czwartek, 22 stycznia 2015

Pierre Rene - Miyo, Mini Drops, 121 Glitzy Pink i stemple B. Loves Plates :)

Cześć i czołem :)

Kupiłam sobie lakier Miyo na jednej z blogowych wyprzedaży, bo zauroczył mnie słodki róż ;D





marka: Pierre Rene
kolekcja: MIYO mini drops
nazwa: 121 Glitzy Pink
ilość użytych warstw: 4
wykończenie: shimmer
cena: ok. 5 zł/7 ml
moja ocena: 6, 75/10 pkt


Następnym razem może spróbuję położyć ten lakier na dobrze kryjący róż, bo cztery warstwy mnie trochę zniechęciły. Na zdjęciach widać, że lakier i z czterema nie poradził sobie z kryciem. Nie wiem, ile schnie, bo zatopowałam go Insta-Dri i właśnie z Insta jest na zdjęciach. Bardzo mi się podoba połączenie tego subtelnego, dziewczęcego różu ze srebrnym shimmerem i gdyby tylko krycie było lepsze... Ten lakier przypomina mi wykończenie Models Own z serii Diamond Luxe, a cena jest bardzo przystępna.

Ostemplowałam MIYO lakierem Konada, Special Nail Polish - jest przeznaczony do stempli. I teraz nie wiem, czy dostałam jakiś starszy lakier, czy też one tak mają, ale kilka miesięcy po otwarciu ten Konad rozwarstwia mi się i kruszy... Niemniej jednak malowany bezbarwnym top coatem tylko lekko się rozmazuje i bardzo dobrze kryje.

Co sądzicie o tym mani? Pomimo wszystko podobało mi się całościowo. Wzorek pochodzi z płytki B. Loves Plates, Geometry Is Perfect :)

---

Hi :)

I've bought MIYO nail polish on one of blog sales because the cute pink enchanted me ;)





brand: Pierre Rene
collection: MIYO mini drops
name: 121 Glitzy Pink
number of coats used: 4
finish: shimmer
price: about 5-6 zloty/7ml
my rating: 6, 75/10 pnts

The next time I'll try painting this nail polish on a well opaque pink or something like that because 4 coats didn't delight me. You may notice that the 4 coats weren't enough! I don't know how long it dries because I topped it with Insta-Dri and you'll see it with Insta-Dri in photos. I like the combination of a subtle, girly pink with silver shimmer and if only the opacity was better... This nail polish reminds me of Models Own collection Diamond Luxe in its finish and the price is good.

I stamped on this MIYO with Konad's Special Nail Polish (aimed for stamping). I don't know if I got an older bottle, or Konads are like this but after a few months this nail polish started to delaminate and crumble. Opacity is great though and top coat smudged it only a little. 

The pattern I used comes from B. Loves Plates stamping plate, Geometry Is Perfect. What do you think about this mani? Despite of all this, I liked it :)









44 komentarze:

  1. The four coats are not nice to apply, but maybe you can layer it on a one-coat pink next time! The stamping is lovely! I'd love Konad white stamping polish too.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I think I'll keep this polish anyway, it's lovely and should work better with a pink base.

      Usuń
  2. I love the baby pink shade and the stamping takes it to whole new level :D

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie podoba mi się ten wzorek!!! Piękne1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Też b. lubię ten wzorek, prosty a efektowny!

      Usuń
  4. ze stempelkami wygląda bosko :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie słabo kryje, ale kolorek jest śliczny, a z wzorkiem jeszcze lepszy :D chyba go poszukam, bo bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorek śliczny, szkoda tylko, że tak słabo u niego z kryciem :/

    OdpowiedzUsuń
  7. That stamping is really cool. Too bad the opacity is so poor in the pretty pink :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 4 warstwy - błe. Ale na jakiejś bazie pewnie 1-2 wystarczą, ze stemplem wygląda bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że jeden Models Own z serii Diamond Luxe też miał nie najlepsze krycie, 3 warstwy... ten ma gorsze, ale wykończenie b. mi się z Diamond Luxe kojarzy (lubię je), więc będziemy kombinować ;)

      Usuń
  9. Love the shimmer! Looks very cool stamped! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczny wzor i rewelacyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh, your nails look gorgeous! I love the cute pink colour and the stamping :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  12. I really like this stamping - it's so pretty and delicate!

    OdpowiedzUsuń
  13. I love the pink and white combo, very delicate and sweet. That pattern is gorgeous, I need something similar!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The pattern comes from a stamping plate designed by a Polish blogger.

      Usuń
  14. wszystkie dropsiki są świetne i mają przepiękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. It's a gorgeous pink and I love that shimmer :-D Nice stamping as well :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. cudny ten róż, szkoda że tak słabo kryje :(

    OdpowiedzUsuń
  17. This is sooo pretty!!! I love the stamping!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne paznokcie, a jakie długie... zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki piękny słodki róż! :) i pięknie ostemplowany

    OdpowiedzUsuń