środa, 21 stycznia 2015

Delia, Coral Holographic, nr H06: przyzwoity :)

Witajcie :)

Przypominam wam o moim lakierowym rozdaniu :) Szczegóły tu: klik :)



Dziś zrecenzuję wam polski lakier holograficzny. Poniżej efekt końcowy i lakier bazowy - Delia.







marka: Delia
kolekcja: Coral Holographic
nazwa: nr 06
ilość zastosowanych warstw: 2
wykończenie: holograficzne
cena: ok. 7 zł/11 ml
moja ocena: 7, 5/10 pkt


Ta Delia ma odcień brązowy z odrobiną różu. W sumie to takie holo dobre do pracy, w której trzeba wyglądać w sposob stonowany, a ma się ochotę na odrobinę szaleństwa ;) Lakier nakłada się bezproblemowo, schnie on szybko (ok. 10 minut), trzymał się na mnie dobrze. Cena atrakcyjna :) Efekt holograficzny jest rozproszony, z niewyraźną tęczą. Ogólnie to nie mój ulubiony odcień, ale nosiło mi się ten lakier OK, nie przeszkadzał mi. Postanowiłam go jednak trochę ubarwić i zrobiłam water marble, który wyszedł jakby rozgwiazdowato. I co sądzicie?

---

Hi :)

I remind you about my giveaway, details here: click.

Today I have a review of a Polish holographic nail lacquer for you.




brand: Delia
collection: Coral Holographic
name: nr 06
number of coats used: 2
finish: holographic
price: about 7 zloty/11 ml
my rating: 7, 5/10 points



This Delia is brown with a hint of pink. In fact this may be a nail polish good to work where you have to look calm and responsible and you want a bit of fun ;) This nail polish spreads with no problems, dries fast (about 10 minutes) and lasted well on me. The price is attractive :) The holo effect is scattered with a not clear rainbow. It isn't my hue but when I was wearing it didn't make me much uncomfortable or something like that. I decided to add some colours to this though and I did a water marble that was looking a bit like a starfish ;) And what do you think?


z fleszem w świetle dnia/with a flash in a daylight:






bez flesza w świetle dziennym/no flash in a daylight:




z fleszem w domu/with a flash at home:





z top coatem Golden Rose, Paris nr 98 w domu (flesz)/ with Golden Rose's top coat, Paris nr 98 (flash):




do water marble użyłam/I used for the water marble:
Delia, Coral Holographic H06 + H07; Golden Rose, Rich Color 32; Essence, Colour&Go, Be Berry Now!, Golden Rose, Rich Color, 14



26 komentarzy:

  1. It's also not my kind of color - it is quite demanding and it has a touch of vintage in it :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It isn't my shade as well, but it isn't bad; maybe the fact that it's a holo made me able to wear it? Anyways Delia produced prettier holos than this one, I think.

      Usuń
  2. masz racje, kolorek 'biurowy' ale holo dodaje mu urody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nawet dobrze się nosi, nie rzuca się specjalnie w oczy. Choć na kolana też nie powala.

      Usuń
  3. jeszcze nigdzie nie widziałam u siebie lakierów holo od Delii, ale gdybym spotkała, to na pewno bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też ich nie ma, zamawiałam przez net.

      Usuń
  4. Not my color, but it's nice :D Beautiful sparkle :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne paznokcie :) Ja nigdzie nie spotkałam jeszcze lakierów z tej serii, ale jak tylko zobaczę to chętnie kupię jakiś kolorek, bo bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. It looks pink in some of the photos! The one with the flash does show off the holo - I like the holo effect :-)

    Nice marble, I think it looks a little bit like a flower :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You know, this holo reminds me of China Glaze, Rated Holographic a bit ;)

      Usuń
  7. I love the color! I also like your water marble :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor ok, ale staniki nie latają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. The marble came out differently because I've noticed that when I do it with nail polishes of a different finish, the concentric circles spread differently. I'm glad you like it :)

      Usuń
  10. Very pretty polish, just my colour, cute!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam lubię bardzo lakiery z firmy Delia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. It might not be my shade too, but it's holo and I've ended up getting everything holographic lately, so...I like it :D And I thing I've got something similar deep down into my drawers.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The same about getting everything holographic - OK, almost everything ;)

      Usuń