niedziela, 15 lutego 2015

China Glaze, I Sea the Point w zdobieniu z cyrkoniami :)

Witajcie :)

Dziś: na bogato ;) Mam nadzieję, że nie zbyt bogato :) W każdym razie dobrze mi się nosiło to zdobienie. W lakierowej roli głównej wystąpi China Glaze.





marka: China Glaze
nazwa: I Sea the Point
ilość użytych warstw: 3
wykończenie: błyszczące
cena: 16 zł plus koszt wysyłki; poj. 14 ml
moja ocena: 7,75/10 pkt


To żywy niebieski, bardzo fajny kolorek :) Aplikacja sprawiła mi trochę problemów, gdyż zdarzało mi się nabrać zbyt dużo lakieru na pędzelek, a I See jest dosyć rzadki, więc pozalewałam to i owo tu i ówdzie ;) Być może dacie radę z dwiema grubszymi warstwami. Czas schnięcia to ok. 15 min, trwałość na mnie - dobra.

Postanowiłam dodać cyrkonie, i to więcej niż zwykle :) Nawet mi się podobają niektóre zdobienia z całym paznokciem w cyrkoniach, to jak w butach tego typu (nie noszę, nie przepadam, ale wyglądają efektownie).




Jak wam się całość podoba?


---

Hello :)


Today there will be rich looks - I just hope it isn't too rich ;) Anyway, I liked this manicure. The main and only lacquer here is China Glaze.




brand: China Glaze
name: I Sea the Point
number of coats used: 3
finish: glossy
price: 16 zloty plus shipping cost. The bottle contains 14 ml.
personal rating: 7, 75/10 points


It's a bright blue, very pleasant shade. When it comes to application, I had some problems with it; sometimes I took too much polish on the brush and it's runny so I stained this and that here and there ;) Perhaps you'll manage with 2 coats. I Sea... was dry in about 15 minutes and lasted well on me.

I added some rhinestones to this mani; I wanted them to be more than usual but not too many. Actually I like  watching when one nail is covered in rhinestones because it brings some shoes to my mind (I don't wear such ones but it's nice to have a look):



What do you think about this mani?






41 komentarzy:

  1. świetnie pasują do tych butów, ChG boski <3

    OdpowiedzUsuń
  2. That's beautiful. the shoes are very nice too.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, I really like how you added the rhinestones in! :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie takie zdobienia, calosc bardzo efektowna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lovely manicure, the shoes are wow too :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow,świetnie wyszło.Efekt całościowy rewelacyjny i wcale nie uważam żeby.było przeładowane cyrkoniami,a ten niebieski kolorek jest prześliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - chciałam, by było dużo, ale nie za dużo ;)

      Usuń
  7. Those heels are killer! damn. Like the CG too :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kolorowe cyrkonie super wyglądają na bieli - gdzieś u kogoś widziałam je w takim połączeniu ;-) Ten niebieski lakier też jest niezły, ale nie podbija tak uroku tych cyrkonii ;-) Ps. Niezłe szpile, chociaż ja pewnie też bym w takich nie chodziła ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem nie zginęły ;) A buty nie moje, dałam je jako przykład - można tak zdobić buty, można i paznokcie ;)

      Usuń
  9. aaale kolor! boski <3 nie przepadam za takimi kamieniami, ale w tym przypadku bardzo mi pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorek "mój", a takie dodatki błyszczące uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. It's a gorgeous blue and I love the studs! It does look like that sort of shoe! :-) I admire these shoes too but don't wear them! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm very glad you like them :) I don't wear high heels, but it's nice to look at such shoes.

      Usuń
  12. It's really adorable <3
    And those shoes - wooow!!

    OdpowiedzUsuń
  13. I can see where you get your inspiration from! How fabulous!

    OdpowiedzUsuń
  14. Loving that blue you used...and those are killer shoes!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Not mine, I don't wear high heels. The blue is great.

      Usuń
  15. I see your point z butami, nie noszę, nie przepadam, ale wygląda efektownie :) Mam dokładnie tak z cyrkoniami!
    Chinka ma świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja buty tylko na obcasie do 3 cm, przy czym najbardziej lubię workery. A ty jakie nosisz?

      Usuń
  16. O, faktycznie efektownie, nawet mi się podoba, choć nie jestem wielką fanką cyrkonii :)

    OdpowiedzUsuń
  17. That blue is gorgeous! I love how the rhinestones match together!

    OdpowiedzUsuń
  18. Love this blue! Just my type :D

    OdpowiedzUsuń