środa, 25 lutego 2015

Essence, Colour&Go, Plum Perfect + negative space mani + stemple lakierem Models Own, Chrome Cerise :)

Hej :)


Przypominam wam o moim rozdaniu - szczegóły w tym poście: klik :)

Kolejny lakier, który zrecenzuję, to Essence, który dostałam gratis przy okazji zakupów. Z tym manicure wiąże się cała historia ;), ponieważ było zmieniane, a paznokcie - skracane. Końcowy efekt wyglądał tak:





A tu wcześniejszy:

marka: Essence
kolekcja: Colour&Go
nazwa: 28 Plum Perfect
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: błyszczące
cena: nie mam pojęcia ;)/poj. 5 ml
moja ocena: 7/10 pkt


Ten lakier dobrze kryje, schnie ok. 15 minut. Rozprowadza się bez problemów. Zauważyłam kilka startych końcówek po dniu noszenia, poza tym OK. Jest bardzo podobny do Be Berry Now! z tej samej serii.

Postanowiłam po raz pierwszy zrobić 'golaski', czyli negative space. Tylko dwa paznokcie jako tako nadawały się do pokazania golizny (reszta była mocniej przebarwiona...). Zrobiłam więc serduszka. Resztę zostawiłam pomalowaną Essence, ale w międzyczasie doszła płytka MoYou z serii Princess i zwątpiłam, gdy zobaczyłam wymiary wzorków... :( Małe! Grrrr!!! Ale w sumie od dość dawna korciło mnie, by sprawdzić, jak moje paznokcie wyglądają na krótko - nie miałam krótkich od czasów wczesno-nastoletnich). Poza tym nadłamał mi się paznokieć kciuka... I skróciłam je wszystkie, by wzorki się zmieściły (ktoś źle podał wymiary na blogu... nie pamiętam kto, ale wydawało mi się, że wzorki będą z 2-3 mm dłuższe). Co mogę powiedzieć - krótkie paznokcie to nie ja ;), więc gdy odrosną, pewnie wrócę do dłuższych, ale nie za długich. Przy okazji możecie zobaczyć, jak wygląda stemplowanie najnowszym lakierem Models Own, Chrome Cerise ;)

---


Hey :)

I remind you of my giveaway: details in this post: click :)


Today I'm going to show you manicure done with Essence nail polish I got for free when I was shopping; there's a whole story behind this mani ;) It was changed and my nails made shorter. Here's the final result:






brand: Essence
collection: Colour&Go!
name: 28 Plum Perfect
number of coats used: 2
finish: glossy
price: no idea ;)/ the bottle contains 5 ml
my rating: 7/10 pnts



This nail polish is well opaque, painting without problems. It was dry in about 15 minutes. I noticed a few wiped off tips after one day of wearing it. It's very similar to Essence's Be Berry Now! from the same collection.


I decided to do a negative space mani for the first time. Only my thumb and pointer finger were looking decent for this kind of manicure as the rest of them were more stained ;) so I created two hearts. The rest was painted in Essence. In the meantime I got MoYou stamping plate Princess and I was surprised how tiny the stamping patterns were :( I guess somebody did a mistake on one of blogs because I remember it was said they were 2 or 3 milimetres longer... So I decided to make my nails shorter. Actually my thumb nail was slightly broken and I was wondering how my nails would look like in short (I hadn't had short nails since an early teenage years!). So I made them shorter. I feel weird in this kind of length, I'm telling you :D but they will grow again :) You may see how the newest Models Own, Chrome Cerise stamps like :)







Dodałam srebrne brzegi zrobione linerem od Wibo/I added silver frames made with Wibo's liner:


Ałć!/Ouch!






41 komentarzy:

  1. Loving this one. A beautiful shade!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne stempelki i serduszkowe okienko. MO zazdroszę! A moje długie wyglądają jak twoje krótkie :) A Moyou masz wersję XL czy zwykłą, bo zwykłe to na moje paznokcie akurat, ale przy twoich długasach, to bez szans!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dojrzeję do odsprzedaży, dać znać? Zwykłą. Która nawet przy moich krótkich potrafi mieć za małe wzory... Boski jest ten wzór z odręcznym pismem!

      Usuń
    2. to ja się tym razem podepnę tutaj :) bo i moje długasy, to jak te Twoje krótkie :)) podziwiam, że udaje Ci się wyhodować taką długość - ja w tej chwili mam rekordową jak na siebie długość i tylko czekam, aż gdzieś przywalę ;)
      * a mani super - podoba mi się i dziurawe (:) serducho i ostemplowana wersja!

      Usuń
    3. :D Dziurawe serducho :D Pierwszy raz robiłam, jest z tym trochę zachodu ;) Ja mam z kolei wrażenie, że zmywacze, choć bezacetonowe, trochę osłabiły mi paznokcie i dlatego czasem coś się nadłamie. Ale kiedyś najczęściej łamały się wtedy, gdy obierałam mandarynkę rękoma :) Teraz już tak nie robię :D

      Usuń
  3. Bardzo ładnie :) MatMaja słusznie zauważyła, że dla Ciebie MoYou tylko w wersji XL ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dwa XL od nich i są dla mnie zdecydowanie najlepsze.

      Usuń
  4. No i jak zwykle mnie zachwycilas:-)jak ty to w ogóle robisz,że masz taaak długie pazurki,bo dla mnie te krótkie to tez długie:-)używasz jakiś specjalnych odżywek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale miło to czytać-dzięki! Specjalnych nie, odżywka do wysuszonej płytki P2 ostatnio. Myślę, że to jakaś cecha genetyczna ;) bo mam też mocne włosy i gęste brwi.

      Usuń
  5. Pięknie wyszły :) Super te stempelki i kolorek z Essence cudowny :) Ostatnio bardzo polubiłam sie z firmą Essence, uwielbiam ich lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Essence ma często lakiery dobrej jakości. U mnie to zależy, który lakier, ale ogólnie maluje się nimi przyjemnie.

      Usuń
  6. I really like the colour! And the hearts are so cute :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  7. I love both of these romantic manis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje najdłuższe teraz paznokcie są krótsze od Twoich po skróceniu ;) hehe ;) ładne serduszka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wyglądasz świetnie w swoich! A ja się czuję teraz trochę... łyso :D Bosz, człowiek się przyzwyczai do długich, no i masz ;)

      Usuń
  9. jestem pod wrażeniem zdobień, wszystkie piękne a" wycięte" serduszko mega:)

    OdpowiedzUsuń
  10. You are getting so creative!! Love it!

    OdpowiedzUsuń
  11. It's a pretty shade and I like the stamping. :-) Nice MO colour! I like the negative hearts as well, nice idea :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. boskie te stempelki! piękne odbite

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Na wskazującym trochę gorzej.

      Usuń
  13. Oba zdobienia śliczne :) Też zdecydowanie wolę dłuższe pazurki, a właśnie wczoraj musiałam je drastycznie skrócić, bo jeden złamał się w połowie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor lakieru świetny, ale ja ogólnie nie lubię tej marki, bo na paznokciach ich lakiery mi nie zasychają wcale...
    stemple boskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Kurcze, jak to jest, na mnie schną dość szybko! :O

      Usuń
  15. I like your nails short also! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you - I'm very glad because I felt weird in this length...

      Usuń