wtorek, 10 lutego 2015

Płytka Born Pretty BP-L007 cz. 2 i lakier Sally Hansen, Complete Salon Manicure, So-nata Problem :)


Witajcie :) 



Dziś recenzja płytki ze sklepu Born Pretty Store oraz lakieru Sally Hansen. Płytkę wybrałam sobie i otrzymałam do recenzji od Born Pretty Store, ale moja opinia jest niezależna.









Płytka dociera w tekturowej kopercie, zabezpieczona niebieską folią.



Jest ona oznaczona jako BP-L007; możecie znaleźć ją tutaj: klik.

Jej wymiary to (bez różowego plastiku) 12x6cm, a wymiary całopaznokciowych wzorków to ok. 1,8x1,5 cm i mniejsze o kilka milimetrów.

Wybrałam wzorek piąty od lewej z góry, jest taki bardziej mocarny w kresce ;) Najpierw pomalowałam paznokcie lakierem Sally Hansen.




marka: Sally Hansen
kolekcja: Complete Salon Manicure
nazwa: 855 So-nata Problem
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: błyszczące
cena: ok. 9 zł/14, 7 ml (plus wysyłka)
moja ocena: 8/10 pkt


Ta Sally ma odcień atramentowy, granat z dodatkiem tealu, który to teal trochę zanika na paznokciach. Szybkie schnięcie (ok. 10 min), bezproblemowe rozprowadzanie i dobra trwałość to atuty So-naty. Przyjemny kremik, nawet już przyzwyczaiłam się do dość szerokiego pędzelka.

Stemple zrobiłam z użyciem Essie, No Place Like Chrome, a całość pociągnęłam bezbarwnym top coatem.

Sprawdzałam, jak działają wszystkie wzory z płytki. Odbijały się bez problemu Essiakami z serii Mirror Metallics. Wzorki wydają się głęboko wyżłobione, zwłaszcza, gdy mam porównanie z np. kiepskiej jakości płytką od Promoto-Promoto. Cała płyteczka jest naprawdę fajna; przydałyby mi się wzorki o kilka milimetrów dłuższe, ale jakoś dałam radę ;)







I co sądzicie na temat tego mani?

Jeśli macie ochotę na zakup tego lub innych produktów z działu Nail Art , użyjcie kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych).


Ponadto koszt wysyłki jest darmowy (cały świat) :)

---

Hi :)

 Today I'm going to review a stamping plate from Born Pretty Store and Sally Hansen nail polish.

The stamping plate was sent by Born Pretty Store to me for a review, but my opinion is independent.




The stamping plate is named BP-L007. You can find it in the shop's offer here: click. That's how the stamping plate looks like: 



The stamping plates arrive protected with a blue foil that you should remove before use.

The size of this plate is (without the pink plastic) 12 cm x 6 cm. The size of the biggest patterns is 1,8x1,5 cm and some full nail patterns are slightly shorter. I'll show you the pattern that's placed fifth from the left in the upper row. It's bold in its lines ;) At first I painted my nails with Sally Hansen though.





brand: Sally Hansen
collection: Complete Salon Manicure
name: 855 So-nata Problem
number of coats: 2
finish: glossy
price: about 9 zloty/14, 7 ml (plus shipping)
my rating: 8/10 pnts



This Sally has an ink blue shade with a hint of teal and the teal slightly disappears on nails. Fast drying time (about 10 minutes), flawless painting and good lasting time are advantages. A nice polish and I even got used to its wider brush.

I did my stamping with Essie, No Place Like Chrome and covered my nails with a clear top coat.

I checked how all the patterns from this plate work. They worked well with Essies from Mirror Metallics collection. All in all the plate is carved deep enough, I have comparison with f. ex. Promoto-Promoto stamping plate that is of a weak quality.


I like this stamping plate; it would be better for my nails to have the patterns about 2-3 milimetres longer but I managed :)







What do you think about this mani?


If you want to buy this one or other product from the Nail Art section, use my discount code: CGBQ10, you'll pay 10% less (the discount doesn't include already discounted items).


Besides the shipping worldwide is free :)

42 komentarze:

  1. It's a really, really beautiful mani!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne mani, bardzo ciekawa płytka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. płytka rewelacyjna i jakie boskie mani <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem, niesamowity wzór,a płytka świetna bo można fajne mani porobic:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Acha zapomniałam masz piękne paznokcie;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Marzena! skróciłam paznokcie, by wzorki się zmieściły, tak bardzo mi się spodobały :)

      Usuń
  6. Gorgeous blue - I like colours like this :-) Nice stamping it's a really good pattern and the colours go well together :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Such blues are great as a background but also work well alone :)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie się odbiło! Płytki od BPS są bardzo fajne ;-D sama mam od nich już sporo płytek i lubię ich używać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię! Zdecydowaną większość z tych, które mam.

      Usuń
  8. Really impressed and in love with your nail art!! Beautiful!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. And I'm impressed with your nail art, it's gorgeous :)

      Usuń
  9. Ślicznie i elegancko, bardzo mi się podoba ten SH :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie tapetkowe wzory są super! Wyszło elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh, your mani is gorgeous! I love the stamping :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  12. It looks so good!! I love the look of that plate, I really want it myself :) Your stamping came out gorgeous as usual!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I've just fainted ;) No, seriously - thank you :))) This plate has many great patterns in it.

      Usuń
  13. that essie is a stunner *.*
    love the manicure, great color combo :D

    OdpowiedzUsuń