czwartek, 19 lutego 2015

Lakier holograficzny Born Pretty Store #8 :)

Witam was :)

Dziś recenzja lakieru holograficznego ze sklepu Born Pretty Store. Wybrałam go sobie i otrzymałam do recenzji od Born Pretty Store, ale moja opinia jest niezależna.






Lakier ma numer 8 i możecie znaleźć go tutaj: klik.


To nasycony niebieski. W chwili obecnej jest sprzedawany za pół ceny (6,44$), cena regularna jest wysoka. Buteleczka zawiera 6 ml.


Pędzelek jest taki, jak na zdjęciu:



Do krycia potrzeba trzech warstw. Efekt holograficzny jest linearny; lakier daje mocny efekt holo. Tęczę widziałam nawet w pochmurny dzień (oczywiście w słońcu czy sztucznym oświetleniu jest o wiele mocniejsza). Czas schnięcia - ok. 20 minut. Trwałość bardzo dobra, po jednym dniu noszenia nie było śladów wytarcia czy odprysków na końcówkach. Nakłada się bez problemu na zwykłą bazę.


 bez flesza:



z fleszem w świetle dziennym:




bez flesza pod żarówką:




Jak wam się podoba? Mnie - bardzo :) Myślę, że za pół ceny można go nabyć, bo za całą kwotę - drogo!

----

Today I have a review of a holographic nail polish from Born Pretty Store for you. I chose and got it for an independent review.





This nail polish has number 8 and you can find it in the shop's offer here :)

This holo is bright blue. It's being sold half price at the moment (6,44$), the regular price is high (the bottle contains 6 ml).

The brush looks like this:






I needed 3 coats for opacity; they were dry in about 20 minutes. The holographic effect is linear and I saw rainbows even during a cloudy day (they weren't as strong as these seen in an artificial light or in the sun, of course). The blue shade is intense and the holographic effect is strong. I had no wiped off tips, no chips after one day of wearing it.

How do you like it? Me - a lot; I think it's worth having at a discounted price.

no flash:




with a flash:






under a bulb:






If you want to buy this one or other product from the Nail Art section, use my discount code: CGBQ10, you'll pay 10% less (the discount doesn't include already discounted items).


Besides the shipping worldwide is free :)



47 komentarzy:

  1. Jest piękny! Mam go, za własne ciężko zarobione pieniądze, też z promocji. Nawet za pół ceny taka pojemność wychodzi dość drogo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam 2 lakiery z tej serii - beżowy i liliowy... efekt holo faktycznie mają nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ich ciekawa, zwłaszcza liliowego...

      Usuń
  3. jest przepiękny <3 mam chrapkę na jakiś kolorek z tej serii, ale nie umiem się zdecydować, na który :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mam złoty i niebieski - z tej dwójki wybrałabym niebieski, ze względu na to, że lepiej kryje. Choć w sumie ten złoty fajnie robi za top coat.

      Usuń
  4. Miałam taki fioletowy, ale poszedł w świat :) U innych bardzo mi się podoba, sama czułam się dziwnie w takiej "błyskotce" ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi holo ;) Są specyficzne.

      Usuń
  5. I really like Born Pretty's holos, although I think their bottles are too small :D

    OdpowiedzUsuń
  6. What a pretty blue holo. I do like it a lot :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love that blue colour!! I have a dark blue-ish holo polish from Born Pretty Store and I like it a lot too :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ech, kocham wszystkie holosie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolejny sliczny holo w Twojej kolekcji- super wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  10. Love linear holo polishes, these bps ones are on my WL :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest przepiękny ;) żałuję , że go nie wybrałam :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Worth it on sale, for sure. Though I have so many holos I don't get to wear, I probably won't add this particular one to my stash.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh, I love this polish! When I saw it in the bottle I was expecting a darker blue, but I really like the actual colour :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  14. such a pretty blue holo1 it's amazed me so much! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. So deep blue and that holo is to die for!

    OdpowiedzUsuń
  16. awesome holo, think i need one too ;)

    OdpowiedzUsuń