niedziela, 4 stycznia 2015

Sally Hansen, Fuzzy Coat, 700 Wool Knot: o jak ja lubię to dziwne coś! :D

Witam :)

Dziś "na włochato" i ku mojemu zdziwieniu - podoba mi się!




marka: Sally Hansen
kolekcja: Fuzzy Coat
nazwa: 700 Wool Knot
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: top coat z podłużnymi cząsteczkami
cena: różnie, zależy gdzie, na Allegro ok. 9,50 zł plus wysyłka, ale w sklepach internetowych nawet i 25 zł plus wysyłka/ 9,17 ml
moja ocena: 7,5/10 pkt



Migałam się od dawna od zakupu lakieru z serii Fuzzy Coat; kiedyś naczytałam się na Wizażu, jak to kiepsko się nakłada i wcale nie schnie. Kupiłam go, gdy cena stała się bardziej okazyjna... Nałożyłam na lakiery Golden Rose, Rich Color, nr 74 (palec serdeczny) i nr 76 (wszystkie pozostałe). Jak się malowało? Pędzelkiem, bez użycia gąbki, rozkładał się w miarę równomiernie. Po pierwszej warstwie nałożyłam bezbarwny Insta-Dri, użyłam warstwy drugiej Wool Knot, a na to znów Insta-Dri. Do ok. pół godziny masa była jeszcze trochę plastyczna, potem już OK. Zmywanie do przejścia bez metody z folią aluminiową, choć kłaczki się sypią ;) Bardzo podoba mi się efekt, w makro wygląda gorzej, a w realu z odległości dalszej niż makro trochę jak paznokcie zrobione saran wrapem ;) Jedyne, co mi przeszkadzało, to zapach - top coaty Sally Hansen często mają silny zapach, który nie chce zniknąć.

Co powiecie na ten wełniany sweterek na paznokciach? ;)


---

Hi :) 

Today there will be hairy and I like it, to my surprise!




brand: Sally Hansen
collection: Fuzzy Coat
name: nr 700 Wool Knot
number of coats used: 2
finish: bar glitter in a clear nail polish
price: you can find auctions on Allegro site where it costs about 9, 50 zloty plus shipping, but also you can find sites where it costs about 25 zloty/ 9,17 ml
my rating: 7,5pnts/10



I had been avoiding buying Fuzzy Coat for a long time: I read that it dries a long time and is hard to paint with. Finally I bought it at a bargain price. I used it on two Golden Roses: Rich Color nr 74 (my ring finger) and 76 (the rest of my fingers). How was it while painting? I used a brush, not a sponge and it could be layered more or less evenly. I used a clear Insta-Dri after painting the first coat of Wool Knot, then the second coat of Wool... and finally the top layer of Insta-Dri. All was prone to indentations for about half and hour and then it was OK. Removing: I managed to do it without an aluminium foil method, the 'hair' was all around my nails though ;) I like the woolen effect a lot; this is a kind of a polish that looks better from afar, not in macro mode. The whole lot looks similar to nails done with the saran wrap method (from afar). The one thing I didn't like was the smell of Wool Knot. Sally Hansen's toppers often have the strong smell that doesn't disappear.

What do you think about such 'woolen' nails?









41 komentarzy:

  1. Ja nitkowych topów za bardzo nie lubię i nie mam żadnego. Ale u Ciebie całkiem fajnie to wygląda :) przypomniała mi się ostatnia wizyta z mężem w drogerii.. w koszyku z promocjami leżał właśnie taki fuzzy, tylko zielony. Mąż spytał z dozą zdziwienia i obrzydzenia "Co to jest?"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak to co? Glut :D
      Facetom włos się już nie raz pewnie na głowie zjeżył, gdy przyjrzeli się, co ich kobiety przyklejają, by się ozdobić :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. W rzeczy samej, gdyby mniej smrodził, dostałby z 8, 5 pkt ;)

      Usuń
  3. bardzo fajny, szczególnie na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to było moje sylwestrowe mani; byłam w domu i smarkałam ;)

      Usuń
  4. These fuzzy coats piss me off LOL I dislike bar glitter, but this looks crazy pretty. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bar glitters are sympathy or hate, no indifferent feelings ;)

      Usuń
  5. Fajny, bo niebieski ;) Mam tego cudaka i jeszcze 2 inne z tej serii, nieco mi się jednak przejadły po ubiegłym roku ;)) Ale pewnie się z nim jeszcze przeproszę

    OdpowiedzUsuń
  6. A które inne masz? Mnie się jeszcze nie miało co przejeść ;) Dla mnie to nowość na paznokciach, spóźniłam się, hihi :D W Rossmanie oglądałam te buteleczki i mi się podobało, ale zdawałam sobie sprawę z tego, że co w buteleczce, to niekoniecznie równie piękne na paznokciach ;P No i jak oni w Rossmanie te lakiery przechowują! Wkurza mnie to, prosto pod żarówką :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. numerów nie pamiętam, a nie bardzo mi się chce teraz biegać ;) ale mam z czarno-białymi nitkami i kolejny z zielono-niebieskimi. Napaliłam się na te niebieskie, bo wiadomo - mój ulubiony kolor. Ale najczęściej korzystałam z czarno-białego ;) Swoje kupiłam na Allegro na wyprzedaży, chyba po 6-7 zł/szt. Zresztą większość SH kupuję na All, bo ceny są o wiele niższe niż w Rossmanie... Trochę się obawiałam na początku, czy będą oryginalne, ale są :) jakby coś to kupuję zawsze u sprzedawcy nocanka_USA (to tak na wypadek gdybyś chciała się skusić;)

      Usuń
    2. Ja brałam chyba u Made in USA czy jakoś tak ;) i będę miała jeszcze niebieski z żółtym, nie pamiętam dokładnie ;) Ten czarny z białym wygląda tweedowo i też mi się podoba. U nocanki też kiedyś coś kupowałam. Rossmann cenowo wychodzi za drogo.

      Usuń
  7. Oh, this looks really nice! I love the colors, and the texture is really unique :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Only slightly rough with the top coat :)

      Usuń
  8. Oryginalne,jednak nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włochatości mają też wielu przeciwników ;)

      Usuń
  9. I kind of like it too - first of all it's an adorable blue - but maybe also because they are so dense = less stray hair like LOL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I hate when a nail polish contains short dark bar glitters, f. ex.black or navy blue because it looks like hair to shave! but here I didn't have such an impression.

      Usuń
  10. podobają mi się te niebieskie 'włoski ' na białym! tak zimowo wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  11. The funny thing is that it doesn't really look hairy from a distance. I like the look of it :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ditto! I like them because they don't look too much hairy :)

      Usuń
  12. look so good !like feathers , so neat colors !
    i like it

    OdpowiedzUsuń
  13. I like it too! Bar glitters have been growing on me lately. I think it's all to do with the pairing of the base colour. And you've got it perfect here :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, Ananka! You know, I can even bare one or two random black bar glitters on a nail but they have to be long bar glitters :D

      Usuń
  14. Niebieskości lubię, ale nitki, pomimo, że wyglądają bardzo oryginalnie jakoś mnie nie kręcą ;

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweterkowe nitki mogą być, to brokatów paskowych nie lubię. Chociaż słynny niebieski H&Mowy kocham, więc nie mówię żadnemu z góry "nigdy".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrafią mnie też czasem zauroczyć, np. Sunglasses At Night ;)

      Usuń
  16. Hehe, I love those hairy polishes :P Great color!

    OdpowiedzUsuń
  17. ku mojemu zdziwieniu też mi się podoba! a nie lubię tych "włochów" ;) ale to chyba przez kolor, bo na widok takiego błekitu szybciej mi bije serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. i usually don't like these toppers but this one is well combined :D

    OdpowiedzUsuń
  19. I like the combo and I like the outcome on you, it's not that bad at sight :D but I couldn't think of wearing such a thing LOL my hate for any kind of glitters lives on and bar glitters are on the top of the list!!!!

    OdpowiedzUsuń