piątek, 30 stycznia 2015

Flormar, Quick Dry, QD10 Black Minimalism i stemple lakierami holograficznymi Colour Alike :)


Hej :) Na początek: przypominajka o rozdaniu, które trwa nieco ponad tydzień - jest szansa na wygraną, bo na chwilę obecną w wątek wpisały się nieco ponad 22 osoby :) Info tutaj: klik.

Dziś pokażę wam, jak się sprawują w stemplach niektóre holograficzne lakiery Colour Alike, a także zrecenzuję pewien wodnisty lakier Flormar ;)





marka: Flormar
kolekcja: Quick Dry
nazwa: QD10 Black Minimalism
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: błyszczące
cena: ok. 9 zł plus wysyłka/11 ml
moja ocena: 7, 5 /10 pkt



Ten Flormar do stempli się nie nada. Z pierwszą warstwą bardzo smuży i nie kryje dobrze, jest lejący, ale jakoś go ogarnęłam ;) Myślałam, że będę potrzebować trzech warstw do dobrego krycia malowanych nim paznokci, ale dwie były akurat: takie cuda miałam również np. z czarną Zoyą, Storm. Stemple tym Flormarem wychodzą słabo kryjące.
Czas schnięcia to ok. 10 minut, a na buteleczce cyfra 60, sugerująca 60 sekund ;)

Stemple zrobiłam przy użyciu płytki Geometry Is Perfect (B. Loves Plates) i kilku Colour Alike'ów. Na czerni najlepiej odznaczał się nr 537H :) Jak zawsze z chęcią poczytam wasze komentarze :) A tak w ogóle, lubicie Flormar?

---

Hello :) For a start: I remind you about my giveaway that will last for more than a week. There's a chance for you to win nail polishes, there are more than 20 people who want to participate. Details here: click.

Today I'm going to show you how some Colour Alikes work in stamping and also I'm going to review a runny Flormar ;)





brand: Flormar
collection: Quick Dry
name: QD10 Black Minimalism
number of coats used: 2
finish: glossy
price: about 9 zloty plus shipping cost/11 ml
my rating: 7, 5/10 points



It isn't much opaque with the first coat; it's runny and smudges a lot. Painting my nails with the first one I was thinking I'd need 3 of them, but thankfully I managed with 2. I had the same situation with black Zoya, Storm. Stamps aren't well opaque with this one.
The drying time was about 10 minutes and there's a writing on the bottle "60", suggesting 60 seconds ;)

I did my stamping with Colour Alikes and B. Loves Plates stamping plate, Geometry Is Perfect. Nr 537H was looking the most contrasted to black. I'll gladly read your comments just like always. Do you like this mani? Do you have Flormars and what do you think about them?




od lewej do prawej/left to right: 537H; 501 Do jasnej choinki!; 546; 503 O w bombkę!







z fleszem w domu/with a flash, at home :




Colour Alikes: Do jasnej choinki!, 537H, 546, O w bombkę!

44 komentarze:

  1. świetnie to wygląda, lubię czarne pazurki, ale właśnie z różnymi błyszczącymi dodatkami ;) swoją drogą, muszę spróbować multichromy do stempli ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię chromy, duo- i multi- i holosie do stemplowania. Bardzo fajnie to stemplowanie u ciebie wygląda. Jest i elegancka czerń, i stemplowe umilacze. Swoją idealną czerń już mam na razie i innej nie szukam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Typografia. Ale My Secret też zbiera super opinie, również stemplowe :)

      Usuń
    2. Tej Typografii nie mieli ostatnio w ofercie, ale pewnie się pojawi ;)

      Usuń
  3. bardzo fajnie się CA sprawują do stempli, chyba muszę sobie jakiś sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow this looks absolutely amazing! I love your holo polishes and the stamping is perfection! xx

    OdpowiedzUsuń
  5. I like the stamping effect of these polishes - the effect is subtle but yet very visible!

    OdpowiedzUsuń
  6. genialnie wyglądają tak ostemplowane paznokcie :)))
    *Flormara mam kilka lakierów, powiem szczerze, że nie pałam do nich wielką miłością ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Co do Flormaru, to mam podobne odczucia. No, może jeden holoś jest przeze mnie b. lubiany, lubię kilka matów, ale wolę inne marki.

      Usuń
  7. Na temat lakierów Flormar nie będę się wypowiadać, bo żadnego jeszcze nie miałam okazji testować, ale mani jest śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Stemple bardzo mi się podobają :) Mam 1 lakier Flomaru i powiem tak - nie jest bardzo zły, ale są marki, które lubię bardziej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Złotko od CA prezentuje się świetnie na tle czarnej bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio moim czarnym ulubieńcem jest Mollon Pro i świetnie nadaje się do stempli ;) Cudnie te multichromy wyglądają na czarnej bazie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Alez Ty pieknie stemplujesz, az nie moge oczu oderwac!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice black shame about the formula :-( I do think you look really good in black :-)

    Lovely stamping with the CAs look really good with the black base :-)

    *Phuff* the 60 second ones never dry that quickly do they!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thankies :) When I read about 60sec. I often think 'No way!' and then I'm right.

      Usuń
  13. flormara nie znam, ale patrząc na komentarze powyżej to chyba nie chcę poznawać....moją ulubioną czernią jest SALLY HANSEN XTREME WEAR black out, a co do Twgo mani to wygląda świetnie! Multichromy dały fajny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po ilu warstwach ona kryje? Ostatnio kupiłam czarnego Konada do stempli i jestem b.zadowolona.

      Usuń
  14. Oh, your mani looks so pretty! :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Striking manicure :D I really love your index fingure stamping color. Black and gold they go so well together :D

    OdpowiedzUsuń
  16. two coats for any polish is kinda standard, at least looks that way to me ;)
    i'm still not sure what to think of flormar polishes, some of them are really great, but some are awful :/
    love your stamping :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Yes, 2 coats are OK, but the first one is quite sheer and stamping isn't much opaque. Flormar isn't of equal quality, I agree.

    OdpowiedzUsuń
  18. o kurczę.. pięknie to wyszło. Mój czarny ulubiony to mat golden Rose, jednak ten już mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Lubię Liquid Leather od China Glaze, jeśli chodzi o czerń, ale nie jestem pewna, czy to mój ideał ;)

      Usuń
  19. Ooh! I absolutely love the stamping!

    OdpowiedzUsuń
  20. Stamping with the Colour Alikes was a gorgeous idea!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Colour Alikes stamp so well, I love them!

    OdpowiedzUsuń