czwartek, 12 lutego 2015

Sally Hansen, Insta-Dri, Jade Jump :)

Witam :)

Dziś lakier, którego odcień na żywo mnie zaskoczył :D




marka: Sally Hansen
kolekcja: Insta-Dri
nazwa: Jade Jump
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: błyszczące
cena: różnie, zależy gdzie, na Allegro ok. 8 zł plus wysyłka, ale w innych sklepach moze kosztować więcej/ 9,17 ml
moja ocena: 8/10 pkt



Na zdjęciach w necie nie wyglądał mi aż tak militarnie w odcieniu, niemniej jednak spodobał mi się: jest tak brzydki, że aż ładny :D Odcień to zieleń z domieszką szarości. Od czasu do czasu mogę ponosić kolory w klimatach wojskowych, tym bardziej, że Jade Jump jest nawet trochę dziewczęcy ;) Wysechł w ok. 10 minut, trzymał się dobrze.

Zrobiłam na nim saran wrap, ale efekt mi się nie spodobał - nie pokażę wam pleśni :D
Co powiecie na takie kolorki jak Jade Jump?


---

Hi :) 

Today I'm going to review a nail polish that surprised me :D




brand: Sally Hansen
collection: Insta-Dri
name: Jade Jump
number of coats used: 2
finish: glossy
price: you can find auctions on Allegro site where it costs about 8 zloty plus shipping, but also you can find sites where it costs more/ 9,17 ml
my rating: 8 pnts/10



It didn't look so military in photos on the net so I was surprised how it looked like in reality, but I liked it: it's so ugly that it becomes lovely :D The shade is green with grey. I can wear such military shades from time to time and I'd even say the hue is a bit girly :) Jade Jump was dry in about 10 minutes and lasted well on me. I did saran wrap on it but I won't show the mould here, no way, I didn't like the result :D



What do you think about such shades like Jade Jump?










41 komentarzy:

  1. I think that colour calls for spring, yay! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. There's something in this shade, for sure!

      Usuń
  3. I like it!! It's a bit minty coloured too :)

    OdpowiedzUsuń
  4. It has that spring green vibe to it, I also have it in my stash...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's worth having with its unusual shade :)

      Usuń
  5. Bardzo lubie lakiery Sally Hansen ten odcień jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to cieszę się, że ci się podoba :) Mnie w sumie też.

      Usuń
  6. bardzo podoba mi się określenie "jest tak brzydki, że aż ładny" :) takie dosadne i jak najbardziej się z nim zgadzam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się zgadzam, jest genialny w swojej brzydocie :D

      Usuń
    2. Prawda? raczej nie jest to odcień uznawany powszechnie za sexy :D

      Usuń
  7. bardzo mi się podoba, uwielbiam take zielenie, chociaż moim zdaniem do militarnego odcienia dużo mu brakuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie chodzi mi o odcienie munduru itp., tylko o ogólny klimat, taki odcień maskujący, by nie rzucać się w oczy w lesie ;D

      Usuń
  8. Zupełnie nie kojarzy mi się militarnie, może mam coś dziwnego w ustawieniach monitora, albo zboczony gust. Całkiem przyjemna zieleń, nawet ani trochę nie zgniła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wyżej do My Roses, nie o zgniłość mi chodzi ;) Hehe, pleśń i zgnilizna, niezłe dziś tematy :D

      Usuń
  9. lubie zielone pazurki od czasu do czasu, ten odcien jest naprawde swietny i ma spory potencjal ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Such a beautiful shade! I bet this will look gorgeous with so many different nail art styles! I love 'fresh' greens like this! :) xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tej kolekcji nie miałam żadnego lakieru, nie wiem jak się spisują ; ta zieleń taka hmmm sama nie wiem jak to określić..taka nijaka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest trudna do opisania. Jakiś czas temu obkupiłam się w Insta-Dri bo szybko schną, nie są zbyt drogie i nie żal ich do zdobień :)

      Usuń
  12. It's a nice one. I can wear this from time to time as well :-) These greens are interesting and good :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Interesting because they're different, that's right!

      Usuń
  13. ooo ładniusi, SH ma w swojej kolekcji CSM Jaded (kolorek) i wygląda podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh, what an interesting colour! I quite like it :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, this is so me :D Love these kind of shades!!

    OdpowiedzUsuń
  16. My all time favorite colour, mint!! Lovely!

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor zupełnie nie mój, ale zauważyłam zabawną rzecz - ten nazywa się Jade Jump, a SH ma (albo miał) w swojej ofercie też egzemplarz o nazwie Jumpin' Jade (piękny, szmaragdowy, mój pierwszy SH ever) ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. I love jade colour and this is no exception! I have many polishes in this shade but not this one :)

    OdpowiedzUsuń