niedziela, 8 lutego 2015

Camouflage nails i Essence, Colour&Go, 191 Love Is In the Air :)

Witajcie :) Pokażę wam dziś po raz pierwszy malowane paznokcie moro - na żółtym lakierze Essence :)






marka: Essence
kolekcja: Colour&Go
nazwa: nr 191 love is in the air
ilość użytych warstw: 3
wykończenie: błyszczące
cena: ok. 8 zł/8 ml
moja punktacja: 7, 5/10 pkt

Ten pastelowy żółtek schnie w ok. 15 minut. Dobrze się na mnie trzymał. Standardowy żółty, co więcej mogę dodać? ;) Szerszy pędzelek :D


Już od jakiegoś czasu zbierałam się do zrobienia paznokci moro; w końcu się zebrałam i oto - tadam! - co mi wyszło ;) Malowałam moro pędzelkiem. Powiem wam, że  jak na pierwszy raz, byłam zadowolona z tego, co powstało. A wy? Robiłyście kiedyś takie motywy? Lubicie je? Pamiętam, jak ileś lat temu nosiłam spodenki moro w odjechanych, nietypowych kolorach, takich bardziej słodkich :)


---
Hi there :) Today I'm going to show you camouflage nails painted for the first time on one yellow Essence :)





brand: Essence
collection: Colour&Go
name: 191 love is in the air
number of coats used: 3
finish: glossy
price: 8 zloty/8ml
my rating: 7, 5/10 points


This pastel yellow was dry in about 15 minutes and lasted well on me. What more to write? It's a standard yellow with a quite wide brush :)


I was going and going and going to paint camouflage nails for quite a long time. Finally not only I was going, but I did the mani :) with a brush. I can tell you that I liked the result, I think it's not bad for the first time. And you? Do you like such patterns? I remember I was wearing camouflage shorts a few years ago, their colours weren't typical army-like but sweet, such great shorts they were :)










Sally Hansen, Insta-Dri, Fuchsia Flare; Essence, Colour&Go, nr 191; China Glaze, Liquid Leather; Sally Hansen, Insta-Dri, Blue-Away

46 komentarzy:

  1. boskie zdobienie, takie bardzo optymistyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dość fajnie sie prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę im brak do ideału, ale grunt to zabawa ;)

      Usuń
  3. Fajny pomysł z tym moro, super to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. It's so bright and fun - love it!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam kiedyś spodenki w takich radosnych moro kolorkach :)

      Usuń
  6. interesting mani ! i love this color combo

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna stylizacja paznokci, podoba mi się :)
    Pozdrawiam :*

    Ps. Zapraszam na paznokciowy konkurs do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny ten żółteczek z essence ;) moro w takim kolorowym wydaniu bardzo fajne i wesołe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie bardziej pokojowe moro! Peace :D

      Usuń
  9. Interesting color combination, like the essence :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, I remember you're an Essence fan :)

      Usuń
  10. What a cool pattern you created :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I like it! I have never done camouflage nails before but I really want to try. I also love the summery colours you picked!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Try it, you may achieve great effects :) My nails were looking like covered in stickers in reality.

      Usuń
  12. This looks super! I like the yellow, pretty :-) And the camouflage look is cool. I like the different colours - it's bright and funky :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot, Ananka :) I need spring right now :D so yellow is a good colour for my needs :)

      Usuń
  13. Oh, I love your mani! It's so bright and cheerful :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  14. The yellow polish is really cute, but the nail art is even better *___*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie, tak wesoło, optymistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To się cieszę, że wam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm, fajnie wygląda zestawienie ze sobą tych kolorów ;-) Takie żywe! Na przekór zimie
    !

    OdpowiedzUsuń
  18. Optymistyczne! Fajny żółtek.
    Ja robiłam moro sondą i polecam ten sposób, na tego typu ciapki chyba wygodniej niż pędzlem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sondą potem też robiłam, ale jakoś wolę pędzlem.

      Usuń
  19. super Ci to wyszlo, takie ladne kolorowe, a zeby wiosne przyniosly!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie - śnieg, ale i roztopy - może jesteśmy na dobrej drodze? ;)

      Usuń