czwartek, 5 lutego 2015

Płytka Born Pretty Store BP-L007 - part 1 ;) + OPI, Green On the Runway :)

Witam was :)

Dziś recenzja płytki ze sklepu Born Pretty Store na lakierze OPI, Green on the Runway (na kupno którego zdecydowałam się ostatecznie dzięki zdjęciom Ananki i jestem bardzo zadowolona). Płytkę wybrałam sobie i otrzymałam do recenzji od Born Pretty Store, ale moja opinia jest niezależna.









Płytka dociera w tekturowej kopercie, zabezpieczona niebieską folią.



Jest ona oznaczona jako BP-L007; możecie znaleźć ją tutaj: klik.

Jej wymiary to (bez różowego plastiku) 12x6cm, a wymiary całopaznokciowych wzorków to ok. 1,8x1,5 cm. I tu, na potrzeby BPS, skróciłam paznokcie :D, jaka ja dobra jestem ;D - żeby wzorki nie były dla mnie za małe. Pokażę wam pierwszy wzorek z lewej strony w górnym rzędzie.

Najpierw jednak pomalowałam paznokcie lakierem OPI.



marka: OPI
nazwa: Green On the Runway
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: duochrom
cena: ok. 24 zł plus wysyłka/15 ml
moja ocena: 8/10 pkt


To OPI wyschło w ok. 10 minut. Kolor przechodzi głównie z zielonego w brąz i jestem zaskoczona, gdyż ten brąz nawet mi odpowiada: może dlatego, że całość wypada bardzo naturalnie, jakby leśnie? Są widoczne ślady pędzelka, ale nie raziły mnie jakoś szczególnie.






z fleszem:



Stemplowałam lakierem Essie, Penny Talk. Całość pokryłam bezbarwnym top coatem Sally Hansen, Insta-Dri.

Wzorki podobają mi się bardzo! Zwłaszcza te tapetowe i z herbami. Wydają się dobrze wyżłobione, a płytka bardzo dobra jakościowo. Jeszcze do niej wrócę :)









Jeśli macie ochotę na zakup tego lub innych produktów z działu Nail Art , użyjcie kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych).


Ponadto koszt wysyłki jest darmowy (cały świat) :)

---

Hi :) Today I'm going to review a stamping plate from Born Pretty Store used on an OPI that I bought because I saw Ananka's pretty photos of it. I'm very glad I have this OPI :)

The stamping plate was sent by Born Pretty Store to me for a review, but I underline that my opinion is independent.







The stamping plate is named BP-L007. You can find it in the shop's offer here: click. That's how the stamping plate looks like: 



The stamping plates arrive protected with a blue foil that you should remove before use.

The size of this plate is (without the pink plastic) 12 cm x 6 cm. The size of the biggest patterns is 1,8x1,5 cm and I made my nails shorter so that the patterns would be able to fit my nails. I'll show you the pattern that's placed first from the left in the upper row. But at first I painted my nails with the OPI.




brand: OPI
name: Green On the Runway
number of coats used: 2
finish: duochrome
price: about 24 zloty plus shipping/15 ml
my rating: 8/10 pnts


This nail polish was dry in about 10 minutes. It shifts mainly from green to brown and surprisingly I tolerate this brown ;) Maybe because the colour shift is so natural, like trees in a forest ;) The nail polish leaves brush strokes but not too bad. 






z fleszem/with a flash:


I was stamping with Essie, Penny Talk and topped my nails with a clear Sally Hansen, Insta-Dri.

I like these patterns a lot! Especially these wallpaper-like and emblems. They seem carved deep enough, I didn't have any problems with transferring the pattern I used. I'm going to come back to this plate so stay tuned :)








I've noticed that Born Pretty offers many interesting stamping plates and not only them :) Have a look, lots of items to choose :)

If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free :)








46 komentarzy:

  1. śliczne zdobienie jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW, I really like this mani - very elegant!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uh, nice *___* both the polish and the stamping. I have only round stamping plates from BPS for now, but these ones look nice!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The plate is great! Check if the pattern size fits, I like most of designs there.

      Usuń
  4. It's a great colour Aneta and you suit it :-D You know me, loving the iridescent colours :-D

    I like the plate too - some nice patterns and designs :-) And I like the stamping here, you've matched the colours really well again :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, I know your tastes :) so often similar to mine :)
      Thanks a lot :)

      Usuń
  5. Wciąż żal mi kasy na tego Opika, a tak mi się podoba. Znasz dobre źródło z normalną ceną?
    Ze stemplem temu lakierowi do twarzy, idealnie to razem wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie zapłaciłam za niego zbyt dużo, w końcu to -powiedzmy- nowość. Jeśli chcesz, dam ci namiary na sprzedawcę. Też się wahałam co do kupna, teraz mam i nie żałuję. Mało tego, wolę go od niektórych chromów CA ;)

      Usuń
    2. Chcę! Jak kania dżdżu! matmaja na gazeta.pl :D Wiadomo, CA to inna liga, aczkolwiek niektóre lakiery mają prześwietne!

      Usuń
  6. No pięknie to wygląda! Fajne kolorki i wzorki! Prezentuje się naprawdę elegancko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja, teraz sprawdziłam na Allegro i widzę za 10 zł 3, 75 ml; a ten sprzedawca, od którego kupowałam to MARKOWE-lakiery.

      Usuń
  7. This opi is so interesting :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie odbite, piękny wzór no i jakie połączenie kolorów, jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak widze duo-, multi- chrom to serce mi mocniej bije... ;) piękna calość ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne :))
    ten wzorek też wybrałam jako pierwszy, jak tylko dostałam tą płytkę ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wzorki fajne na tyle, by warto było skrócić dla nich pazury :)

      Usuń
  11. Green On the Runway is gorgeous! Looks very nice stamped ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It is! The longer I wear it, the more I love it :)

      Usuń
  12. mam te plytke, bardzo mi sie podoba, a Ty stworzylas jak zwykle cudne mani :D

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja nie dostałam tej boskiej koperty, buuu :(
    mani stworzyłaś boskie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomnieli?
      Trochę musiałam się nagimnastykować, bo wymiary "na styk";)

      Usuń
  14. Bardzo ładnie, podoba mi się ten OPI :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh, the stamping looks so pretty! :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  16. What a great looking base colour and the stamping is so cool!

    OdpowiedzUsuń
  17. Love that stamping and the colors you've used!

    OdpowiedzUsuń
  18. The colour is gorgeous and the stamping looks so good :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale śliczny efekcik :) swietnie Ci to wyszło

    OdpowiedzUsuń
  20. Awwww my plate didn't come in such a nice paper packaging!!! Me sad :(
    I love that pattern that you picked, it has a vintage look!

    OdpowiedzUsuń