czwartek, 15 stycznia 2015

Sally Hansen, Xtreme Wear, 295 Pixel Perfect w żelowej kanapce z OPI i Miss Sporty :)

Witam :)

Słuchajcie, założyłam fanpage na Facebooku. Znajdziecie go tu: klik. Będzie mi bardzo miło, jeśli go polubicie :)

Dziś - ciekawy topper :)





marka: Sally Hansen
kolekcja: Xtreme Wear
nazwa: 295 Pixel Perfect
ilość użytych warstw: na wskazującym, środkowym i małym palcu 2, kciuk i serdeczny - 1
wykończenie: drobinki w przezroczystym żelu
cena: różnie, zależy gdzie, na Allegro ok. 8 zł plus wysyłka, ale w innych sklepach moze kosztować więcej/ 11,8 ml
moja ocena: 8/10 pkt



Zadziwiający jest ten top i pozytywnie mnie zaskoczył: choć zwykle nie lubię długich nitek, a zwłaszcza czarnych, to w tym topie mi nie przeszkadzają. Efekt jest świetny, graficzny, mamy tu i czarne, duże heksy, i białe, mniejsze i większe czarne i białe kropki (razem 4 rozmiary!), no i czarne paseczki. Znów zbyt mocno mi ten lakier pachnie i za to minus, minus też za przydługawe schnięcie (pół godziny jak nic). Nakłada się nawet przyjemnie i w miarę równo. Jednak jestem, kurcze, pod wrażeniem efektu!

Pobawiłam się trochę z Pixelem. Najpierw nałożyłam lakier Miss Sporty, Clubbing Colours, nr 320 (cudny ten niebieski!), potem jedną warstwę Pixel Perfect. Następnie "zatopowałam" kciuk i palec serdeczny, a na wskazujący, środkowy i mały palec nałożyłam warstwę OPI, Sheer Tints, I Can Teal You Like Me. Potem znów hop Pixel Perfect na 3 palce i warstwa OPI. Tak, że macie porównanie jak wygląda ten lakier bez Sheer Tints, z jedną warstwą (kciuk i serdeczny), oraz z dwoma warstwami Sheer Tints i dwoma Pixela. Ufff... skomplikowane wytłumaczenie, ale tak było. A teraz udaję się trochę sobie posmarkać i pokichać ;)


---

Hi :) 

Listen, people, I've created my fan page on Facebook, I'll be glad if you give me some 'likes'. You can find it here: click.

Today - an interesting top coat :)




brand: Sally Hansen
collection: Xtreme Wear
name: 295 Pixel Perfect
number of coats used: 1 on some nails and 2 on some
finish:  particles in a clear gelly
price: you can find auctions on Allegro site where it costs about 8 zloty plus shipping, but also you can find sites where it costs more/ 11,8 ml
my rating: 8 pnts/10


This top coat is interesting and it surprised me in a positive way. I usually don't like black bar particles and this one contains such, I wasn't bothered by them though. The whole effect is a bit like splatter or even graphic. The topper contains big black and white hexes, smaller ones, also bigger and smaller dots, 4 sizes in two colours together - plus the bars. This topper is too smelly, just like usual in Sally Hansen's top coats case and it dries for too long, half an hour or so. Still I'm impressed!

I played with the Pixel a bit. At first I painted my nails with Miss Sporty, Clubbing Colours nr 320 (gorgeous blue!), then one coat of Pixel Perfect. After that I painted my thumb and ring finger with a clear top coat and my pinkie, middle and pointer finger in one coat of OPI, I Can Teal You Like Me. Then another coat of Pixel on my pinkie, middle and pointer and another one of OPI. That means I have 2 coats of Pixel Perfect and Sheer Tints on 3 fingers, and on my ring finger and thumb only one coat of Pixel and no OPI xD Complicated. And now I'm going to cough and blow out my nose ;P












z fleszem/with a flash:








45 komentarzy:

  1. efekt rewelacyjny, bardzo mi się podoba. Lakier niebieski boski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. This is a nice topper and looks wonderful on the blue :-) Interesting play with the Sheer Tint! Looks cool :-)

    I checked your Facebook page! I don't have FB so I cannot follow you. My husband keeps telling me to get one - but I've resisted all these years ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, Ananka! I've been resisting and resisting and then I thought I wanted to know what my son will use in the future ;) and also there was CA competition.

      Usuń
    2. It certainly is the future isn't it! I wonder what it will be like for him when he's our age? :-)

      Oh what was the prize for the competition?

      Usuń
  3. Masz śliczne paznokcie ;) toper bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,choć przyznam szczerze, widzę też minusy. Miło mi, że się top podoba :)

      Usuń
  4. świetnie się prezentuje ten toperek na niebieskim tle (swoją drogą piękny odcień:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny i tani, a do tego szybko schnie!

      Usuń
    2. I przyzwoicie się trzyma. Przynajmniej na mnie ;)

      Usuń
  5. Wolę same heksy, bez pasków, jestem z "tych"... :)
    Z tintem widzę tylko różnicę w mniej białej bieli, w sumie można czasem urozmaicić mani tintem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I coś z linkiem do fejsika nie halo. Ręcznie znalazłam.
      Za to nowe tło widzę, ktoś się tu wyżywa graficznie! Fajna mozaika.

      Usuń
    2. To w realu było bardziej widoczne. Bez tinta kolorek niebieski jak Damson od Barry M, a z tintem wpadało w teal. Już powinno działać, poprawiłam - jakieś http niepotrzebne się dodało podwójnie.

      Usuń
  6. I love the topper and the blue "underwear"! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I know you love such shades. Great you've come back :)

      Usuń
  7. It's a very beautiful combination :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Very pretty manicure, so artistic, cool and unique :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) Nice to read such things :)

      Usuń
  9. ale super ten top! i paseczki fajne :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dzięki - cieszę się, że klimaty wspólne :D

      Usuń
  11. I really like this top coat :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny efekt ;) i jestem 6 fanką ;) ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Czuję się prawie jak gwiazda rocka ;D

      Usuń
  13. cute topper, but i like that blue much more :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The blue is gorgeous! I'd already swatched it and reused it for this mani.

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. The blue is praised by so many readers that it seems a true hit!

      Usuń
  15. I really like this combo, it looks great! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam problem z wysychaniem tego lakieru ;c a szkoda bo bardzo mi się podoba i lubię lakiery z drobinkami .

    OdpowiedzUsuń