sobota, 7 lutego 2015

Lakier holograficzny #7 z Born Pretty Store :)

Witam was :)

Dziś recenzja lakieru holograficznego ze sklepu Born Pretty Store. Wybrałam go sobie i otrzymałam do recenzji od Born Pretty Store, ale moja opinia jest niezależna.




Lakier ma numer 7 i możecie znaleźć go tutaj: klik.


Ma on kolor żółto-złoty. W chwili obecnej jest sprzedawany za pół ceny (6,44$), cena regularna jest wysoka. Buteleczka zawiera 6 ml.




Okazało się, że jest on raczej przejrzysty (na próbniku widzicie jedną warstwę), dlatego radziłabym wam używać go raczej jako holo topu niż solo. Ja nałożyłam go na złoty Flormar, Nail Art, NA09, bo mają zbliżone do siebie odcienie. Oto, jak wygląda ten lakier na złotym tle (2 warstwy):






Pokażę wam też, jak sprawuje się na czerwonym Essie, Head Mistress (jedna warstwa) i na duochromie OPI, Green on the Runway (też jedna warstwa). Na palcu serdecznym mam, dla porównania, Color Club, Kismet, który też ma złote tony i linearny efekt holo, jednak, jak się okazuje, to dwa zupełnie inne odcienie.

Jak wam się podoba?Mnie - bardzo, uwielbiam linearne holo, a tu można zrobić sobie holo z każdego lakieru :) Wydaje mi się, że warto na niego zapolować, tym bardziej, że wydaje się dość wydajny (nie ubyło mi dużo z buteleczki po zeswatchowaniu).

----

Today I have a review of a holographic nail polish from Born Pretty Store for you. I chose and got it for an independent review.





This nail polish has number 7 and you can find it in the shop's offer here :)

This holo has a yellow-golden shade. It's being sold half price at the moment (6,44$), the regular price is high (the bottle contains 6 ml)




It appeared that this nail polish isn't much opaque (there's one coat on the fake nail), so I'd recommend using it as a top coat, not a regular nail polish. I painted 2 coats of it on a golden Flormar, Nail Art NA09, its golden -yellow shade is similar to the Born Pretty one.

I'm going to show you how it looks like on a red Essie, Head Mistress (one coat) and on a duochrome by OPI, Green on the Runway (one coat too). I have Color Club, Kismet, on my ring finger, to compare (it shows gold but it appeared totally different than the Born Pretty holo).

How do you like it? I'm delighted, a linear holo and I'm a sucker for them: you may create a holo from each nail polish :) I think it's worth purchasing; maybe it contains 6 ml, but I still have almost plenty bottle after swatching it.




z fleszem/with a flash:







If you want to buy this one or other product from the Nail Art section, use my discount code: CGBQ10, you'll pay 10% less (the discount doesn't include already discounted items).


Besides the shipping worldwide is free :)




44 komentarze:

  1. Holy crap those polishes look amazing! Despite the fact that they're expensive like omg, so expensive :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It has a strong holo effect and yes, it's expensive when counted full price.

      Usuń
  2. Oh, this looks like a lovely top coat! :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam holosie bps. Do krycia co prawda potrzebują min 3 warstw... ale są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temu trzy by raczej nie starczyły, ale i tak wolę go na czymś niż złotego solo. Robi efekt!

      Usuń
  4. Szkoda, że ma takie słabe krycie ;( ale i tak jest bardzo ładny ;) na czerwieni fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie od dawna brakuje mi fajnego czerwonego holo :)

      Usuń
  5. kurcze, zastanawiałam się nad zakupem któregoś z ich holosi, ale spasowałam ze względu na cenę... teraz mi szkoda, że nie wzięłam go też do recenzji, bo nieźle się prezentuje. może następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. choć złota ogólnie nie toleruje to w wersji holo jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ciemną zieleń z tej samej serii i jest świetna, akurat bardzo dobrze kryjąca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ją na zdjęciach, ciekawie się prezentuje.

      Usuń
  8. swietnie sie prezentuje i bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. BPS ma świetne lakiery holo ;) gdyby nie ta cena to kupiłabym wszystkie :D szkoda tylko, że słabo kryje, ale myślę, że bym przeżyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałabyś nosić go jako złoty czy holo top? celowo zestawiłam go z Color Club, tam 15ml kosztuje 45plus wysyłka; CC lepiej kryje, jest go więcej, ale BP daje więcej możliwości - i jest go mniej. Zależy, co kto woli.

      Usuń
  10. It's a gorgeous holo with an amazing effect :-D It does look really good. And interesting over different colours too :-)

    I've been tempted by these before, but didn't get them. Then the recent Chameleon set they released and my husband talked me out of it. He's like, "You got all those lovely Dance Legends and Colour Alikes and probably others, why do you need more polishes like this...blah blah blah..." He talked me out of them....!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I saw one of Chameleons on one of Polish sites and it looked amazing in an artificial light. Dance Legends are amazing too :)

      Usuń
  11. I really like BP's holos, I just think they're too expensive, even on sale :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podoba mi się efekt :) ale paznokcie masz piękne, mimo, że piszę to setny raz :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmm 2 coats over other colors to achieve the full effect seems to be a bit too much, but it is nice otherwise...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 coats on gold, one on other colours. Actually I could use 1 on gold too and the effect would be visible but I didn't want to see the Flormar underneath too much.

      Usuń
    2. Ah, OK, thanks for explaining...

      Usuń
  14. It's so different to other holo's I see, it's unique! Not sure if I would wear it though.

    OdpowiedzUsuń
  15. na tym czerwonym wygląda przebosko :o!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie powiem: też mi się podoba :)

      Usuń
  16. A fabulous look you have created!!

    OdpowiedzUsuń
  17. na tej czerwieni wygląda obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten lakier jest prześliczny, nie mogę się na niego napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Very pretty! I don't own BPS polishes but they're very cool!

    OdpowiedzUsuń
  20. Na czerwieni rządzi, w ogóle w roli złotego holo toppera podoba mi się znacznie bardziej. Ale ceny tych holosi w stosunku do ilości w buteleczce są kosmiczne, nawet w wyprzedażach. Dlatego kiedyś dawno, jak była na nie porządna promocja, kupiłam sobie dwa i żal mi ich używać, haha. Z rok przed blogiem to było.

    OdpowiedzUsuń
  21. No ja już mam 2 Pupy ;) holo, które cenowo wyszły podobnie. Oj, cena tych BP nie zachwyca, to fakt.

    OdpowiedzUsuń
  22. I love the BPS holos, too bad they are so expensive. Still they are worth the price probably :)

    OdpowiedzUsuń
  23. It's gorgeous! I like their holos :)

    OdpowiedzUsuń