sobota, 20 grudnia 2014

Zoya, Faye: ładna, ale raczej "nie mój" odcień ;)

Witam was ponownie :)


Gotowe na nowe foty? ;) To jedziemy!




marka: Zoya
nazwa: Faye
ilość zastosowanych warstw: 3 
wykończenie: glass fleck
cena: mam go z wymiany z Izabelą; poj. 15 ml
moja ocena: 7 na 10 pkt



Ta pani potrzebuje trzech warstw, by dobrze wyglądać ;) Czas schnięcia to ok. 25-30 minut, więc dosyć długo jak na lakiery o cenie regularnej ok. 38 zł... Wykończenie jest piękne, brudny róż przecierany złotem, trwałość dobra. Lakier ten poszuka jednak nowej właścicielki, gdyż jakoś nie do końca dobrze się czuję w tym odcieniu. Co o nim sądzicie?

---

Hello :)


Are you ready for new photos? There we go!




brand: Zoya
name: Faye
number of coats used: 3
finish: glass fleck
price: I have it from a swap with Isabel; the bottle contains 15 ml
personal rating: 7 out of 10 points



This lady needs three coats to look well :) They are dry in more or less 25-30 minutes, I think it's too long for a nail polish that costs about 38 zloty at a regular price. The finish is pretty, dirty shade of pink with gold; somehow the shade isn't 'mine' so Faye will search for a new owner. Lasting time was good. What do you think about it?








32 komentarze:

  1. Moim zdaniem lakier taki sobie,jednak w mojej kolekcji nie mam ani jednego takiego,a minus za długi czas schnięcia.
    Osobiście zapraszam do siebie,dopiero zaczęłam i chce się rozkręcić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długi czas schnięcia na niekorzyść, to fakt, natomiast wydaje mi się, że lakier jest ciekawy, tylko musi trafić na 'swoją' osobę ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wiesz, ten lakier jest ciekawy. Przydałoby mu się może więcej różu, wówczas bardziej by mi pasował, ale wykończenie mi się podoba, ma klasę!

      Usuń
  3. Zoya also dries super slow on me - that's so strange...
    It is a very interesting shade!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fesyive nails ! this is very pretty shade of pink !

    OdpowiedzUsuń
  5. Its to bad about the drying time! I love the color though, the flecks of gold are really pretty :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  6. I think it's a really interesting colour and finish. I understand that it's not really you - it isn't really me either :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I guess it's too 'autumn' for me... and for you?

      Usuń
  7. a mi się podoba ten kolorek - ostatnio mnie takie kręcą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. I like it! Looks good with the shimmer and looks almost iridescent in the photos ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi też serca nie skradł... chociaż jest w nim coś ciekawego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się podoba ; pięknie się mieni i kolorek tez ciekawy ; jeśli 3 warstwy schły Ci pół godziny , to wcale nie jest tak długo; mam kilka takich, które w ogóle nie chcą mi wyschnąć, a piękne są :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, są takie nigdy nie wysychające, a śliczne, mam np. takie Flormary. Co do Zoi mam większe wymagania, bo te lakiery są kosztowne. Ale te złote przetarcia są piękne!

      Usuń
  11. coś w sob ten lakier ma, ale jednak mnie nie porwał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. That's some crazy color! Love how it looks, too bad the drying time is crappy :/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I love that color! I really thought I already had it but I don't :D I should have it though :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) I'm glad you like it so much that you want to have it :)

      Usuń