czwartek, 8 stycznia 2015

Cyrkonie z Born Pretty Store i lakier Kost, nr 58 :)

Witajcie :)

Dziś recenzja cyrkonii ze sklepu Born Pretty Store na włoskim lakierze Kost.


Zestaw wybrałam sobie i otrzymałam do recenzji od Born Pretty Store, ale moja opinia jest - podkreślam - niezależna.








Karuzelkę z ozdobami możecie znaleźć tutaj: klik. Bardzo mi się spodobały te cyrkonie, bo tęczowo lśnią. W pudełeczku wyglądają tak:




Cyrkonie wyjmuje się przez obracanie nakrętką, w której jest otwór; można dzięki temu wyjąć te, których się chce użyć i nie rozsypać całości. Po wybraniu tych, które wam pasują, zakręcacie nakrętkę w ten sposób, by otwór znalazł się na białej części bez cyrkonii (blokujecie go). Na powyższym zdjęciu pudełeczko jest zamknięte.


Do zdobienia użyłam włoskiego lakieru Kost, który dostałam od Queen Misery:




marka: KOST
nazwa: nr 58
ilość użytych warstw: 2, ale jeśli nie macie bruzd na paznokciach, może wam starczyć jedna
wykończenie: delikatny shimmer
cena: ok. 2 euro; poj. 11 ml
moja ocena: 8, 5/10 pkt


Ten lakier ma kremowo-żelową konsystencję, świetne krycie; szybko schnie (ok. 7-8 minut). Bardzo dobrze się na mnie trzymał: po jednym dniu noszenia nie miałam odprysków ani startych końcówek. Pędzelek jest standardowy, nie za gruby. Kolor to atramentowy ciemny granat z dodatkiem shimmeru, który trudno mi było uchwycić w fatalnym zimowym świetle; jest on subtelny. Bardzo mi się podoba i kolor, i jakość :)


Wracając do zdobienia, nałożyłam cyrkonie smarując je od spodu bezbarwnym lakierem, a potem pokryłam dodatkowo Insta-Dri od Sally Hansen. Bardzo dobrze się trzymały i co ważne, nie straciły koloru. W karuzelce znajdziecie różne rozmiary, od 3 mm do 6-7 mm, a cyrkonie mienią się na różne sposoby: jedne są bardziej niebieskie, drugie bardziej zielone, kolejne czerwono-rude itp. Jedną z większych cyrkonii, taką 6 mm dałam sobie na kciuk. Bardzo lubię nosić tego typu ozdoby, a ten zestaw ogromnie mi się podoba :)


 Zauważyłam sporo fajnych akcesoriów na stronie Born Pretty w dziale Nail Art - zerknijcie, wybór jest ogromny! 





z fleszem/with a flash:









Jeśli macie ochotę na zakup tego lub innych produktów, użyjcie kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych).


Ponadto koszt wysyłki jest darmowy (cały świat) :)


---


Hi :) Today I'm going to review a set of rhinestones from Born Pretty Store on an Italian nail polish KOST:







The set was sent by Born Pretty Store to me for a review, but I underline that my opinion is independent.


 You can find the set in the shop's offer here: click. I like how they look like, a lot, because of their rainbow colour shift.  That's how the set looks like: 





You can take the rhinestones out of the round box by twisting the cap. There's the hole in the cap and you just choose which rhinestones you want to use and twist the cap leaving the hole above the chosen ones, then you can take them out without mess. When you're done with it, you close the set by twisting the cap again; the hole should be placed above the white part of the box without any rhinestones. The set is closed in the photo above.



I used an Italian nail polish, brand Kost for this mani. I have the lacquer from a swap with Queen Misery.



brand: KOST 
name: nr 58
number of coats used: 2, but if your nails aren't ridged, you can manage with 1
finish: subtle shimmer
price: about 2 euros/11 ml
my rating: 8, 5 points/10


This nail polish has a very good opacity and dries fast (about 7-8 minutes). It lasted very well on me, I had no chips or wiped off tips after one day of wearing it. The brush is standard one, not too wide. The shade is an ink navy blue with a subtle shimmer that was hard to capture in the winter light, it's almost invisible on nails. I like the shade and the quality a lot.

Coming back to the rhinestones set: I used a clear nail polish to fix them and then painted my nails with a clear top coat by Sally Hansen, Insta-Dri. They lasted very well and I didn't loose any of them. You can find different sizes of the rhinestones in the set, from 3 milimetres to 6-7 mm. They flash in various ways: one of them are more blue, another more green or orange-like. I used the 6 mm one on my thumb as it's quite big. I like wearing rhinestones a lot and I'm satisfied with this set. What's important, the rhinestones didn't loose their colour shift when they were painted with the top coat!


Here's the final looks:



with a flash:








I've noticed that Born Pretty offers many interesting nail accesories in their store, have a look at the Nail Art section - lots of accesories to choose!

If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free :)







40 komentarzy:

  1. też chciałam o nie poprosić, ale wtedy jednak wygrały u mnie perełki :)
    bardzo mi się podobają te cyrkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the blue base, and the rhinestones are really nice with their multichrome awesomeness!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za takimi ozdobami - jestem skubaczem, jak coś odstaje, to majstruję przy tym. Mniejsze ozdoby, to jeszcze, większe odpadają (tzn. ja je wydłubuję, hehe). Ale na ciemnym te ciemne cyrkonie wyglądają dość interesująco, nie jest to efekt odpustowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie skubię, więc jeśli nic nie haczy, to mi raczej nie odpada... Bardzo lubię cyrkonie, ćwieki. To mani jest takie "na rockowo", fajnie mi się je nosiło :)

      Usuń
    2. rockowo - tak, to jest to słowo, którego mi brakowało.

      Usuń
    3. Bo kiedyś była rockowa ze mnie istota ludzka :D

      Usuń
    4. Zgadzam się, że to zdobienie jest "rockowe", bardzo fajnie wygląda :D

      Usuń
  4. Stunning nails, these rhinestones are lovely <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a pretty shade of color on the nail polish and
    I love the finished result :)

    OdpowiedzUsuń
  6. That is a really interesting effect!
    Fun fact: "kost" means "broom" in Danish :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Broom on nails, lol :D This is something original and new I haven't stuck to them yet! ;D

      Usuń
  7. cudownie i olsniewajaco!- bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) To jest takie 'bold mani' :)

      Usuń
  8. Oh, these rhinestones look lovely! :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne te cyrkonie! tylko pewnie u mnie by się kiepsko trzymały, bo mam dość wypukłe paznokcie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, nie mogę dać 100% gwarancji, że ci nie odpadną; powiem tylko, że też mam wypukłe, i to bardzo, do tego stopnia, że stemplowanie całopaznokciowe, zwłaszcza twardszą gumą, powodowało, że stempel ześlizgiwał się z tych wypukłości. Jednak nic mi nie odpadło, więc może jest szansa, zwłaszcza przy mniejszych rozmiarach cyrkonii.

      Usuń
  10. nice dark blue ! but i was surprised of nice look of studs ! super nail art ! super super 10+++

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooh those stones are pretty! When I first glanced, I thought it was round glitters or sequins layered and placed. Stones are easier, I think. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. są nieziemskie, w końcu muszę się na nie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że fajne? Myślę, że warto, są bardzo efektowne!

      Usuń
  13. I'm loving the dark blue base colour and the rhinestones are awesome. Great colour shifts and good assortment :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This nail polish is pretty; I like it a lot even if it's dark, it has this 'something' in itself :)

      Usuń
  14. Duże te cyrkonie , ale bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, duże; te największe to giganty - dobrze, że dali ich najmniej ;)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. I'm glad you like them; they are really eye-catching :)

      Usuń
  16. these rhinestones looks really cool :D

    OdpowiedzUsuń
  17. These rhinestones are a perfect match with this Kost <3
    I'm really happy you liked it, I'm in love with it too! But I might sould a bit partial :D

    OdpowiedzUsuń