sobota, 21 lutego 2015

Manicure na biało-żółto :)

Cześć :)

Pamiętacie o moim lakierowym rozdaniu? Szczegóły tutaj: klik :)

Mam dziś dla was biało-żółte manicure. 

Użyłam do niego białego Sally Hansen, Xtreme Wear, White On oraz żółtego Sally Hansen, Insta-Dri, Butter-fly Stroke (fajnie stempluje i zabawnie się nazywa!). Water marble na palcu serdecznym zrobiłam właśnie z pomocą tej dwójki, a ponadto dodałam tam jeszcze jedną warstwę holo mgiełki Golden Rose, Paris nr 98. Przy marble'u nic nie mieszałam, tylko włożyłam paluch w wodę bez robienia wzorów :) Stemple z użyciem płytki hehe004 :)

Wyszło coś takiego :)




I co wy na to? :)

---

Hi there :)

Do you remember about my nail polish giveaway? Details here: click ;)

I have mani in yellow and white for you today. Like a lemon cream or something like that ;)

I used Sally Hansen's to create it: White On and Insta-Dri, Butter-fly Stroke (what a name, I can imagine flying butter :D It also stamps well). I did water marble on my ring finger with both of them and also added Golden Rose top coat, Paris nr 98: a holographic mist). I didn't mix anything when I was doing the marble, I simply did concentric circles and put my finger into the water. The whole lot were topped with a clear Insta-Dri. I used a stamping pattern from hehe004 stamping plate. 




What will you say about this mani?






z fleszem/with a flash:





37 komentarzy:

  1. Yum yum, lemon cream, delicious! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie, mimo że zółty to nie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej mi miło, że się podoba :)

      Usuń
  3. sliczne mani, a stempelki jak zwykle perfekcyjne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, dzięki - choć nie zawsze są pefekcyjne ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. And it was done when snow was around :)

      Usuń
  5. I agree with Zana - it oozes spring :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ten żółty bosko stempluje, to zdecydowanie perełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam go do stemplowania! Sporo Insta-Dri naprawdę dobrze kryje. Choć niedawno trafiłam na gorzej kryjący (Chartreuse Chase).

      Usuń
  7. świetny optymisyczny miksik :)) stempleki wyszły Ci tak idealnie, że myślałam na początku, że masz jakieś wodne naklejki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakieś mam ;) ale nie w tym przypadku :D Dzięki :D

      Usuń
  8. I love this mani, especially the stamping! And it does remind me of lemon cream ♥
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm very glad you love the stamping - thank you :)

      Usuń
  9. Ale cudne te stemple, a ten żółty jest Przecudny.ps.no i to niesprawiedliwe:-) ze masz takie cudne pazury a mnie się ciągle łamią i od dłuższego czasu nie mogę ich zapuścić. Pozdrowko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! ostatnio ukruszył mi się pazur z boku na kciuku ;)

      Usuń
  10. Ale ładnie wyszło :) Bardzo ładny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  11. It's such a bright mani. I like it :-D Nice yellow and white combo :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana jak Ty szalejesz z tymi zdobieniami ;) a co jedno to ładniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. That stamping is gorgeous! Love the manicure!

    OdpowiedzUsuń
  14. obiło mi się o uszy, że Insta Dri dobrze odbijają, ale ten żółty odbity jest genialnie :D świetne połączenie, piękny wzór i śmieszny marble

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie, uwielbiam ostatnio żółty na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń