sobota, 28 lutego 2015

Płytka Born Pretty Store BP-L007 cz. 3 + Color Club, Yum Gum :)

Witam was :)

Dziś kolejny wzorek z płytki ze sklepu Born Pretty Store na lakierze Color Club, Yum Gum. Płytkę wybrałam sobie i otrzymałam do recenzji od Born Pretty Store, ale moja opinia jest niezależna.









Płytka dociera w tekturowej kopercie, zabezpieczona niebieską folią.



Jest ona oznaczona jako BP-L007; możecie znaleźć ją tutaj: klik.

Jej wymiary to (bez różowego plastiku) 12x6cm, a wymiary całopaznokciowych wzorków to ok. 1,8 x 1,5 cm, niektóre są trochę mniejsze. Kolejny wzorek, jaki wam pokażę to czwarty z lewej strony w górnym rzędzie. Ale najpierw pokrótce przedstawię wam neon Color Club :)




marka: Color Club
nazwa: Yum Gum
ilość użytych warstw: 3
wykończenie: błyszczące
cena: ok. 17 zł/15 ml (plus wysyłka)
moja ocena: 8, 5/10 pkt


Lakier schnie ok. 20 minut i jest jeszcze przez jakiś czas podatny na wgniecenia. Zaskoczyłam się, bo nie wiedziałam, że będzie perfumowany, a pachnie, jak i nazwa na to wskazuje, gumą balonową :) Czułam się jak dziecko, które dorwało się do paczki z gumami Donald :D Zapach jest dość intensywny, utrzymywał się cały dzień, a lakier z topem bardzo dobrze się trzymał. To chyba najbardziej beztroski róż, jaki mam ;)







Użyłam Yum Gum, by przewrotnie pokazać wam, że wzorki vintage mogą wyglądać również całkiem dobrze na innych, niż typowych dla tapet vintage, bardziej stonowanych kolorach- na neonach też można ;). Płytka zawiera m. in. fajny wzorek z muszelek :) więc wykorzystałam go do bardziej wakacyjnego mani :)

Stemplowałam lakierem OPI, Alpine Snow. Całość pokryłam bezbarwnym top coatem Sally Hansen, Insta-Dri.

Wzorek wydawał mi się głęboko wyżłobiony - dobrze się przenosił.










Jeśli macie ochotę na zakup tego lub innych produktów z działu Nail Art , użyjcie kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych).


Ponadto koszt wysyłki jest darmowy (cały świat) :)

---

Hi :) Today I'm coming back with another stamping pattern taken from Born Pretty Store used on Color Club nail polish, Yum Gum.

The stamping plate was sent by Born Pretty Store to me for a review, but my opinion is independent.







The stamping plate is named BP-L007. You can find it in the shop's offer here: click. That's how the stamping plate looks like: 



The stamping plates arrive protected with a blue foil that you should remove before use.

The size of this plate is (without the pink plastic) 12 cm x 6 cm. The size of the biggest patterns is 1,8x1,5 cm and some patterns are smaller. I'll show you the pattern that's placed fourth from the left in the upper row.  But first I'm going to review the Color Club the stamping pattern was placed on :)



brand: Color Club
name: Yum Gum
number of coats used: 3
finish: glossy
price: about 17 zloty plus shipping/15 ml
personal rating: 8, 5 pnts/10



This nail polish was dry in about 20 minutes and still prone to indentations for some time. I was surprised because I didn't know it was scented! It smells just like its name, like a bubblegum. It reminds me of Donald bubblegums and I was feeling like a child who just got a bag of them :D It's perhaps the most careless pink in my collection. It lasted very well with a top coat.







And why did I choose Yum Gum as a base colour for stamping with a vintage pattern? Because I wanted to show you this pattern may be used in a different way, not only on darker backgrounds like the vintage wallpapers use to look like. The shells also bring holiday to my mind :)

I was stamping with OPI, Alpine Snow and topped my nails with a clear Sally Hansen, Insta-Dri.

This pattern seemed carved deep enough, it was transferring well.









I've noticed that Born Pretty offers many interesting stamping plates and not only them :) Have a look, lots of items to choose :)

If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free :)






32 komentarze:

  1. this is so so pretty!

    http://johndhartil.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. zdobienia ładne, ale kształt twoich paznokci mi się nie podoba zdecydowanie preferuję bardziej okrągłe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to już sprawa osobistych preferencji ;) Ja lubię właśnie takie, jakie są.

      Usuń
  3. co do koloru... hmmm to znasz moje zdanie, hihi ;)
    ale stemple są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. This combo is really great! I love this Color Club, it's a gorgeous hue, pity for the bubblegum scent...unfortunately it's something I can't stand LOL
    I can't wait to try my plates out, even if I'm a bit disappointed because mine came without folder and I'm quite fussy about such details :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilaria, I'm glad you're back! Great hue, I'm telling you. The smell is quite strong and lasted the whole day. At some moment it became slightly annoying but the hue! Great neon.

      Usuń
  5. I love the colours, and the stamping is so cute! And it sounds like it smells good, I've never tried a scented nail polish :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bubblegum scent, I liked it :) It didn't disappear fast though so it depends on what you like.

      Usuń
  6. Oh, that Color Club is such a pick-me-up color - love it with and without the stamping!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę ze na lato Ci sie zbiera :). Bardzo lubię takie ostre kolory, a płytki BP są cudowne!! Jeszcze nie znalazłam takiej która by sie zle stemplowala. Szkoda ze tak długo trzeba czekać żeby przyszły, ale taniocha to warto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie idą średnio 3 tygodnie - ale to wówczas, gdy list jest nierejestrowany, gdy rejestrowany - wówczas szybciej. A do ciebie?

      Usuń
  8. ostatnio zrobiłam całkiem podobne mani (różowy neon + białe stemple) i bardzo mi się podobało :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie wesołe wyraziste kolorki na paznokciach , a jeszcze z ładnym wzoreczkiem jak u Ciebie to już miód, malina ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! a kiedyś nie przepadałam za neonami...

      Usuń
  10. wow, mega neonek! i jeszcze ten zapach mnie ciekawi :)
    z wzrokiem też super, ja właśnie ciągle się zastanawiam nad zakupem którejś z tych płytek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto, tylko wymierz paznokcie, bo niektóre z płytek z tej kolekcji mają mniejsze rozmiary wzorków ;)

      Usuń
  11. Such a pretty shade of pink so vibrant, I love it, and he finished work with stamps is gorgeous :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful pink! Love the stamping :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolorek, bardzo mi się podoba ten róż :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ale szaleństwo z tym kolorem! niesamowity :D gdyby nie wymagał 3 warstw to już by wyglądował na mojej targowej liście ;) i ten wzór wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u ciebie będzie wymagał mniej, ja mam bruzdy...

      Usuń
  15. LOL Yum Gum does smell nice, I did like it :-D I got the mini set of the scented ones ages go! Lovely stamping too, I like the design :-)

    OdpowiedzUsuń