poniedziałek, 23 lutego 2015

Color Club, Twiggie + płytka MoYou Tropical nr 05 :)

Hej :) Macie ochotę na manicure w klimatach bardziej wiosenno-letnich niż zimowych? Jeśli tak, to mam coś dla was :)








To zielone na krańcach paznokci zostało cieniowane lakierem Color Club, który jest tu nowy :)

marka: Color Club
nazwa: Twiggie
ilość warstw potrzebnych do krycia: 2 
wykończenie: półmat
cena: 10 zł/7 ml
moja ocena: 8/10 pkt


Twiggie bardzo mi się podoba! Zieleń jest świeża, rzekłabym, że nawet nieco chłodna z minimalną niebieskawą nutą. Urocza :) Na fotkach widzicie ją z top coatem. Schnie szybko, ok. 7 minut, rozprowadza się bez problemów. Trzymała się dobrze. Aż żal mi było zakrywać ten gradient, ale chciałam wypróbować również wzorek z flamingami i kolibrem z płytki MoYou...



---

Hi there :) Are you in the mood for a spring or summer mani instead of a winter one? If the answer is yes, I have something for you :)






These green gradient edges were done with Color Club nail polish and it's new here:


brand: Color Club
name: Twiggie
number of coats needed for opacity: 2
finish: half matte
price: 10 zloty plus shipping/7 ml
my rating: 8/10 pnts


I like Twiggie a lot! The green here is fresh, I'd even say it's colder because I see a hint of blue in it. It's lovely! It was dry fast, in about 7 minutes and lasted well on me. I regretted I had to cover the gradient but I really wanted to use MoYou stamping plate and patterns with flamingos and the hummingbird...











Do wykonania manicure użyłam:/For this mani I used:
Golden Rose, Rich Color nr 76; Color Club, Twiggie; Konad, Special Nail Polish; Sally Hansen, Insta-Dri


40 komentarzy:

  1. Twiggie looks amazing! Lovely manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna, a nawet lato na paznokciach :) Powitanie z Afryką. Świetnie wszystko razem wygląda, nawet te różowe flamingi mnie nie ruszają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. flamingi wymiatają:)) świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  4. What a pretty mani! The colours make me think about spring, can't wait!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale boskie te flamimgi:-)a podkład do nich przeuroczy.Ja bym się pokusiła i zostawiła ten gradient również sam bo.jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planowo było tak: zrobić gradient i hop! flamingi. Nie spodziewałam się, że ta kombinacja Twiggy-biel będzie taka atrakcyjna ;D i żal mi jej było, ale bardzo mnie piliła nowa płytka :D

      Usuń
  6. I LOVE this manicure! the combo green and hotpink works so well!!
    This MOYOU plate is so pretty, I have used it for my NOTD today, I've picked the up-right corner image and think it is adorable!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm very glad you like it - and I do agree the plate is great :)

      Usuń
  7. You really are ready for spring :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. And it's been spring-like weather today!

      Usuń
  8. What a pretty mani. I do like Twiggie, it's a pretty one alright :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) Twiggie is gorgeous, one of my favourite greens!

      Usuń
  9. Świetne kolory,bardzo lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twiggie is so pretty! Great spring manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  11. How cute!! This is definitely so summer-y and it cheers me up a lot! I looove the flammingo's!

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurczę! Genialne połączenie kolorów ;-D Flamingi rozwalają system! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. You should come over and make my nails like this! :-P I LOVE it!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D With pleasure :D I'm sure you'd do it better than me though :D

      Usuń
  14. ale mi się marzy ta płytka, właśnie ze względu na ten wzór <3
    mani uważam za jedno z Twoich najlepszych, jest perfekcyjnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć ;) Te flamingi są fajne, ale zdecydowana większość wzorków na niej mi się podoba :)

      Usuń
  15. Wow, your mani is so cute! I love the summer feel it gives :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kolorek, a flamingi i kolibry są urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  17. love it, this looks great and very playful :D

    OdpowiedzUsuń