piątek, 6 lutego 2015

Golden Rose, Matte Satin, 205 + Maybelline, Express Finish, 840 Flash Cosmic :)

Cześć :) Dziś - przedstawię wam dwa nowe lakiery w mojej kolekcji, które połączył layering :)






Pierwszy to Golden Rose.


marka: Golden Rose
kolekcja: Matte Satin
nazwa: 205
wykończenie: półmat
cena: ok. 8 zł/11, 5 ml
moja ocena: 7, 75/10 pkt


Choć z serii Matte Satin wolę nr 202 - oszałamiającą piękność - to nr 205 też jest w porządku. To taki nocny granat, elegancka bielizna, te klimaty ;) Bardzo dobrze kryje, właściwie starczy jedna warstwa - użyłam jednak dwóch z przyzwyczajenia, nie musu. Czas schnięcia to mniej niż 10 minut i dobra trwałość.

Kolejny lakier to Maybelline.



marka: Maybelline
kolekcja: Express Finish
nazwa: 840 Flash Cosmic
ilość warstw: 1
wykończenie: glitter
cena: ok. 8 zł plus koszt wysyłki/10 ml
moja ocena: 7, 5 pkt/10


Nałożyłam go na Golden Rose (jedna warstwa). Drobinki są zawieszone w bezbarwnym żelu, mają niebiesko-fioletowy odcień. Powiem wam, że w buteleczce ten lakier lepiej mi wyglądał i mam pomysł na franken z jego użyciem. Top jak top, wykończenie ma błyszczące i nie do końca mnie ono przekonało, więc zmatowiłam całość. Którą wersję wolicie, błyszczącą czy matową?

---

Hello :)

Today I'm going to review two new nail polishes in my collection, connected by layering :)






The first one is Golden Rose.

brand: Golden Rose
collection: Matte Satin
name: 205
finish: half matte
price: about 8 zloty/11, 5 ml
my rating: 7, 75/10 pnts


I prefer nr 202 from this series- it's a stunning beauty - but nr 205 is OK too. This is a night navy blue, like an elegant underwear, this type of stuff ;) It's very well opaque and one coat is enough - I painted with two because I'm used to, not because I had to. The drying time was less than 10 minutes and the lasting time was good.

Another nail lacquer is Maybelline.



brand: Maybelline
collection: Express Finish
name: 840 Flash Cosmic
number of coats used: 1
finish: glitter
price: about 8 zloty plus shipping cost/10 ml
my rating: 7, 5/10 pnts



I put it on Golden Rose (one coat). The particles are suspended in a clear gelly and they shine blue-purple. I had an impression that they were looking better in the bottle than on my nails and I have an idea for a franken with this nail polish. Top coat like a top coat, it gives a shiny finish. I wasn't 100% convinced so I mattified this mani. Which version do you prefer, glossy or matte?






glossy: 





na matowo/in matte:




38 komentarzy:

  1. I think it looks great both matte and shiny!! I love the glitters on your nails, and I always like navy blue anyway :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm nie mogę się zdecydować w której wersji wygląda lepiej - i mat i połysk wyglądają dobrze! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. MAM ten golden rose ciemny kolorek, a lkaiery maybeline wieki już nie miałam, ten top jest super- znów podoba mi się coś niebieskiego. :D Obie wersje fajne, ale błyszcząca lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku ten top jest cudowny! Zaraz ląduje na moją wish listę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę spoko, z czystym sumieniem polecam :)

      Usuń
  5. It's a glowingly gorgeous blue - and the micro glitter is so beautiful on it!

    OdpowiedzUsuń
  6. I love Golden Rose polishes :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie wygladaja Twoje pazurki w tym niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja raczej też lubię - nie lubię tylko, gdy trudno się zmywają. No, ale w tym przypadku nie było większych trudności.

      Usuń
  9. It's a nice blue on its own and it looks great with the topper. I got that topper years back and still to use it.....story of my life! ;-)

    I like both matte and glossy :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. powiem Ci, że podobają mi się obie wersje :)) mam słabość do wszelkich niebieskości, więc to pewnie dlatego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. chcę ten lakier z drobinkami, gdzie zakupiony? piękny *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. The blue looks great with the sparkly top coat :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  13. I love the matte finish more. very gorgeous blue :D

    OdpowiedzUsuń
  14. I think both look great. I even think I've got that Maybelline sitting in a drawer somewhere. I need to dig it out and use it :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gorgeous polishes, both are very amazing :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely manicure! I have a similar glitter somewhere in my stash, I should try this combo too :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I read that many of my readers have this Maybelline among untrieds :D

      Usuń
  17. Looks beautiful both ways: matte and shiny! :)

    OdpowiedzUsuń