czwartek, 1 stycznia 2015

Barry M, Gelly Hi-Shine, Watermelon: fajny!

Witajcie :) Kawyyyyyyyyyyy!!!

Dziś - arbuz. Nazwany chyba przewrotnie w taki sposób. Trudno dopatrzeć się w nim arbuza, ale fajny to lakier :)




marka: Barry M
nazwa: Gelly Hi-Shine
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: blyszczące, żelowe
cena: 20 zł plus koszt wysyłki; poj. 10 ml
moja ocena: 8/10 pkt



Watermelon, czyli Arbuz schnie ok. 10-12 minut; po jakichś dwóch godzinach kot uwalił mi się na kolana, kilogramami swymi przycisnął moją dłoń i miałam lekkie wgniotki ;P Tak poza tym lakier trzymał się dobrze. Kolor to teal z dużą domieszką zieleni. Lubicie takie?

---

Hello :) Give me some coffeeeeeeeeeeeeee!!!

Today - a watermelon. It's hard to spot a watermelon here, but it's an interesting nail polish I like.




brand: Barry M
name: Gelly Hi-Shine
number of coats used: 2
finish: glossy and gelly
price: 20 zloty plus shipping cost/10 ml
personal rating: 8/10 points



Watermelon was dry in about 10-12 minutes. After about 2 hours my cat sat on my knees and on my hands by the way. I got some small indentations then but it lasted well in spite of that. The shade is teal with quite a lot of green in it. Do you like such ones?







z fleszem/with a flash:





31 komentarzy:

  1. Hmm... a może to te paski ciemniejsze na skórce arbuza? :) w każdym razie... ciekawy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym myślałam, ale to nie do końca raczej ten odcień. Z drugiej strony Barry miewa takie różne niedosłowne nazwy, więc kto wie ;) Tak, odcień ciekawy :)

      Usuń
  2. Uwielbiam lakiery z serii Gelly Hi-Shine! Ten ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś nosiłam płaszcze w podobnym kolorze, tak mi się właśnie kojarzy ten Watermelon (z kolorami niektórych ciuchów). Teraz mam jeden T-shirt z H&M w prawie identycznym odcieniu :)

      Usuń
  3. LOL - so it was a though evening hahaha
    This polish would look too black on me - but it's still very pretty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This one isn't 'me' color, but I can wear it from time to time ;)

      Usuń
  4. piękny kolorek, chociaż ja się akurat źle w takich czuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, każda z nas ma swoje upodobania :) Ja mogę ponosić od czasu do czasu, bo to nie 'mój' odcień, ale jest ciekawy.

      Usuń
  5. slicznie wyglada wprost zaskakujaco :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. it is interesting green ...
    happy new Year dear friend !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same to you :) I've just thought you have a watermelon on your nails in your avatar :D

      Usuń
  7. no fajny :) ale chyba by mi się znudził i bym dodała białe stemple :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dostał stemple, dostał, tylko nie białe :D Ale pokażę kiedy indziej, przy okazji recenzji płytki z BPS.

      Usuń
  8. Ciekawy kolorek,też by mnie korciło o jakiś wzorek na nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostał, tylko recenzja płytki jeszcze nie gotowa ;)

      Usuń
  9. If I saw it I probably wouldn't pick that color out of the selection, but I like it, it's quite weird and it suits you very well. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's an interesting shade, quite unusual ;)

      Usuń
  10. Mam nadzieję, że ktoś Ci już tę kawę podał :D
    Co do lakieru - kolor fajny, nazwa faktycznie wzięta z kosmosu jak to BarryM ;) Nie raz już się zastanawiałam, co oni brali/pili, jak wymyślali nazwy ;)) Chyba banda jakiś hipisów u nich pracuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sobie zrobiłam :D Hehe banda hippisów :D

      Usuń
  11. It's a nice colour - I do like this sort of greeny look. It does look nice in the last photo! I think I'd be tempted to put a glitter on it though ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I put some stamping but haven't finished a review for BPS yet, Barry works as a base colour there.

      Usuń
    2. I'll be interested to see the stamping :-)

      Usuń
  12. I like the shade :)
    My cat does that to me too, sometimes :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Uh so shiny! I'd love to try this brand...

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Now when I think about this Barry M, it reminds me of ink shade I like a lot.

      Usuń
  15. I'm in love with BarryM's Gellies and Watermelon makes no exception <3
    I'd buy even the yellow in this series LOL

    OdpowiedzUsuń