sobota, 3 stycznia 2015

Sally Hansen, Complete Salon Manicure, 530 Back to the Fuchsia + suwaki ;)

Witam :)

Dziś pokażę wam lakier pochodzący z wymiany z Marią; obydwie lubimy fuksję :)




marka: Sally Hansen
kolekcja: Complete Salon Manicure
nazwa: 530 Back to the Fuchsia
ilość użytych warstw: 3
wykończenie: kremowe z bardzo delikatnym fioletowym shimmerem
cena: różnie, zależy gdzie, na Allegro ok. 9 zł plus wysyłka, ale w sklepach internetowych nawet i 30 zł plus wysyłka/14, 7 ml
moja ocena: 7, 5/10 pkt


Ten lakier schnie w ok. 15 minut, dobrze się na mnie trzyma. Potrzebowałam trzech warstw, by nie prześwitywały mi końcówki. Pędzelek jest szerszy, zakończony owalnie. Lakier rozprowadza się bez problemów; shimmer daje niebiesko-fioletową poświatę. Przyjemny lakier :) Macie jakieś z tej serii? Jak się sprawdzają?

Czego jak czego, ale kalkomanii nie było tu już naprawdę dawno, a ja baaaardzo lubię te złote suwaczki ;)


---

Hi :) 

Today I'm going to show you a nail polish that I have from a swap with Maria - we both like fuchsias :)




brand: Sally Hansen
collection: Complete Salon Manicure
name: nr 530 Back to the Fuchsia
number of coats used: 3 
finish: glossy with a delicate shimmer
price: you can find auctions on Allegro site where it costs about 9 zloty plus shipping, but also you can find sites where it costs about 30 zloty/ 14, 7 ml
my rating: 7, 5 pnts/10


This nail lacquer is dry in about 15 minutes and lasted well on me. I needed 3 coats because my tips were still visible with 2. The brush is quite wide and oval, painting didn't cause any problems to me. The shimmer gives a blue-purple glow to it. Nice nail polish :) Have you got any of this series? How do they work for you?

There hasn't been any water decals for a really long time, so here they go again. I love the golden zippers ;)


bez top coatu/without a top coat:





z top coatem/with a top coat:


32 komentarze:

  1. Kolor zupełnie nie mój... ale serię CSM bardzo lubię, mam z niej ze 40 lakierów - świetne są do stemplowania, bo bdb kryją. I czarny Onyx i biały Bleach Babe i praktycznie wszystkie zdecydowane kolorki. Z tej serii są też super toppery np. mój ulubiony Mermaid's Tale lub Midnight Glitz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, wiem, że nie lubisz różu :) Też mam kilka top coatów z tej serii i je b.lubię :)

      Usuń
    2. no z tym różem to nie do końca ;) nie lubię go solo, ale np. z czernią to już zupełnie inna bajka :D

      Usuń
    3. To znałam wersję o różu solo, zatem niekompletną ;) czyli lubisz, ale z czymś łączyć?

      Usuń
  2. kolorek fajny :) a suwaczki mam srebrne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się zastanawiam, czy mam też srebrne??? Na pewno jeszcze czarne i żółte.

      Usuń
  3. mam go i bardzo go lubie (dziekuje za przypomnienie)
    swietnie sie prezentuje z tymi suwaczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. It looks great on you - and the zippers are really fun!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks! This nail polish can be really useful.

      Usuń
  5. super bright color ! and lovely water decals :) look nice !

    OdpowiedzUsuń
  6. Na fuksję muszę mieć nastrój i ochotę, pojawia się u mnie pasjami :) Ten kolor całkiem fajny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolor... złote suwaczki dodają mu uroku <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely color and nail art! I heard that the Sally Hansen polishes are tested on animals (to be exact bunny eyes) so I refuse to buy any, but they're pretty, I can't say they aren't :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. If this is true... :/ I've bought many Hansens lately...

      Usuń
  9. Beautiful colour! Where did you buy that water decals? I love them! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm very glad you like them. There's a Polish site called Allegro, a kind of Polish e-bay so to speak ;) - that's where I found these decals :)

      Usuń
  10. I love the colors, and the decal looks gorgeous! ♥
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Prawda? Muszę przeprosić się z kalkomanią, mam tego sporo, a przestałam używać ;)

      Usuń
  12. It's such a pretty colour and I like the zippers - they look fun! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny kolorek i bardzo ładne zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. That Fuchsia is fantastic <3
    Love the decals! I think I have something similar myself :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's lovely! Nice to read you have similar ones.

      Usuń
  15. nice color, and i'm crazy about zipper manicure <3

    OdpowiedzUsuń