poniedziałek, 26 stycznia 2015

Lady Venezia, Travel Set 24: niebanalne wykończenie :)

Witajcie, moi czytacze :) Dziś - starsze fotki z nieaktualną już długością paznokci ;)

Kolejna Lady Venezia w moim blogu - włoska, lakier z wymiany z Ilarią :)




marka: Lady Venezia
kolekcja: Travel Set
nazwa: brak
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: flakies i drobny brokat 
cena: brak danych
pojemność: 5 ml
moja ocena: 7, 75/10 pkt


Powiem wam: zaskoczyło mnie jego wykończenie, i to na plus. Trochę mi ono przypomina Maybelline, Vintage Leather, ale bardziej mi się podoba: nie jest matowe i zobaczcie, jak ładnie zmienia kolor z czerwonego na różowy :) Lakier schnie szybko, ok.10 min, trzyma się dobrze, nie odpryskiwał mi. Pędzelek wygodny, dobrze przycięty. No, no - fajny lakierek, nietypowy taki!

Pokażę wam też moje drugie podejście do malowania farbkami akrylowymi, tym razem będą to kwiaty na brzegach paznokci. Całość pokryłam bezbarwnym Insta-Dri od Sally Hansen. Jest jakaś nadzieja na to, że nauczę się przyzwoicie malować kwiaty, hę? ;)

---

Hi :)

Today - older photos, I have much shorter nails nowadays ;)

An Italian brand, this nail polish comes from a swap with Ilaria :)




brand: Lady Venezia
collection: Travel Set
name: no data
number of coats used: 2
finish: flakies and tiny glitter
price: no data
contains: 5 ml
my rating: 7, 75 pnts/10


I can tell you that the finish surprised me and it was a positive surprise. This nail polish reminds me of Maybelline's Vintage Leather, but I like Lady Venezia more: it has gloss and just look at its colour shift from red to pink! This nail polish dried fast, about 10 min and lasted well on me, no chips. The brush is well cut and comfortable. It's an unusual and nice nail polish :)

I'm going to show you my second attempt to paint flowers with acrylic paints on sides of my nails. The whole paintings were topped with a clear Insta-Dri by Sally Hansen. Is there a chance for me to learn how to paint lovely flowers, what do you think? ;)










38 komentarzy:

  1. Bright and beautiful! I love the nail art too :)

    OdpowiedzUsuń
  2. That's a pretty colour and I love it with the flowers! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co ty chcesz od swoich kwiatów? Ta czerwień mnie zupełnie nie przekonuję, ale dziś chyba nie jest dobry dzień - nic mi się nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zauważyłam na FB, że humoru dziś raczej nie masz ;) A, napatrzyłam się na cudeńka kwiatowe u kilku swoich obserwatorek :D

      Usuń
  4. Nie pomyślałabym, że różowe kwiaty tak fajnie będę wyglądały na czerwieni ;) Lakier bardzo w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, to się cieszę :) Trochę dziwny, trochę inny, ale dobrze mi się nosił :)

      Usuń
  5. It's a nice colour and I do like it. Pretty flowers too :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Just look at that shimmer - it's so pretty. And the floral nail art suits it well!

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie zmienia kolory :) a kwiaty bardzo przyzwoite! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dzięki :) Ja niespecjalnie potrafię malować ;)

      Usuń
  8. This is such a unique polish, I absolutely love it! :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  9. I love that shimmer and the flowers :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski kolor, z tymi kwiatami to już obłędnie wygląda!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba musimy się zapisać na lekcje malowania kwiatów do Madzi M :D Kusi ostatnio tak swoimi one stroke, że też mam ochotę zmalować takie cuda :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szczerze, one stroke wolę oglądać na kimś... Jakby do mnie nie pasuje. Ale świetnie jej wychodzi, to fakt!

      Usuń
  12. wykończenie nie w moim guście, ale kwiaty piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I'm glad to hear this was a positive suprise, eventually!
    It's a weird one, I liked it despite its red hue because of the pink particles and I think your nail art is a perfect match to this hue!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot! It looks like vintage leather for me. Do you have it?

      Usuń
    2. Yes, I got a bottle for me too :D
      When it comes to minis it's really difficult to stop me!

      Usuń
  14. I like minis, I guess 10 ml is perfect for me, or less.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice flowers and nail polish too! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki śliczny kolorek, szkoda, że marka u nas niedostępna... :)

    OdpowiedzUsuń