środa, 7 stycznia 2015

Golden Rose, Wow!, nr 55 i złote stemple :)

Witajcie!

Wiecie, że Golden Rose wypuściło na rynek serię miniaturowych lakierów? Pewnie tak. Dziś - jeden z nich.





marka: Golden Rose
kolekcja: Wow!
nazwa: nr 55
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: shimmer
cena: ok. 3, 50 - 4 zł/6 ml
moja ocena: 7, 5/10 pkt



Lakier nr 55 wysechł w ok. 12-15 minut i dobrze się trzymał (miałam kilka minimalnie startych końcówek po dniu noszenia). Pędzelek jest standardowej szerokości (nie jest szeroki). Maluje się przyjemnie, lakier ma kremowo-żelową konsystencję. Bardzo fajna alternatywa dla tych, które lubią buteleczki o niedużej pojemności, sporo odcieni do wyboru i niską cenę przy dobrej jakości. Z tej serii mam jeszcze jeden brokat, który do tego stopnia przypomina mi Orly, Sparkling Garbage, że aż chyba pokuszę się o porównanie ;)

Stemple zrobiłam lakierem Flormar, Nail Art, NA 09, a wzorek pochodzi z płytki B. Loves Plates, Flower Power.  Niestety, top coat trochę rozmazał mi lakier na wskazującym i serdecznym...

---

Hi :)

Do you know that Golden Rose has released a series of mini nail polishes? The Golden Rose lovers probably know it ;)




brand: Golden Rose
collection: Wow!
name: nr 55
number of coats used: 2
finish: shimmer
price: about 3, 50-4 zloty/6 ml
my rating: 7, 5/10 points



Number 55 was dry in about 12 minutes and lasted well on me: I had slightly wiped off a few tips (after one day). The brush is of a standard width (it isn't wide). Painting was easy. The shade is with shimmer. It's a good alternative for these who prefer smaller bottles and quite wide palette of shades that goes together with a good quality and a low price. I have another nail lacquer from this series: it reminds me of Orly's Sparkling Garbage so much, that I'm tempted to prepare a comparison some day. 

I added some stamps; the pattern comes from B. Loves Plates stamping plate, Flower Power. Unfortunately my clear top coat smudged patterns on my middle and pointer finger a bit.












Golden Rose, Wow!, nr 55 + Flormar, Nail Art, NA 09





39 komentarzy:

  1. I love that flower pattern, so feminine and elegant!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, I like it a lot too. It comes from a Polish stamping plate created by a Polish blogger :)

      Usuń
  2. Bardzo elegancki i kobecy mani - idealne jest to połączenie! Nie widziałam tej serii Wow, ale skoro jest coś podobnego do Orly SG to biegnę do sklepu robić rozeznanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekaj, sprawdzę numer... 204 ;)

      Usuń
    2. Dziękuję za numer, dobra kobieto ;) - na stoisku nie mieli Wow'ów w ogóle, a sklep na razi emi nie po drodze. Ale sprawdzę przy najbliższej okazji :D

      Usuń
  3. Lakierek ciekawy - ale stemple masz dziś świetne :D także dlatego, że mam dziś dokładnie ten sam wzorek :)
    ... ale skromna jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :D
      Zamówiłam sobie jeszcze płytkę nr 1; co prawda mniej mi się podoba niż nr 2, ale cenię w nich to, że nie są za małe na moje paznokcie :)

      Usuń
    2. ja miałam chojnego Mikołaja i dostałam cały secik :) a co do wielkości, to masz rację, świetnie że są większe. Chociaż akurat dla mnie nawet za duże - mam bardzo wąską płytkę... ale lepiej za duże niż za młe, bo zawsze można coś wykombinować :D

      Usuń
    3. Dla mnie też za duże, też mam wąską, ale wolę za duże. Byłaś grzeczną dziewczynką i dostałaś zestaw ;D

      Usuń
  4. swietny GR a stempelki do pozazdroszczenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były fajne, dopóki goopi top coat nie rozmazał ich w kilku miejscach ;P ale nie miałam czasu na poprawianie... Wzorek jest super :)

      Usuń
  5. świetny burgund <3 stemple bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, must have ! i havent seen this collection ! superb look, \and nice stamping !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Take a look, maybe this collection is available in your country? Worth checking out!

      Usuń
  7. Lovely polish and nail art <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow indeed! This is so pretty, my kind of colour <3 And I love the stamping too :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow is a really good name for it :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze się z nim nie spotkałam, ale pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jeszcze się spotkasz :) Myślę, że ten kolor wart jest zakupu, jeśli nie miało się tony podobnych ;)

      Usuń
  11. też jeszcze nie widziałam tych miniaturek w sklepie :( bardzo ładny ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tu u siebie w ogóle nie widziałam stoiska z GR, muszę zamawiać przez net :(

      Usuń
  12. I quite like the color, and you stamps look wonderful :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  13. śmieszny malutki lakier :) fajnie wygląda ze stemplem

    OdpowiedzUsuń
  14. lovely color, golden stamping suits it perfectly <3

    OdpowiedzUsuń
  15. I didn't know there are GR minis! How cool! I love the gold stamping!

    OdpowiedzUsuń
  16. Thank you, Simona. They're new on the market.

    OdpowiedzUsuń