sobota, 17 stycznia 2015

China Glaze, White On White: będzie biało + Golden Rose, Rich Color, 20 :)

Witajcie :)

Dziś - gołe swatche, takie też muszą czasem się pojawić ;)

Jest zima, jest i biały lakier - miniaturka :)




marka: China Glaze
nazwa: White On White
ilość użytych warstw: 3
wykończenie: blyszczące
cena: 6 zł plus koszt wysyłki; poj. 3, 6 ml
moja ocena: 8/10 pkt



White On White szybko schnie (ok. 8 min) i dobrze się na mnie trzymał. Dobrze się samopoziomuje i w sumie kryje po dwóch warstwach, ale dałam 3 dla lepszych zdjęć. Przyzwoita biel, mogę polecić, choć cenowo i tak najbardziej oplaca się Golden Rose z serii Rich Color, bo ma więcej mililitrów i jakość jest podobna.

Jakich bieli używacie i jakie polecacie?

---

Hello :)


It's winter time and it's the time for white :)





brand: China Glaze
name: White On White
number of coats used: 3
finish: glossy
price: 6 zloty plus shipping cost. The bottle contains 3,6 ml.
personal rating: 8/10 points


White On White dries fast, about 8 min and self levels well. It lasted well on me. I used 3 coats for better pictures as I spotted some smudges with 2 but this nail polish is opaque with 2 coats. It's a decent white that I can recommend but when it comes to price and number of mililitres, white Golden Rose, Rich Color is cheaper and of a very good quality too.

What whites do you use and which one do you recommend?

---

Poza tym pokażę wam jeszcze Golden Rose, który kupiłam do stemplowania, a solo tylko do zdjęć i zmyty ;)



marka: Golden Rose
nazwa: Rich Color
ilość użytych warstw: 2 grubsze
wykończenie: metalik
cena: 6-7 zł plus koszt wysyłki; poj. 10, 5 ml
moja ocena: 7/10 pkt



To taki typowy metalik, który niczym szczególnym nie zachwyca, ale też nie jest zły. Przyzwoita jakość, schnięcie ok. 12 minut. Przy zmywaniu trochę brudzi. Stempluje dobrze. Może komuś przydadzą się te informacje i zdjęcia ;)

----

Besides I'm going to show you another nail polish with no nail art on that I bought for stamping - I don't wear such ones solo so it was removed after taking photos:





brand: Golden Rose
name: Rich Color
number of coats used: 2 thick ones
finish: metallic
price: 6-7 zloty plus shipping cost. The bottle contains 10,5 ml.
personal rating: 7/10 points



This is a typical metallic, nothing to wow about, still good. The quality is OK, the time of drying is about 12 minutes. It makes a bit of a mess when removed. It stamps well, but it could be better. Maybe this swatch will be useful ;)





Porównanie: stemple z użyciem metalicznego, srebrnego Essie i tego Golden Rose:
A comparison of stamping made with silver metallic Essie and this Golden Rose:


Essie lepiej kryje/Essie has better opacity.

38 komentarzy:

  1. I prefer OPI Alpine Snow as my to go to - it's more white than White on White :)
    That silver is also really pretty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Interesting point of view; I have Alpine Snow too, a comparison to do ;)

      Usuń
  2. Ha, też mam biel na paznokciach od wczoraj, czeka na wzorki :) z bieli lubię gr z proteinami 242, sh white on, a ostatnio odena 3, którą dostałam i nie wiem, gdzie kupić, a jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skusiłam się na White On - zobaczymy. Sporo moich bieli zużywam w stemplach.

      Usuń
    2. Do stempli wykańczam zreanimowany Essence Stampy - nie przepadam za nim, bo po większości topów żółknie (tylko Poshe i GR Gel Look się z nim dogadują), a był od początku chyba stary, macany, niedokręcony i zgęstniały - więc podratowałam rozcieńczalnikiem (duuużą ilością). Niemal lądował już w koszu, ale dałam mu drugą szansę. Krycie ma jednak dużo lepsze i nawet na wystemplowany na czerni jest biały. Kupiłam daaawno temu, w komplecie z czarnym, na który nie narzekam. Następnym razem kupię do stempli albo Konad, albo Mundo de Unas, uwielbiam białe stemple!

      Usuń
    3. Też kocham stemplową biel. Mam białego Konada do stempli, ale podejrzewam, że był stary; szybko się rozwarstwił i grudki się robią. Ale kryje świetnie!

      Usuń
  3. Both gorgeous! Not a big silver fan as well, but white nails I can wear alle the time!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'd wear silver foils if I didn't have ridges... I love white nails!

      Usuń
  4. i would definitely wear that golden rose on its own :D

    OdpowiedzUsuń
  5. I love both of the colors! :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  6. biały OK, srebrny fajny :) jednak gdy mam położony sam kolorek, czuję się jakbym nie miała nic na paznokciach ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam, ostatnio rzadko noszę goły kolor. Ta biel była ozdobiona bodajże czarnymi stemplami w recenzji płytki BPS. Gdy jest łysy swatch to najczęściej piasek lub metalik u mnie, albo piękne holo :) albo zdobienie mi się nie podobało ;)

      Usuń
  7. ja lubię biel z GR serii With protein :) do stempli nadaje się z serii Color Expert :) a podobno dobra jest też biel z SH, muszę ją kiedyś wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  8. The Golden Rose looks amazing. For the China Glaze, I'd be so pissed can't even explain. Try a GR white, cheaper and better.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I use GR white - Rich Color. Glad to read you like the silver one :)

      Usuń
  9. Ja uwielbiam biel z SH , z Wibo też jest bardzo fajna , tylko dosyć szybko gęstnieje i w efekcie tego wykorzystam tylko pół butelki, resztę muszę wyrzucić : sreberko z GR śliczne ;) mam coś podobnego z Miss X ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam SH, mam nadzieję, że będzie OK ;)

      Usuń
  10. Alpine Snow all the way, it's my go-to white :-D This CG is nice too and I love the little cute bottle :-) The GR silver looks pretty too :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. This CG one is not my fav. The bottle I had was very thin and I needed 4-5 coats to make it cover! So annoying, My fav is Kleancolor - White. So sad GR isn't available where I live, love this silver and they also have so many other awesome shades :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I've read many people complain they don't have access to GR polishes - it seems they often make an impression :)

      Usuń
  12. eh, nie znalazłam jeszcze bieli idealnej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie lubię tą od GR, Rich Color, ale czy jest idealna? Trudno powiedzieć.

      Usuń
  13. I love whites!! My favorite white is OPI - My boyfriend scales walls! I've finished 1 1/2 bottle already :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj z idealną bielą mam cały czas problem, nie mogę nic znaleźć co dobrze by kryło i miało dobrą cenę.
    Piękne pazurki i świetny blog, z przyjemnością obserwuję!♥
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A której teraz używasz? Bardzo mi miło :)

      Usuń
  15. I'm using Flormar M01 white but my first white was China Glaze Snow. Quite a pain to paint but very beautiful :) I like how white looks on your nails!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, Ere! I don't know these ChG and Flormar.

      Usuń
  16. ja białych lakierów na przemian używam teraz z 8 ;-D ale najlepsza jest chyba ta z GR Rich Color ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. uzywam tej bieli i jeszcze Sinful Colors, ale najbardziej lubie Cult Nails "Tempest" najlepiej sie nim stempluje!

    OdpowiedzUsuń