wtorek, 17 lutego 2015

Matka natura ;) czyli gradient i liście :)

Witajcie :)

Mam wam dziś do pokazania manicure a'la matka natura ;) Wyglądało ono tak:





 Najpierw wzrobiłam gradient. Chciałam, by nie był poziomy, a raczej trójkątny. To dla mnie nowość, więc jeśli wyszedł niedoskonale - wybaczcie ;) Errare humanum est ;) Miałam nadzieję, że będzie efekt w stylu mchu. Potem w ruch poszedł lakier a england, Briarwood i płytka BP-19, a całość pokryłam bezbarwnym top coatem. I jak wam się to podoba?

Lakier Sally Hansen, Chartreuse Chase, który wykorzystałam do gradientu, jest nowością w moim blogu;  zrecenzuję go wam kiedy indziej - w manicure, w którym będzie go bardziej widać ;)

---


Hello :)

Today I'm going to show you a kind of 'mother nature' mani ;) Here's the final result:






At first I did a gradient. I wanted it to be different, kind of triangle in shape. I'm sorry for imperfections but that's human and errare humanum est ;) I hoped that it could create mossy effect. Then I gained a england's Briarwood and stamping plate BP-19. All the mani was topped with a clear top coat. How do you like it?

Sally Hansen's nail polish, Chartreuse Chase I used for the gradient is new on my blog but I'm going to review it another time - when it will be better visible :)





z fleszem/with a flash:




Sally Hansen, Insta-Dri, Chartreuse Chase; a england, Briarwood; Essence, Colour&Go, Beijos de Brazil

bez flesza/no flash:



55 komentarzy:

  1. Gorgeous! I love the result, the gradient is fantastic, you did a really nice job :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW this is so great, I like the way the leaves glows from certain angles...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm very glad I did a wow mani in your opinion :) It was the kind 'I regret I removed it!' mani.

      Usuń
  3. bardzo się podoba! :) i gradient ciekawy, jeszcze nie widziałam takiej wersji ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny gradient, a w połączeniu z listami wygląda jeszcze piękniej♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Stunning!!! *__* that stamping is perfect on that gradient!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaaaardzo sie podoba, ja też chcę takie:)wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne te zieleniaczki i wzoreczek idealnie do nich pasuje ;)ciekawy pomysł na gradient ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę bardzo mi się podoba. Gradient - super, stemple - super. Jeszcze ten anglik tak ładnie połyskuje, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Fajnie było odświeżyć sobie Briarwood, robi wrażenie!

      Usuń
  9. Lovely manicure, very earthy and reminds me of spring :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł na gradient! super :) całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! W rzeczywistości to, co było w gradiencie jaśniejsze, czyli SH, dawało taki jakby rozbłysk, tzn. glow, trudno to ująć w słowa ;)

      Usuń
  11. The stamping makes it all come together beautifully :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie to zestawiłaś :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam w Naturze tego zielonego Essiaka i nie byłam przekonana,ale chyba po niego wróce :D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny efekt uzyskałaś!!! bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Awesome mani! I really like the gradient and the stamping. Looks brilliant :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot :) I'm glad you like it. I'm proud of this mani ;D

      Usuń
  16. Oh, this is so pretty! I love the natural feel :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, there was such kind of feel when I was wearing it, definitely!

      Usuń
  17. That's an amazing manicure! I love the triangle formed gradient :)

    OdpowiedzUsuń
  18. OK so now it's my turn to be impressed. Absolutely LOVE this! The gradient, de stamping, the colours... yes, well done!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne.. podoba mi się szczególnie na tym zdjęciu, gdy widać czerwone listki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześlicznie, zachwyca mnie ten trójkątny gradient :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Red leafs sparkle so pretty! :)

    OdpowiedzUsuń