poniedziałek, 2 marca 2015

Ados, New Chrome, Art de Lautrec, nr 04: fiolet do stempli i nie tylko :)

Witajcie :)

Dziś pokażę wam zdobienie, które niespecjalnie mi się podobało... ale zdecydowałam, że się ukaże, bo ten Ados może być tańszą alternatywą dla np. najnowszych i droższych Models Own.




marka: Ados
kolekcja: New Chrome, Art de Lautrec
nazwa: nr 04
ilość użytych warstw: 1 na kryjącym lakierze
wykończenie: chrom
cena: 12,50 zł plus wysyłka/11 ml
moja ocena: 8 pkt/10


Cała kolekcja to chromy o różnych fajnych odcieniach: różowy, gołębi, oliwka, wrzos, miedź itd. Co ważne, używane solo nie pozostawiają jakichś drastycznych śladów pędzelka i są wydajne przy stemplowaniu. Jedna warstwa dobrze pokrywa płytkę. Miałam kiedyś róż tej firmy - pamiętam, że trzeba uważać, bo dość szybko się ścierał (jest delikatny), ale z top coatem nie powinno być większych problemów (męczyłam się z tymi stemplami cały dzień, nie miałam czasu na poprawki i wszystko świetnie się trzymało pokryte Insta-Dri). Tak, że mogę go polecić ten Ados jako tańszy zamiennik :) Lakier ma ponadto bardzo ciekawą buteleczkę :)

---

Hi :)

Today I'm going to show you stamping that I didn't like - but it may be useful for you because it presents Ados nail polish, that can be a cheaper version of the newest chrome Models Own collection.




brand: Ados
collection: New Chrome, Art de Lautrec
name: nr 04
number of coats: 1
finish: chrome
price: 12, 50 zloty plus shipping/11 ml
my rating: 8/10 pnts


The whole collection consists of chromes in various shades: pink, copper, olive, heather-like and so on. What's important, when they are used solo, they don't leave drastic brush strokes and they have a very good opacity. They are also efficient in stamping. One coat covers my nails well. I had pink from this collection once: I remember that it was wiping off quite fast without the top coat (it's delicate) but worn with the top coat lasted very well (I was wearing this mani for one day and had no time to change it ;) This Ados also has a nicely shaped bottle :)



Tu Ados solo na kryjącym spodzie:/And here the Ados solo on an opaque nail polish:





37 komentarzy:

  1. I love it! Good polish for stamping!

    OdpowiedzUsuń
  2. Why don't you like the stamping? I think it looks great! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK, I'll explain :) The pattern isn't straight and there were places when I had to use a brush to fill in the gaps.

      Usuń
  3. powiem Ci że jeszcze go nie spotkałam, jako tako lakiery Ados nie są takie złe, te które miałam były dobrze na pigmentowane, wiec pewnie jak spotkam to zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go z Allegro, bo w sklepach też nigdzie nie widziałam.

      Usuń
  4. Nie spotkałam się z tą serią od Ados'a w sklepach ;-) A szkoda, szkoda - wygląda ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się podoba :) nie wiem czemu zastanawiałaś się nad pokazaniem tego mani? Wersja ze stemplami jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę, bo to znaczy, że dobrze zatuszowałam niedoróbki :D W paru miejscach trzeba było sięgnąć po pędzelek i wypełnić luki ;) No i gdzieniegdzie wzorek mógłby być bardziej prosty.

      Usuń
  6. Chromik całkiem fajny, koło mnie nigdzie nie obczaiłam Adosów :(
    Stemplowanie wyszło ci super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to znaczy, że dobrze dosztukowałam ubytki :) Tego Adosa mam z Allegro, bo koło siebie też nie widziałam...

      Usuń
  7. nice nails and great manicure

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi tez sie bardzo podoba, marudzisz kochana bo mani jest naprawde extra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dlatego, że wiem, że musiałam poprawiać ;)

      Usuń
  9. Nie wiem czemu zdobienie się nie podoba :P Jest przepiękne :) Idealne stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  10. What a nice purple polish and it stamps well. Looks good stamped :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. takie chromowe/metaliczne lakiery są idealne do stempli :) tu wyglądają świetnie

    OdpowiedzUsuń
  12. wzór z tej płytki ostatnio bardzo mnie kusił, a jednak nie mialam pomyslu jak połączyć, a tu prosze jak pięknie wyszło.
    Mam pytanko, czy jak pomalujesz insta dri na jasnym lakierze to widzisz mini peknięcia lakieru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmm... nic takiego sobie nie przypominam....

      Usuń
  13. świetny ten lakier do stempli a i na ten wzór ostatnio choruję :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nietypowe połączenie kolorystyczne, ale mnie się nawet podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no właśnie - o nietypowe połączenie też chodziło ;)

      Usuń
  15. I like the stamping! The colours that you used are really nice :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  16. a mnie sie tam podoba ten stempelek!!! =)

    OdpowiedzUsuń
  17. I think you've done a great job stamping :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A mnie się podoba to zdobienie, wiesz to co autorowi nie Koniecznie przypada do gustu innym może tak,wiec wrzucaj wszystko co robisz,bo napewno znajdzie się ktoś kogo zachwyci twoje mani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę :) Wiem, że potrafię lepiej, m. in. stąd to marudzenie ;)

      Usuń
  19. This is really gorgeous - I like it so much!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, that's fabulous! I'd definitely try those out given the option :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki wam wszystkim/ Thank you all :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I didn't know that Art de Lautrec is by Ados :D

    OdpowiedzUsuń
  23. that's great polish for stamping :D

    OdpowiedzUsuń