piątek, 13 lutego 2015

Słodkie mani na Walentynki, czyli mariaż gradientu ze stemplami ;)

Hej :)


Mam dziś dla was mani całe w różach :) Walentynek specjalnie nie obchodzę, ale niedawno wymalowałam to, co wam dziś pokażę; coś, co można podciągnąć pod Walentynki z powodu słodyczy i różu właśnie :D




Najpierw zrobiłam gradient z użyciem lakierów Colour Alike - odcienie bardzo udane moim skromnym zdaniem - a potem dostemplowałam wzorki z płytki Qgirl-24. Wzorek z niej jest świetny - brawo dla twórcy płytki! I co wy na to?

---

Hey :)

I have a new manicure for you today and it's all in pink :) I don't particularly celebrate St Valentine's Day but it so happened that this mani I did is so sweet that it may suit this celebration, don't you think?






At first I did gradient with Colour Alike nail polishes, great shades by the way, and then stamped with Konad's nail polish and top coated it. I used QGirl-24 stamping plate. The pattern on this plate is great. And what do you think?









Sally Hansen, Insta-Dri; Colour Alike, Maniurka+Kwiaciarka, Konad, Special Nail Polish

37 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, ale... za różowy jak na mój "nie-lubię-różu" gust. Takie tam prywatne zboczenie :) Zatem zdobienie na Walentynki jak znalazł, wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kojarzę, że nie lubisz różu. Też kiedyś nie lubiłam. Jest tu kilka czytelniczek, które różu nie lubią ;) Ja chyba najbardziej nie lubię odcieni nude, brązu, pomarańczu i niektórych rudości. I błotka, i burawych. Jeszcze pewnie coś by się znalazło ;)

      Usuń
    2. Na szczęście gust się zmienia, neonów nie lubiłam zupełnie, a teraz mam coraz mniejszy opór, żeby sobie coś "ostrzejszego" na paznokcie wrzucić :)

      Usuń
    3. Też nie lubiłam neonów! A teraz od czasu do czasu lubię (ale nie non-stop, zamęczyłyby mnie ;) ).

      Usuń
  2. Śliczne i słodziutkie zdobienie. Faktycznie idealne na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. That is one super girly mani.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 50 shades of grey... Sorry, 3 shades of pink ;D

      Usuń
  4. You keep getting more better and creative. Love this very much, well done!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. That's a big compliment from a person I admire for her nail art :)

      Usuń
  5. Gorgeous mani, I really like it. It is very sweet and girly :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) I felt, let's say, 20 years less ;)

      Usuń
  6. a ja na pazurkach akurat lubię róż ;) gdzie indziej mnie denerwuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby się tak zastanowić, to ciuchów w tym kolorze raczej nie posiadam... No, dobra, mam fuksjowe sandały :D

      Usuń
  7. Śliczne walentynkowe mani, bardzo lubię różowe pazurki (od czasu do czasu) :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sweet manicure!! I really like the stamping, some of those texts have such elegant fonts!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The plate in total is kind of vintage. Thank you, Robin :)

      Usuń
  9. długo nie lubiłam różu, ani nudziaków - teraz przeszło mi zupełnie, nie mam żadnych oporów :P podoba mi się maniurka.....męża pytałam co to znaczy (mężuś z Krakowa) - a słówko znaczy: dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne walentynkowe zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh, what a cute mani for Valentines Day :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Very girly and cute manicure! :)

    OdpowiedzUsuń