środa, 11 lutego 2015

Colour Alike, Nail Colour, nr 550 z dodatkami + 551, 552 na wzorniku :)

Hej :)

Zapraszam was do wzięcia udziału w moim rozdaniu, szczegóły tutaj: klik :)

Pokażę wam dziś lakier z najnowszej kolekcji Colour Alike, nazwanej roboczo Connect. Miałam przeboje z dostawą, ponieważ poczta zgubiła list z trzema lakierami, które zamówiłam. Na szczęście Colorowo dosłało nową paczkę. Wyobraźcie sobie, jaka musiałam być wkurzona na to, że ktoś przypuszczalnie ukradł te lakiery :(




marka: Colour Alike
nazwa: nr 550
ilość użytych warstw: 2 grubsze
wykończenie: wg opisu ze strony firmy miks klasycznego lakieru z multichromem
cena: 13,99 zł/8ml
moja ocena: 7, 75/10 pkt



Na stronie widnieje informacja, że kolorem bazowym jest róż, a dodatkowymi fiolet-czerwień- pomarańcz, ponadto, że, cytuję: Chcąc uzyskać żywsze kolory, połączyliśmy pigmenty multichromowe o dużych cząsteczkach z klasycznym kremowym podkładem. Dodatek pigmentu holograficznego pokreśla i roziskrza kolor.





Co ja na to? Hmmm... W sumie dostrzegam wymienione kolory, ale efekt multichromowy nie jest mega spektakularny, raczej subtelny. Lakier błyszczy i jest trochę podobny do serii Sally Hansen, Lustre'n'shine, a trochę do lakieru Marizy, Brilliant, różowego. Szczerze piszę: 550 jest ładny, ale albo zbyt wiele oczekuję od marki, albo naoglądałam się tylu lakierów, że czekam na jakieś wow, albo po prostu najbardziej podobają mi się ich dobrze kryjące holosie i kremy. Mam wrażenie, że już za dużo chromów wyprodukowali ostatnio, a nie da się ukryć, że mają w sobie coś podobnego, jeden do drugiego. Lakier dość długo schnie, ok. 20 min. i po tym czasie nadal był jeszcze trochę lepki. Trzymał się dobrze, a zmywał się dość łatwo. Ponadto jest perfumowany. Co o nim sądzicie? Jestem ciekawa waszych opinii. 





Taka moja prywatna wish lista do colorowo to lakiery holograficzne, które zawierałyby duże holo cząsteczki, takie jak ma moja ukochana Zoya, Aurora; albo piękne, nasycone, czerwone holo; holo z tęczowym efektem :D, albo lakiery z flakies :)





Na nr 550 nałożyłam nr 551 (rozmyty za pomocą plastikowego woreczka, który został pocięty na kawałki), a całość wystemplowałam czarnym Konadem do stempli. Użyłam płytki BP-20. Efekty poniżej :)


---

Hey :)

Information about my new giveaway here: click :)

Today I'm going to show you Colour Alike nail polish from the collection that was named temporarily Connect. I had an unpleasant experience with shipping because three nail polishes I ordered were lost on their way to my place. I guess they were stolen. You can imagine how angry I was. The shop sent another package to me.




brand: Colour Alike
name: nr 550
number of coats used: 2 thicker ones
finish: like the brand says, mix of classic nail polish with multichrome pigment
price: 4 euros/8 ml plus shipping
my rating: 7, 75/10 points


There's an information on the site saying the main colour is pink that shifts to purple-red-orange. Do I see these shades? Yes, but it's a soft shift. They also say they wanted to get more vivid colours, so they mixed  large glimmers, multichromatic pigments with classic creamy prime. 
This nail polish is shiny and I place it somewhere inbetween Sally Hansen's Lustre'n'Shine and pink Mariza from the Brilliant series. I'm writing honestly, so either I had too high expectations, or I had been watching too many indie polishes :D or simply I like their well opaque holos and cremes the best, because I like 550, but I wish I was more impressed by it. I don't want more chromes at the moment. They have something in common... 
This nail polish is almost dry in about 20 minutes and still slightly sticky for some time. It lasted well on me and removed quite easily. It's also perfumed.

My private wish for colorowo are nail polishes with large holographic particles, just like my beloved Zoya, Aurora has :) Also saturated red holo with a noticeable holographic effect and holos showing rainbows; also polishes with flakies :D

I put nr 551 on nr 550 (with a help of a cut plastic bag) and then stamped on it with black Konad for stamping. I topped it all with a clear Insta-Dri. What do you think?



z fleszem/with a flash:



bez flesza, światło dzienne/no flash, in a daylight:








Dodatkowo pokażę wam dwa kolejne lakiery z tej serii:
In addition I'm going to show you another two ones from this series:



bez flesza, światło dzienne/no flash, daylight:




z fleszem, światło dzienne/with a flash, daylight:




27 komentarzy:

  1. śliczny kolor, ze zdobieniem jeszcze lepszy efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też czuję, że ostatnio z CA te lakiery są za bardzo do siebie podobne. Z racji koloru chcę 552, ale pozostałe mogę sobie odpuścić. Są ładne, ale mam podobne, więc...
    Kwiatkowe mani fajnie wygląda, to urozmaicone tło pod stemple dobrze się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chromowe fiolety, rudości - za dużo. Mam wrażenie, że w wypuszczanych seriach jest zbyt wiele niepotrzebnych wariantów. Tu spośród czterech wybija się imo ;) 522. Mam dużą sympatię do marki, czekam na coś, co będzie wbijać w fotel - ostatnio miałam tak z letnimi holo. To, co było potem, było fajne, ale nie zachwycało mnie aż tak.

      Usuń
  3. piekny ten lakier, a cale mani zachwycajace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. It's very pretty - with and without the stamping!

    OdpowiedzUsuń
  5. cała ta kolekcja mnie zachwyca :)
    piękny ten róż, a z tymi z stemplami wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jest fajniejszy od Lavy SH choćby dlatego, że jest bardziej różowy, niż miedziany.

      Usuń
  6. That base colour is stunning! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. It's really gorgeous. I ordered them all and they arrive within 4 days from Poland. I was so pleased. They look amazing in person :-D Pretty stamping too :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. That's very fast! I'm very glad you like it *proud Polish mode on* :D

      Usuń
    2. I know - I was overjoyed :-D They really get them here quickly! :-D :-D

      Usuń
  8. Oh, I love this polish! It's such a nice shimmery pink :)
    Amy x

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, it's gorgeous! I love the base polish too!

    OdpowiedzUsuń
  10. zgubili list lol, dobrze że colorowo się spisało i wysłało drugą paczkę :)
    a ten lakier jakoś niespecjalnie mi się podoba, lepszy jest 551 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam już przesyt tych chromo-lakierów ;) z tej kolekcji podoba mi się tylko niebieski... czekam aż Colorowo czymś zaskoczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat dziś noszę 551 i bardziej mi się podoba od 550, ale wydaje mi się, że najlepszy będzie niebieski - zostawiam na deser ;)

      Usuń