środa, 18 lutego 2015

Essie, Haute in the Heat + Ikat nails revisited ;)

Witajcie ponownie :)

Dziś - Essie i ikat nails :)




marka: Essie
nazwa: Haute In the Heat
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: błyszczące
cena: zapłaciłam bodajże 10 zł/5 ml 
moja punktacja: 7, 75/10 pkt


Buteleczka przeleżała czas jakiś, bo posiadam sporo podobnych odcieni. Kiedy przyszedł na nią czas, pomyślałam, że zrobię na niej sondą ikat nails, bo bardzo lubię ten motyw, a robiłam go, jak do tej pory, tylko raz.

Haute... schnie szybko, do ok. 8 min. Błyszczy się rewelacyjnie. Fajny jest ten odcień Essie, taka wiśniowa czerwień. Minus, to że lekko farbuje skórki i po dniu noszenia miałam minimalne wytarcia na czubkach ze dwóch paznokci. Jestem ciekawa waszego o niej zdania, jak zwykle :) Macie ją?

---

Hello again :)

Today - Essie's and ikat nails time :)




brand: Essie
name: Haute In the Heat
number of coats used: 2
finish: glossy
price: I paid 10 zloty/5 ml if I remember it right
my rating: 7, 75/10 pnts



 This Essie was staying among untrieds for some time because I have similar shades. Finally its time had come so I thought it would be good to make ikat nails with a dotting tool as I had done them only once and like this type of mani very much.

Haute...  dries fast, up to 8 minutes. It has a great gloss. I like this shade a lot, such a cherry red. Disadvantages are slight staining of cuticles and I had minimum wiped off tips after one day of wearing it. Just like always I'm wondering what's your opinion. Have you got it?










Użyłam/I used:


Essie, Haute In the Heat; Colour Alike, nr 527; China Glaze, Liquid Leather; Golden Rose, Rich Color, nr 76





37 komentarzy:

  1. Kolor jest piekny, ale nie zdecydowalam sie na niego, bo mam co najmniej 2 lakiery w takim odcieniu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, jak się okazało, też: co najmniej Barry M, Pomegranate ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie kolorki ;) zdobienie pamiętam;) podobało mi się wtedy i podoba i teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że je pamiętasz! Dzięki :)

      Usuń
  3. I love Ikat's - and this is no exception!

    OdpowiedzUsuń
  4. I don't own this one, or many Essies in general, but I really like red ones like it :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like the reds too, they are so feminine.

      Usuń
  5. I have this Essie but it's also still in my untrieds, oops ;) Love your ikat! That purple polish you used is a really pretty colour too.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) This red is a kind that repeats in many polishes of various brands ;)

      Usuń
  6. Czerwień przyjemna.
    Ikat - jak ja je lubię! - bardzo fajny, ale chyba nia może mi się nie podobać ikat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, poczekaj, zrobię kiedyś taki, że zacznie ci się nie podobać ;) :D Bo ja jestem kiepską malarką :D

      Usuń
  7. piekny kolor Essie, kat bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ikat mi się podoba, ale sama jeszcze nigdy nie malowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest trudny, ale i z trudniejszymi byś sobie poradziła :)

      Usuń
  9. Ja nigdy jeszcze ikat nie malowałam.. chyba pora spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. It's a really pretty red and I like that mani :-D Boo to staining :-(

    What DL did you get? I'm all excited for you :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) I answered on your blog :)

      Usuń
    2. I saw that, thanks :-) What a great one to have as your first :-D I look forward to your review :-D

      Usuń
    3. It looks stunning in the bottle and great on a fake nail - I think I'll use it this week ;) Looks very space-like!

      Usuń
  11. What a cute mani! I love ikat nails ♥
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  12. I don't have Haute but it looks gorgeous!!! Nice IKAT :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie :) Kusi mnie, żeby wypróbować ikat nails, bardzo mi się podoba ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny ikat, bardzo mi się ten wzór podoba na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tego Essiaczka i jestem z niego zadowolona ;-) Kryje już prawie po jednej warstwie, więc jest idealny do malowania "na szybko". Wzory w stylu Ikat nails wyglądają bardzo fajnie! Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  16. Też go lubię! choć mam podobne. Dzięki za komplement :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ikat print always look great, love your color combo :D

    OdpowiedzUsuń