod nosem ;D

Dziś pokażę wam dwie nowości w jednym mani: liner Golden Rose i lakier China Glaze.




marka: China Glaze
nazwa: Bottoms Up
ilość użytych warstw: 3
wykończenie: błyszczące
cena: ok. 16 zł plus wysyłka/14 ml
moja ocena: 8/10 pkt

marka: Golden Rose
nazwa: Nail Art
ilość użytych warstw: 1, gdzieniegdzie poprawki, więc 2 (w niewielu miejscach)
wykończenie: błyszczące
cena: ok. 5-6 zł plus wysyłka/7,5 ml
moja ocena: 7, 75/10 pkt


Smuży ta China, oj, smuży - ale to typowe dla większości neonów. Schnie na błysk z lekką tendencją do półmatu, w ok. 15 minut. W rzeczywistości o wiele bardziej neonowa! Taki róż z nutką niebieskiego, bardzo ale to bardzo a'la lala ;) - aż się zastanawiam, czy nie przekroczył granicy kiczu, ale w pochmurny dzień wyglądał tak super energetycznie, że a niech tam ;) Mogę wyglądać jak Barbie (w workerach???) i podoba mi się ten odcień :D

Jeśli chodzi o liner Golden Rose, to ma on dobre krycie i wygodny, równy pędzelek bez odstającego włosia. Jestem zadowolona, bo przy tym jest tani.

Na palcu serdecznym i małym mam zdobienie a'la witraż. W sumie ni to witraż, ni mozaika, takie kolorowe coś. Powiem wam, że trudno się koloruje neonami, a użyłam ich tu kilku - dlatego, że mają średnie krycie i charakterystyczną, ciągnącą się konsystencję. To mój trzeci raz, gdy kolorowałam coś bezpośrednio na paznokciu (tak, tak, odliczam sobie ;D). Wypełniacie kolorem? Jak wam to idzie?

---

Hi there :)

How are you? Which nail art has ben ruling in your manis lately? Which colors and finishes? There have been stamping plates and liners on my top list lately, because I got a few new liners and I've been relaxing, practising this and that with them lately, swearing happily and quietly ;D

Today I'm going to show you two new nail polishes in one post: Golden Rose and China Glaze.




brand: China Glaze
name: Bottoms Up
number of coats used: 3
finish: glossy
price: about 16 zloty/14 ml plus shipping
my rating: 8/10 pnts

brand: Golden Rose
collection: Nail Art
name: nr 143
number of coats used: 1 and 2 here and there (there weren't many places to correct)
finish: glossy
price: about 5-6 zloty plus shipping cost/7,5 ml
my rating: 7, 75/10 pnts



This China smudges, but it often happens with neons. It dries glossy with a slight tendency to half matte, in about 15 minutes. Much more bright and neon in reality! This is a blue-ish pink with the 'chick' look, you know ;) Actually I'm wondering if it didn't cross the kitch line. But... it was looking so energetic and bright during a gloomy day! I may look like Barbie (in worker boots???), I like this shade :)

When it comes to Golden Rose, I like this liner too because its hair isn't sticky and the polish is well opaque. Taking the price into the account, it's really OK.

I have a nail art on my ring finger and pinkie. It's a stained glass - mosaic motive, such a colourful something. I can tell you it's quite hard to paint with neons and I used a few here. They have such a characteristic consistency, kind of gluey and their opacity is medium. It's the third time I've been colouring something directly on my nails. Do you like filling the gaps? ;) How do you manage?







Użyłam/I used:
Miss Sporty, Clubbing Colors, nr 320; China Glaze, Bottoms Up; Golden Rose, Nail Art, 143; Golden Rose, Rich Color, nr 76, 13; Morgan Taylor, Shock Therapy; China Glaze, Yellow Polka Dot Bikini + In The Lime Light






39 komentarzy:

  1. wyszło bardzo fajnie :) ja zazwyczaj koloruję farbkami... lakierami właściwie tylko koloruję stemple (ale robię to na stemplu a nie na paznokciach)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wiesz co, co kupię farbki, to kiepsko kryją...

      Usuń
  2. Golden Rose is a delghtful shade!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ostatnio też najczęściej stemple ;) aż mi się znudzi ;) też używam do lakierów , a nie farbek do malowania różnych wzorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przybij piątkę ;) Farbki mam jakieś takie... biel przypomina mi pastę do zębów ;P

      Usuń
  4. Whoa, now that's a pink pink! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale czadowe te neonowe chinki! i zgadzam się - tak jak są fajne, tak beznadziejne w obsłudze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory mają świetne, ale... neonowym Morgankiem maluje się o wiele lepiej.

      Usuń
  6. fajne te linery, mam kilka ale wszystkie gliterowe, musze chyba wyprobowac kolorowe, bo efekt bardzo kuszacy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Glitterowe też fajne! Mam kilka, jestem z nich zadowolona.

      Usuń
  7. This makes me a happy girl! Very cute!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, this is girly to the max :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fun mani! Someday I'll have time to practice my freehand skills and get good at look like this.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You may use cheerful colors but it looks much different with some serious ones.

      Usuń
  10. Lovely manicure! so colourful and bright. I never tried this technique but I suppose that neon polishes are always difficult for nail art!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Their formula is specific... Thank you :)

      Usuń
  11. Cudny różowy,super to wszystko polaczylas:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Barbie w workerach zawsze spoko! ;) a ja mam ze 3 linery z GR a żadnego jeszcze nie używałam... :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kilka leżało jakiś czas i ostatnio wzięłam się za nie, ale swoje wyczekały ;) A tak na serio, nie wyglądam na Barbie, kompletnie nie ten styl.

      Usuń
  13. Your nails look so pretty! I love the colours that you used :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  14. This is a really pretty pink and I love your nail art :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, that pink is really awesome *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny ten róż :) Faktycznie, kolorowanie lakierami do najprostszych nie należy, ale myślę, że wychodzi mi już tak w miarę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele też zależy od tego, czym się koloruje...

      Usuń