niedziela, 11 stycznia 2015

Colour Alike, Nail Colour, nr 483 Neptun: świetny lakier plus Ikat nails :)

Witajcie :)



Pokażę wam moje pierwsze mani - Ikat nails zrobione na pewnym pięknym Colour Alike'u :)







marka: Colour Alike
nazwa: 483 Neptun
wykończenie: błyszczące
ilość użytych warstw: 2; przy gładkich paznokciach może i jedna grubsza wam starczy
cena: 10,99 zł/8 ml
moja ocena: 9/10 pkt


A w czasie, gdy robiłam zdjęcia, padał deszcz, stąd kropelki na paznokciach ;)
To fajny lakier, szybko schnący (ok. 10 minut), bardzo dobrze kryjący. W buteleczce widać delikatny, niebieski shimmer, który po nałożeniu znika. Lakier bezproblemowo się nakłada, praktycznie jedna warstwa po drugiej bez czekania. Trzymał się na mnie bardzo dobrze, po jednym dniu noszenia miałam minimalne wytarcia na może dwóch paznokciach. Świetny odcień niebieskiego, nie miałam takiego :)

Ikat nails zrobiłam za pomocą lakierów: Golden Rose, Rich Color, nr 76, Essence, Colour&Go, 177 Happy End (uwielbiam ten róż w zdobieniach!) i China Glaze, Liquid Leather. Jak na pierwszy raz, byłam zadowolona i żal mi było zmywać to mani. Robiłyście kiedyś podobne?

---

Hello :)

I'm going to show you my first Ikat nails done on a beautiful Colour Alike.







brand: Colour Alike
name: 483 Neptun
number of coats used: 2; if you have smooth nails, perhaps you'll manage with one thick coat
finish: glossy
price: 10, 99 zloty/8 ml
my rating: 9/10 points


There was raining when I was painting my nails, that's why I have raindrops on them ;)
This nail polish dries fast (about 10 minutes) and is very well opaque. There's a shimmer visible in the bottle but not on nails. It paints easily, one coat after another almost without waiting. It lasted very well on me, I had almost invisibly wiped off two tips after one day of wearing it. Great shade of blue, I didn't have such one. 

I did Ikat nails using nail polishes as follows: Golden Rose, Rich Color, nr 76, Essence, Colour&Go, 177 Happy End (I love this pink in nail arts!) and China Glaze, Liquid Leather. I was satisfied how it came out because I did it for the first time. I didn't want to remove it :D Have you ever done such manicure?














34 komentarze:

  1. Ładny! I ten ikat też mi się podoba, coś na mojej liście do wpróbowania.
    CA ma fajne kremy, a ja się tak skupiam na ich efektownych holosiach, chromach, drobinkach itd, że właściwie prawie nie mam kremów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz jakieś z serii KRK na przykład? Ikat jest nawet łatwy.

      Usuń
    2. Cumel i Maniurkę :)
      Ikata mam do zmalowania - chyba zrobię na blogu zakładkę - typ zdobienia do zdobycia - takie wyznaczenie sobie celów na przyszłość :)

      Usuń
  2. I like the colors you combined in your ikat - nice first try!

    OdpowiedzUsuń
  3. So sweet! I love the colours! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh wow, this looks amazing! I can't believe that this was the first time you did ikat :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! the first time, really - I watched a great tutorial :)

      Usuń
  5. już jakiś czas temu nachodziło mnie na "ikaty" i do tej pory ich nie zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam, nachodziło, nachodziło, w końcu wychodziło swoje ;)

      Usuń
  6. I'm liking the blue CA - very nice and the nail art is gorgeous - great design and use of colours :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks Ananka! I enjoyed the combo of colours a lot too :)

      Usuń
    2. Yah my Bright Holo Set and Pastel Holo Set arrived today - they look amazing :-D Just need the sun now ;-)

      I'm so pleased with the service I've got from the international site :-D 1 week to arrive over here from Poland :-D At least your mail service is good ;-)

      Usuń
    3. You've ordered holos I like a lot, I'm somehow sure you'll enjoy them!

      Usuń
  7. Bardzo lubię niebieskości, a z takimi fajnymi wzorkami jeszcze bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne mani :D ikatów jeszcze nie robiłam, ale są na mojej długiej liście "do zrobienia" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie lubię tego Neptuna :D a ikat wyszedł Ci świetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mówię ci, jestem pod dużym wrażeniem Neptuna! Dzięki za komplement :)

      Usuń
  10. gorgeous blue *.*
    love your ikat print :D

    OdpowiedzUsuń