wtorek, 24 lutego 2015

Dance Legend, Phobos: kosmos, panie, kosmos!

Witajcie :)

Dziś pokażę wam lakier, który wpadł moje ręce dzięki wyprzedaży na blogu Magdy (Redhead Nails). Bardzo się ucieszyłam, bo do tej pory Dance Legend podziwiałam jedynie na zdjęciach, a Phobos był jednym z nich :)



marka: Dance Legend
nazwa: Phobos
ilość użytych warstw: 2 na czarnej bazie (na małym palcu jedna warstwa)
wykończenie: multichrom + flakies
cena: zależy gdzie; od 8 $ wzwyż plus koszt wysyłki/6, 5 ml
moja ocena: 8, 75/10 pkt



Magda doradziła mi, bym dała Phobos na czarną bazę; choć zwykle staram się pokazywać lakiery bez bielizny ;), to jednak pomyślałam, że zbyt trudno dostępny i kosztowny to lakier, by malować warstwę po warstwie do skutku (a już na próbniku zauważyłam, że krycie mogłoby być ciut lepsze) - posłuchałam rady.

Co mogę powiedzieć o Phobosie? Robi wrażenie, to na pewno. Mieni się na różne kolory, przy czym dominuje fiolet, turkus i zieleń (gdy robi się zdjęcia z fleszem, lakier wychodzi totalnie zielony - jak UFO! ;) Najbardziej lubię, gdy widać fiolet i turkus). Dopatrzyłam się też mahoniu. Flakies również zmieniają odcień, i niebieskie, i zielonkawe... Dzieje się. Jest wrażenie kosmosu. Zastanawiam się tylko, czy ja się dobrze czuję w tym lakierze i szczerze powiem, mam mieszane uczucia, chyba nie jest do końca 'mój'. Ale bardzo lubię takie kosmiczne efekty, więc oczywiście go zostawię, a kiedyś spróbuję nałożyć może na jakiś ciemny fiolet? I solo? (z bólem :D) I zobaczymy, jak będzie się zmieniał :)

Lakier trzyma się dobrze, dobrze rozprowadza i naprawdę nie mam się do czego, poza kryciem, przyczepić :)

Zrobiłam mu potem zdobienie galaxy, ale pokażę kiedy indziej ;)

Co o nim sądzicie?

----

Hello :)

Today I'm going to show you Dance Legend nail polish that I have from a sale on Magda's blog (Redhead Nails). I've always admired Dance Legends and haven't owned any, so I'm very glad I finally got one. What more, I was always tempted to buy this particular one, so this purchase was an excellent occasion!



brand: Dance Legend
name: Phobos
number of coats used: 2 on a black base; 1 on my pinkie 
finish: multichrome with flakies
price: it depends on where you buy; from 8$ or more plus shipping cost 
my rating: 8, 75/10 pnts


Magda advised to use a black base before and I agreed because I saw on my artificial nail that Phobos won't be extremely well opaque. I usually show nail polishes on a clear base for the first time, no matter if they are neons or multichromes, but this time I did an exception: this nail polish is pricey. So - you'll see it on the black. 

What can I say about Phobos? It makes an impression, that's for sure. It glows in various colours, I saw purple, cyan blue, green and mahogany. I like the purple and cyan blue the best. When I was taking photos with a flash, it was almost all green like an UFO :D Flakies change its shade too, cyan blue, green... There's a lot going on. This nail polish certainly gives the cosmic space effect. I only wonder how I feel in it. I have an impression that it isn't truly 'mine'. But you know what, I love space effects so it's going to stay at my place. I want to put it on purple too and without the black base too *sigh*. Besides I did a galaxy mani on it, it's going to be shown in the future.

What do you think about this nail lacquer?











40 komentarzy:

  1. WOW! This polish is crazy gorgeous :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Osz kurczę... ale ten lakier jest piękny! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. It can make jaws drop indeed, very specific one :) I love the purple and blue in it!

      Usuń
  4. Cudowny,a ja będę czekać z niecierpliwością na galaxy bo je uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałaś? ja ich nie mam, niestety.

      Usuń
    2. No napisałaś, że zrobiłaś później na lakierze galaxy ale pokażesz innym razem,dlatego tak napisałam :-)chyba,że czegoś nie zrozumialam:-)

      Usuń
    3. Tak teraz jeszcze raz czytam i stwierdzam,ale się dogadujemy:-Pmnie chodziło o.twoje zdobienie galaxy na.tym lakierze a ty się mnie pytasz o lakier galaxy,ech..te skróty myślowe ;-)

      Usuń
    4. Hihi, tak, chodziło mi o lakier z serii Galaxy :D a tobie o moje galaxy nails ;)

      Usuń
  5. wooo faktycznie jak kosmos :o!

    OdpowiedzUsuń
  6. I also was lucky to get Phobos recently - it's so gorgeous, it looks perfect on you!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You have many beautiful DLs :) Thank you :)

      Usuń
  7. Multichrme base with flakes is an amazing combo, I like this one! And since I don't own any from this collection I should consider making my own with such a multichrome and my flakie toppers :D
    This kind of multichrome is among the ones I love the most <3 blue, purple and green....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Great idea! You may achieve similar nail polish if you have a multichrome in similar shades and flakies :)

      Usuń
  8. przepiękny! i widzę tam flejksy, zakochałam się **

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie kosmiczny! Niesamowicie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy przeglądałam stronę DL, od razu rzucił mi się w oczy.

      Usuń
  10. O rany! Jeśli pary z Was nie będzie i się z nim nie dogadasz, to ja chętnie odkupię! I nie marnuj go na próby solo! Mam taki starutki duochrom od Sally Hansen, który dostałam od koleżanki - po piątej (!) nieskutecznej warstwie krycia nie uzyskała, pobluźniła trochę i lakier oddała mi - a na czerni wystarcza jedna warstwa, żeby pozamiatać wszystkie multichromy z Colorowo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby co, to spróbuję nałożyć go solo na jednym tylko paznokciu :D W multichromach od Colorowo - niektórych - brakowało mi flakies i wyraźniejszych zmian w odcieniach.

      Usuń
  11. Oh, this is such a pretty polish! Absolutely stunning :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  12. I still have to buy my first Dance Legend :D Love how this one looks!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. They are really impressive, I saw lots of DLs I like.

      Usuń
  13. LOOK AT HOW CUTE THESE COLOURS ARE!! They blend perfectly together, lost creating some kind of hue, you know?

    And hey, I'm a new reader c;

    Amy;
    Little Moon Elephant

    OdpowiedzUsuń
  14. no i jak pięknie u Ciebie wygląda! ja nie potrafiłam takich fotek zrobić ;) hehe, coś z nim jest że nie do końca pasuje na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam go u ciebie i nie znalazłam. Będzie jeszcze z archiwalnymi zdjęciami? On jest spoko, tylko nie jestem jak ty pewna, jak się czuję w multichromach. Niby dobrze, ale wolę kremy i holo.

      Usuń
  15. It's a really pretty one and looks amazing. You caught it well :-D So glad you got it :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me too! and wait till you see the green glow - I have photos of a galaxy mani ready, I have to write a description.

      Usuń
  16. Oj, zdecydowanie robi wrażenie, jest po prostu... kosmiczny! :D

    OdpowiedzUsuń