niedziela, 1 lutego 2015

OPI, Did It On 'Em w listkowym zdobieniu :)

Witajcie :)

Bardzo lubię ponosić od czasu do czasu różne zielenie ;) A wy?

Dziś pokażę wam zielone OPI :)





marka: OPI
nazwa: Did It On 'Em
wykończenie: kremowe
ilość użytych warstw: 3
cena: ok. 20 złotych plus wysyłka/15 ml
moja ocena: 7, 5/10 pkt


Co do OPI - mam wymagania. Marka zobowiązuje ;) Bardzo ale to bardzo podoba mi się odcień, mniej - tempo schnięcia (20-25 minut, a potem można jeszcze złapać wgniotki nawet do godziny czy nieco ponad). Trzymała się ta zieleń naprawdę dobrze (zero odprysków, wytarć po dniu noszenia) i mimo wszystko - jestem zadowolona, że ją mam :)

Dodałam listki z płytki BP-19 zrobione grafitowym lakierem Essie, Power Clutch. Ten wzorek mnie rozwala - słodkie są te listeczki :D Jak wam się podoba rezultat?

---

Hi there :) Do you like greens? If so, I have an OPI for you to show off :)




brand: OPI
name: Did It On 'Em
number of coats used: 3
finish: glossy
price: 20 zloty plus shipping/15 ml
my rating: 7, 5/10 pnts



I have high expectations when it comes to OPI - the brand brings a good quality to my mind. I was slightly disappointed with the time of drying- about 25 minutes and this nail polish was still prone to indentations for an hour or more. But I do like this green shade a lot and all in all I'm satisfied I have this polish. It lasts well, no tip wear after one day of wearing.

I stamped on it with a lovely pattern from BP-19 stamping plate. I used Essie's grey nail polish, Power Clutch. I liked the looks, but how about you? These leaves seem so cute to me!






z fleszem/with a flash:









35 komentarzy:

  1. I love the colour! It reminds me on spring. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad :) It reminds me of spring too.

      Usuń
  2. solo zieleń nie za bardzo, ale z listkami mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta zieleń jest z gatunku trudnych; na szczęście dość dobrze gra z moim typem urody.

      Usuń
  3. This looks really nice, especially with the stamping. It's too bad about the drying time, though :(
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's good that at least it lasts very well-since it's dry ;)

      Usuń
  4. I do like green, but my skin look terrible with this type of yellow-green on the nails LOL
    The dry time is not a good thing - but the stamping is so pretty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I know what you mean with the skin.
      Thank you :)

      Usuń
  5. This green is okay, I can't say it is jumping out at me though. I've not actually heard of it either? But I think it looks great with the stamping - now that's how to sell it to me ;-) :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I found it online; I sometimes like to wear such weird greens :D

      Usuń
  6. te listki też bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie listki na tej zieleni wyglądają ;) mam coś podobnego z Wibo, troszkę jest ciemniejszy, ale tylko odrobinę;) niestety fatalnie schnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są takie zielenie czasem, prawda? nietypowe

      Usuń
  8. Kolor dziwaczny, ale podoba mi się i ze zdobieniem komponuje się idealnie, a całość wygląda bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię nosić czasami takie nietypowe kolory - takie brzydkie, że aż ładne ;)

      Usuń
  9. jak nie lubię zieleni, tak ten OPI wpadł mi kiedyś w oko, że skusiłam się na zakup na targach... po powrocie z targów okazało się, że już go mam ;) no i mam 2 buteleczki...
    * stempelkowe listki - świetne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sobie zrobiłaś zapasik ;) jest coś w tej zieleni!

      Usuń
  10. The stamping fits this polish really well :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lately I appreciate this kind of yellow/green and I really like how it works on you. The stamping makes it look cooler I think :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Greens can be hard to wear, can't they?

      Usuń
  12. I really like both the colours used and the leaf design!

    OdpowiedzUsuń
  13. thos mani has very interesting look , and the color is fine

    OdpowiedzUsuń